آموزش

معرفی 20 تا از بهترین افکت های استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام قابلیت های زیادی دارد. یکی از این ویژگی‌ ها، افکت ها و فیلترهای مختلفی  است که در استوری وجود دارد. با این افکت ها ✨ و فیلترها می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای خود را زیباتر کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلود۲۰ تا از بهترین افکت های استوری اینستاگرام را معرفی می‌کنیم.

دانلود افکت استوری اینستاگرام

Best Filters for Instagram Stories

برای این که تصاویر و ویدیوهایی که در استوری Instagram منتشر می‌کنید، زیباتر و جذاب‌تر شوند، می توانید از فیلترها و افکت های آن استفاده کنید. افکت های زیادی در استوری اینستاگرام وجود دارد. ما در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین افکت های اینستاگرام برای سلفی و… را معرفی می‌کنیم.

نحوه پیدا کردن افکت های استوری اینستاگرام و سازنده آن‌ها

اینستاگرام گالری برای افکت‌ها دارد که بر اساس موضوعات مختلف دسته‌بندی شده‌اند. به عنوان مثال، funny، Weird، Scary، Moods، Love، Animals، Sci-Fi and fantasy، immersive و… .

برای پیدا کردن افکت استوری اینستاگرام می‌توانید وارد دسته بندی موردنظر شوید تا بتوانید افکتی بر اساس آن پیدا کنید. البته همیشه افکت‌ها در دسته بندی دقیق قرار ندارند.

برای پیدا کردن افکت، روی علامت + که در بالای صفحه اینستاگرام موبایل قرار دارد، بزنید.

پیدا کردن افکت های استوری اینستاگرام

روی Story بزنید. سپس از پایین صفحه به سمت چپ بکشید تا به انتهای فیلترهای موجود در اینستاگرام خود برسید.

پیدا کردن افکت های استوری اینستاگرام

آخرین آیکون یک ذره بین است. روی آن بزنید تا وارد گالری افکت‌ها شوید.

پیدا کردن افکت های استوری اینستاگرام

سپس بگردید و افکت‌ها را مشاهده کنید. برای امتحان کردن هر افکت باید روی آن بزنید و سپس Try it را انتخاب کنید. علاوه بر این، می‌توانید در بخش Search نام یا کلیدواژه‌ای را جستجو کنید تا بر اساس آن فیلترها نمایش داده شوند. به عنوان مثال، Makeup را جستجو کنید تا اسم افکت های آرایشی اینستاگرام نمایش داده شود. سپس روی افکت موردنظر بزنید و آن را امتحان کنید.

برخی از افکت‌ها دیرتر لود می‌شوند و زمان بیشتری برای آماده شدن نیاز دارند.

پیدا کردن افکت های استوری اینستاگرام

اگر از یک فیلتر خوشتان آمد، می‌توانید سایر افکت‌های ساخته شده توسط آن سازنده را مشاهده کنید. برای این کار وارد صفحه اینستاگرام آن شخص شوید. روی آیکونی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، بزنید.

پیدا کردن افکت های استوری اینستاگرام

حال از میان فیلترها روی گزینه موردنظر خود بزنید. صبر کنید تا فیلتر لود شود. برای استفاده از آن روی Try it بزنید.

پیدا کردن افکت های استوری اینستاگرام

برای ذخیره کردن افکت هم می‌توانید روی آیکون ذخیره یا Save effect بزنید. برای ارسال آن به دیگران هم می‌توانید روی گزینه Send to بزنید. این گزینه‌ها در منوی سه نقطه‌ای پایین فیلتر هم وجود دارند.

پیدا کردن افکت های استوری اینستاگرام

نحوه استفاده از افکت تایپ در استوری اینستاگرام و سایر افکت‌های استفاده شده توسط دیگر کاربران

اگر از یک افکت استوری اینستاگرام که توسط کاربر دیگری استفاده شده است، خوشتان آمد، می‌توانید آن را در استوری خود امتحان کنید. برای این کار کافی است روی نام فیلتر که در زیر نام کاربری شخص در استوری نمایش داده می‌شود، بزنید.

استفاده از افکت تایپ در استوری اینستاگرام

سپس روی Try it بزنید. کمی صبر کنید تا فیلتر لود شود. حال می‌توانید از آن استفاده کنید یا آن را ذخیره کنید.

برای ذخیره کردن هم می‌توانید روی Save effects بزنید.

استفاده از افکت تایپ در استوری اینستاگرام

جدیدترین افکت های اینستاگرام: Visit Italy

افکت استوری اینستاگرام

از جدیدترین افکت های اینستاگرام می‌توان به Visit Italy اشاره کرد. با این فیلتر می‌توانید با استفاده از این فیلتر می‌توانید نمایی ۳۶۰ درجه‌ای از معماری رنسانسی ایتالیایی داشته باشید. البته این فیلتر صرفا یک نقطه را نمایش می‌دهد و شما نمی‌توانید در آن مکان قدم بزنید. این فیلتر توسط @qreal3d ساخته شده است.

افکت های جدید استوری اینستاگرام: Custom Color

افکت استوری اینستاگرام

Custom Color یکی دیگر از افکت های جدید استوری اینستاگرام است. با استفاده از این فیلتر می‌توانید بخش‌های مختلف تصویر خود را به رنگ دلخواه در بیاورید، به عنوان مثال، آسمان را بنفش کنید، درختان را آبی و… . همچنین می‌توانید شدت رنگ‌ها را هم تغییر بدهید.

جدیدترین افکت های اینستاگرام: Breeze

افکت های استوری اینستاگرام

Breeze نیز یکی دیگر از بهترین افکت های اینستاگرام است که توسط @carmushka طراحی شده است. این فیلتر برای عکس گرفتن از منظره عالی است و کنتراست را به تدریج افزایش می‌دهد. علاوه بر این، بخش Exposure تصویر را هم تغییر می‌دهد.

دانلود افکت های استوری اینستاگرام: Milk*One، Milk*Two و  Milk*3

افکت های استوری اینستاگرام

از دیگر افکت های استوری اینستا می‌توان به Milk*One، Milk*Two و  Milk*3 اشاره کرد که توسط @ya.molli ساخته شده است. با استفاده از این فیلتر حال و هوایی ساحلی به استوری خود می‌دهید. با استفاده از این فیلترها تصویر شما کمی روشن‌تر و گرم‌تر می‌شود.

دانلود افکت استوری اینستاگرام: The Blogger Presets

افکت های استوری اینستاگرام

The Blogger Presets از دیگر بهترین افکت های استوری اینستاگرام است که توسط @thaifurtado طراحی شده است. با ضربه زدن روی تصویر هم میزان شدت استفاده شدن از فیلتر تغییر پیدا می‌کند.

افکت جدید استوری اینستاگرام: Retro Cam

افکت های استوری اینستاگرام

Retro Cam هم افکت جدید استوری اینستاگرام است که توسط @love.is.masha طراحی شده است. با استفاده از این فیلتر استوری شما حال و هوایی رترو و وینتج به خود می‌گیرد.

افکت های جدید استوری اینستاگرام: Retro Film

افکت های استوری اینستاگرام

Retro Film هم از افکت های جدید استوری اینستاگرام است که مانند افکت قبلی دارای حال و هوایی رترو است. این فیلتر توسط yanka.onuchina ساخته شده است. با استفاده از این افکت استوری شما شبیه به فیلم‌های قدیمی می‌شود.

دانلود افکت استوری اینستاگرام: Gardar Portal

افکت های جدید استوری اینستاگرام

Gardar Portal هم جز بهترین افکت های استوری اینستاگرام است. اگر طرفدار Doctor Strange باشید، این فیلتر می‌تواند برای شما بسیار جالب باشد. با این فیلتر می‌توانید به جهانی دیگر منتقل شوید. جایی که کوهستانی است و پرندگان در آن می‌خوانند و حیوانات می‌چرند. امکان مشاهده نمای آن به صورت ۳۶۰ درجه هم وجود دارد. برای بازگشت به دنیای واقعی هم کافی است روی Return بزنید.

شما می توانید از افکت ها در تماس تصویری هم استفاده کنید. برای این کار مطلب آموزش فعال کردن افکت صورت برای تماس تصویری اینستا، واتساپ و… را مطالعه کنید.

افکت جدید استوری اینستاگرام: A Crewmate Among Us

افکت های جدید استوری اینستاگرام

A Crewmate Among Us دیگر افکت جدید اینستاگرام است. اگر به این بازی محبوب علاقه دارید، می‌توانید از فیلتر AR آن استفاده کنید. این فیلتر توسط @luchoegonzalez طراحی شده است. شما می‌توانید یکی از Crewmate های بازی را انتخاب کنید. رنگ آن را تغییر بدهید. با استفاده از نوار سمت راست، آن را راه ببرید، بگذارید بشیند یا یک جا ساکن بماند.

دانلود افکت های استوری اینستاگرام: ۳D Lyrics

دانلود افکت های استوری اینستاگرام

۳D Lyrics افکت موزیک استوری اینستاگرام است که با آن می‌توانید متن آهنگ را به شکل سه بعدی در استوری به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید فونت، رنگ آن و نحوه نمایش متن را تغییر بدهید. حتی برای آن سایه بگذارید و میزان شفافیت سایه را هم تغییر بدهید.

افکت های استوری اینستاگرام: +۴۵ Camera Filters

بهترین افکت استوری اینستا

یکی دیگر از بهترین افکت های استوری اینستاگرام +۴۵ Camera Filters است که توسط @ya_gadya ساخته شده است. این فیلترها در واقع یک پک هستند. کافی است این فیلتر را ذخیره کنید و سپس آن را در استوری خود استفاده کنید. به سادگی می‌توانید از میان دسته‌بندی فیلتر روی مدل موردنظر خود بزنید و آن را روی تصویر یا ویدئو امتحان کنید.

افکت های استوری اینستاگرام: Grainy III

بهترین افکت استوری اینستا

Grainy III هم از آن دسته افکت های استوری اینستاگرام است که می‌تواند حال و هوای جذابی به استوری‌های شما بدهد. این افکت توسط @nahir.esper ساخته شده است. در این افکت هم می‌توانید فیلترهای رنگی مختلف را انتخاب کنید.

افکت استوری اینستاگرام: Mood

بهترین افکت استوری اینستا

Mood هم از دیگر افکت های استوری اینستاگرام است که حالتی وینتج به استوری شما می‌دهد. این فیلتر توسط @diana_luchitskaya ساخته شده است و اگر به این نوع رنگ‌بندی علاقه دارید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

بهترین افکت استوری اینستا: Rose

بهترین افکت استوری اینستا

Rose هم از بهترین افکت های استوری اینستا است که برای افرادی مناسب است که به رنگ‌بندی صورتی و ملایم علاقه دارند. این فیلتر توسط @thesundaychapter طراحی شده است.

بهترین افکت های استوری: Cinematic

بهترین افکت استوری اینستا

Cinematic از بهترین افکت های استوری اینستاگرام است که توسط @ilhamrofiqi طراحی شده است. این افکت هم استوری شما را تبدیل به فیلمی وینیج می‌کند و ۵ فیلتر دارد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

بهترین افکت های اینستاگرام برای سلفی: MY AL3

بهترین افکت استوری اینستا

MY AL3 از دیگر افکت های استوری اینستاگرام است که مناسب سلفی گرفتن و دیگر موارد است. این افکت توسط @julysnotes اسخته شده است و رنگ تصویر شما را ملایم می‌کند و یک درخشش طلایی رنگ به آن می‌بخشد.

افکت استوری اینستا: PINK PRESET

بهترین افکت استوری اینستا

PINK PRESET هم افکت استوری اینستاگرام زیبایی است که توسط @martinabraunn طراحی شده است. این افکت به تصویر شما درخشش صورتی رنگ می‌دهد.

افکت استوری اینستا: Boho Filters

بهترین افکت استوری اینستا

اگر طرفدار استایل بوهو هستید، پیشنهاد می‌کنیم از Boho Filters استفاده کنید. این افکت توسط @janmahaven ساخته شده است و حال و هوایی بوهومین به استوری اینستاگرام شما می‌دهد. علاوه بر این، دارای ۱۱ افکت است که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

بهترین افکت های استوری اینستا: Space Face

دانلود افکت های استوری اینستاگرام

یکی از بهترین افکت های اینستا Space Face است که توسط @filt.ar طراحی شده است. با این فیلتر یک ماسک رنگی با رخ ستاره و کهکشان روی صورت شما قرار می‌گیرد. این ماسک به خوبی روی صورت شما می‌نشیند و اگر صورت خود را تکان دهید، با صورت شما حرکت می‌کند.

افکت استوری اینستاگرام Summer Vibes

افکت استوری اینستاگرام

افکت استوری اینستاگرام  Summer Vibes توسط @nahir.esper طراحی شده است. این افکت به استوری شما حال و هوایی تابستانی می دهد. این افکت دارای سه فیلتر است که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودفیلترهای اسم افکت های معروف اینستاگرام را معرفی کردیم. افکت مورد علاقه شما کدام است؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا