آموزش

معرفی و دانلود 13 تا از برنامه های تعمیر DLL خراب ویندوز

اگر شما هر روز از کامپیوتر خود برای کار و یا سرگرمی استفاده می کنید بدون شک حداقل یک بار با خطای DLL not found ⚠️ مواجه شده اید. گاهی اوقات ممکن است مشکلات DLL منجر به از کار افتادن سیستم یا خراب شدن ویندوز شود در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی و دانلود ۱۳ تا از برنامه های تعمیر DLL خراب ویندوز ۱۱ ، ۱۰ ، ۷ و ۸ میپردازیم.

دانلود نرم افزار تعمیر DLL ویندوز ۱۱ ، ۱۰ ، ۷ و ۸

Best DLL Fixers to Download and Install DLLs in Windows

زمانی که کامپیوتر شما با مشکل مواجه می شود بهترین راه، استفاده از نرم‌ افزار های رفع کننده DLL رایگان برای ویندوز است که میتواند مشکل را بدون ایجاد دردسر حل کند. درست کردن مشکل DLL باعث سریعتر لود شدن سیستم عامل و همه برنامه ها می شود و فضای دیسک، کمتر اشغال میشود. در مطلب قبل توضیح داده شد که فایل DLL چیست و چه کاربردی دارد.

برنامه های تعمیر DLL خراب

تکنولوژی این امکان را برای شما فراهم می کند تا زمانی که مشکلی برای شما ایجاد میشود به سرعت آن را حل کنید. هنگامی که با یک خطای DLL در کامپیوتر خود مواجه می شوید راه حل های رایگان زیادی در دسترس دارید. ما برای شما در این مطلب بهترین برنامه های رفع کننده DLL را برای ویندوز آورده‌ایم. میتوانید هر یک از برنامه های آورده شده را دانلود و از شر خطاهای DLL خلاص شوید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را از سایت های داخلی دانلود و نصب کنید.

برنامه رفع مشکل DLL در ویندوز ۱۱ Advanced PC Cleanup

دانلود نرم افزار تعمیر DLL ویندوز 11 ، 10 ، 7 و 8

برنامه Advanced PC Cleanup از بهترین برنامه ها در بین برنامه های تعمیر DLL خراب است. این برنامه به راحتی می تواند ریجستری نامعتبر ویندوز کامپیوتر شما را اسکن کند و سپس آن را از کامپیوتر پاک کند. همچنین با نرم افزارهای اضافی تمیز کننده رایگان کامپیوتر مثل Cleaner، Start up manager، Uninstaller همراه است. برنامه Advanced PC Cleanup قادر است کامپیوتر شما را دقیق اسکن و در نتیجه خطای DLL سیستم شما را برطرف کند.

برنامه CCleaner

برنامه تعمیر DLL

برنامه CCleaner یک برنامه تعمیر DLL بسیار معروفی برای رفع خطاهای DLL است زیرا این برنامه یک ابزار تمیز کننده است که از زمان ویندوز XP بسیار محبوب بوده است. این برنامه جدا از تمیز کردن اولیه به عنوان یک تعمیر کننده DLL برای ویندوز ۱۰ عالی عمل میکند. با رفتن به برگه Registry انتخاب گزینه Missing Shared DLLs می توانید این ویژگی را ببینید. بر روی Scan for Issues کلیک کنید تا یک لیست از DLL های خراب را به شما نشان بدهد. این برنامه می تواند فایل های DLL خراب را فورا با کلیک کردن روی دکمه رفع مشکل برطرف کند. به همین دلیل این برنامه به یکی از بهترین نرم افزارهای برای رفع خطاهای DLL در ویندوز ۱۰ تبدیل شده است.

نرم افزار Advanced System Optimizer

برنامه تعمیر DLL آسیب دیده ویندوز

نرم افزار Advanced System Optimizer یک برنامه تعمیر DLL آسیب دیده در ویندوز است که به کامپیوتر شما کمک میکند عملکرد بهتری داشته باشد. این برنامه تعمیر فایل DLL می تواند برای تعمیر خطاهای رخ داده در فایل های DLL کار کند. بنابراین از خرابی سیستم جلوگیری میکند. این برنامه نیز با نرم افزارهای اضافی مانند بهینه ساز بازی و پاک‌ کننده به طور مداوم به کامپیوتر شما کمک میکند تا در وضعیت سالم بماند. این نرم افزار به عنوان یک ابزار تعمیر DLL در ویندوز ۱۰، ویندوز ۸، ۷، ویستا و XP عالی عمل میکند.

این نرم افزار تعمیر DLL کامپیوتر با ویژگی های متعددی که دارد به همراه استفاده آسان می تواند فایل های DLL را تعمیر و استفاده از CPU را به حداقل برساند.

دانلود برنامه تعمیر DLL – DLL Suite

نرم افزار تعمیر DLL

برنامه رفع ارور DLL رایج DLL Suite یک نرم افزار تعمیر کننده عالی است. زیرا میتواند خطاهای DLL را برطرف کرده و آنها را تعمیر کند. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای DLL رایگان برای ویندوز ۱۰، ۷ و ۸ است که در سیستم عامل های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی موجود است. اسکن کلی برنامه DLL Suite به شما کمک می کند تا فایلهای DLL مفقود، خراب و آسیب دیده را شناسایی و برطرف کنید و در نتیجه عملکرد کامپیوتر خود را بالاتر ببرید.

برنامه نصب فایل های DLL -نرم افزار Smart DLL Missing Fixer

دانلود برنامه تعمیر DLL

برنامه رفع ارور های DLL فوق العاده Smart DLL Missing Fixer یک رفع کننده خطای DLL اختصاصی برای ویندوز ۱۰ است که با اسکن کردن، فایل های DLL خراب یا گمشده را شناسایی و رفع میکند. این نرم افزار رفع کننده DLL نه تنها از خرابی DLL مراقبت میکند بلکه دستگاه شما را نیز بهینه میکند. همچنین نسخه پشتیبان از سیستم، موارد دلخواه در کامپیوتر شما و پوشه های شما را نیز ارائه می دهد. برنامه Smart DLL Missing Fixer برای دانلود رایگان است اما نسخه پولی آن برخی از ویژگیها و مزایای اضافی را در اختیار شما قرار میدهد.

نرم افزار SpeedyPC Pro

برنامه تعمیر فایل DLL

نرم افزار SpeedyPCPro یکی دیگر از نرم‌ افزارهای رفع خطای DLL رایگان برای ویندوز ۱۰، ویندوز ۷ و سایر انواع نسخه های ویندوز است. این ابزار به دلیل قابلیت‌ های بهینه سازی، بسیار محبوب است. نرم افزار SpeedyPC Pro از پایگاه داده DLL داخلی خود در بهینه سازی استفاده میکند و هرگونه DLL گم شده در دستگاه شما را شناسایی میکند. هنگامی که DLL گمشده شناسایی شد، آن را تعمیر و نصب میکند. اگرچه این نرم افزار رایگان است اما پس از پایان دوره آزمایشی رایگان به ثبت نام پولی نیاز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند انتخاب خوبی برای رفع مشکل DLL در ویندوز ۱۱ باشد.

نرم افزار Glarysoft Registry Repair

دانلود برنامه تعمیر DLL

نرم افزار Glarysoft Registry Repair به دلیل عملکرد مثال‌ زدنی خود در رفع خطاهای DLL و بهبود عملکرد سیستم شناخته شده است. این ابزار به شما کمک می کند تا DLL های از دست رفته یا خراب را پیدا کرده و آنها را تعمیر کنید. نرم افزار Glarysoft Registry Repair به عنوان یک ابزار تعمیر DLL، مطمئن می شود که مشکلات مربوط به خطا های پنهان DLL را که ممکن است در آینده رخ دهد را شناسایی کرده و حذف میکند. شما از این نرم افزار میتوانید برای دانلود فایل DLL برای ویندوز ۱۰، XP، ویندوز ۷، ویستا و ویندوز ۸ بدون تداخل با سایر برنامه ها به راحتی استفاده کنید.

دانلود برنامه تعمیر DLL نرم افزار SS Registry Fixer

برنامه نصب فایل های DLL

نرم افزار SS Registry Fixer یک برنامه عالی برای اسکن و رفع خطاهای DLL در کامپیوتر شما است. این نرم افزار، DLL های خراب و تغییر یافته را در کامپیوتر شما شناسایی میکند و با یک کلیک آن را برطرف می کند. با نرم افزار رایگان SS Registry Fixer میتوانید رجیستری های کامپیوتر خود را نیز بهینه سازی کنید. شما فقط باید گزینه Shared DLLs option را انتخاب کنید و اتفاق جادویی در تعمیر DLL های خراب ویندوز ۱۰ را ببینید.

نرم افزار Free DLL Fixer

دانلود فایل DLL برای ویندوز 7

نرم افزار Free DLL Fixer یکی از معدود ابزارهایی است که برای رفع خطاهای DLL در کامپیوتر شما نیاز به ثبت‌ نام پولی ندارد و کاملا رایگان است. این ابزار با جستجو در کامپیوتر شما DLL های گمشده و خراب را پیدا میکند و به سرعت آنها را رفع میکند. این نرم افزار کاملا رایگان است و تقریبا از هر سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می کند. نرم افزار Free DLL Fixer شاید از نظر ظاهری جذاب نباشد اما کاربرد آن فوق العاده است. شما از این نرم افزار میتوانید برای دانلود فایل DLL برای ویندوز ۷، XP، ویندوز ۱۰، ویستا و ۸ بدون تداخل با سایر برنامه ها به راحتی استفاده کنید.

دانلود نرم افزار DLL care  برای کامپیوتر

دانلود برنامه تعمیر DLL

برنامه DLL Care خیال شما را از بابت تبلیغات مزاحم و بد افزار هایی که ممکن است با دانلود هر یک از برنامه های رفع کننده های DLL وارد کامپیوتر شما شوند راحت می کند. نرم افزار DLL Care فایل های DLL خراب و گمشده را پاک و ضدعفونی میکند و مطمئن می شود که کامپیوتر شما بهتر از همیشه در حال کار کردن است. این برنامه به جز تعمیر DLL های خراب، کامپیوتر شما را تقویت میکند و از ویندوز ۱۰، ویندوز ۷ و سایر انواع نسخه های ویندوز پشتیبانی می کند.

برنامه DLL files Fixer

برنامه تعمیر DLL آسیب دیده ویندوز

برنامه DLL files Fixer تمام خطاهای DLL و خطاهای رجیستری را از کامپیوتر شما حذف میکند. این برنامه می تواند سیستم شما را تعمیر و پاک کند، همینطور فایل های DLL خراب را حذف کند و سرعت عملکرد را افزایش دهد. نقطه قوت برنامه DLL files Fixer رابط کاربری آسان آن است، به این معنی که این نرم افزار میتواند به راحتی توسط کاربران آماتور هم مورد استفاده قرار بگیرد. این برنامه در نسخه های ویندوز مانند ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویستا و ویندوز XP بدون نقص کار میکند.

نرم افزار DLL Tool

دانلود برنامه تعمیر DLL

نرم افزار DLL Tool عمدتا بر روی تعمیر فایل های DLL خراب و یا گمشده در سیستم شما متمرکز میشود. این برنامه که به عنوان یک راه حل همه کاره DLL در نظر گرفته می شود برای سیستم های ویندوز بهینه شده است و برای ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویستا و ویندوز XP کار می کند. ابزار تعمیر DLL در این برنامه تعداد کل خطاهای DLL در سیستم شما را تجزیه و تحلیل می کند و با یک کلیک شما می توانید همه آنها و خیلی بیشتر را تعمیر کنید.

نرم افزار Registry Fix

دانلود برنامه تعمیر DLL

نرم افزار Registry Fix به شما این امکان را می دهد تا پیام های آزار دهنده خطای DLL را بلافاصله پیدا و تعمیر کنید. این برنامه حتی برنامه های مشکل ساز و سرسخت که به راحتی قابل حل نیستند و در پوشه ها و فایل های مختلف سیستم شما پخش میشوند را برطرف میکند. این برنامه در انواع نسخه های ویندوز قابل استفاده است.

سوالات متداول

تعمیر کننده فایل DLL چیست؟

فایل DLL یا Dynamic Link Libraries بخشی از یک فایل برنامه است که حاوی کدهایی برای اجرای دستورات برنامه ها، روی سیستم است. هنگامی که فایل های DLL ناپدید می شوند و یا خراب می شوند با مشکلاتی مانند خرابی سیستم و عدم اجرای برنامه مواجه می شوید.

چگونه خطای DLL را برطرف کنم؟

اگر در حین استفاده از سیستم خود دائما با خطاهای DLL مواجه هستید باید نحوه رفع آن را یاد بگیرید. به جای استفاده از روش دستی که میتواند برای کاربران خسته کننده باشد یک ابزار خوب را دانلود و استفاده کنید. استفاده از یک تعمیر کننده خوب فایل های DLL، بهترین روش برای رفع خطاهای DLL در کامپیوتر شما خواهد بود.

چگونه فایل های DLL از دست رفته را در ویندوز ۷، ویندوز ۸ و ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و.. برطرف کنیم؟

هنگامی که با خطای گم شدن فایل DLL در کامپیوتر خود مواجه می شوید نشان دهنده آن است که دستورات به درستی اجرا نمیشوند. بنابراین لازم است به محض مواجه شدن با آن مشکل را برطرف کنید بهترین راه برای رفع خرابی فایلهای DLL از دست رفته در ویندوز ۷، ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ استفاده از یک نرم افزار تعمیر کننده DLL خوب است.

چگونه فایل های DLL را در ویندوز ۱۰ تعمیر کنم؟

خطاهای DLL همراه با خطاهای ریجستری رایج ترین مشکلات است که کاربران در ویندوز با آن مواجه میشوند. برای داشتن عملکرد روان در کامپیوتر، ویندوز نیاز به تعمیر دارد اما به شما توصیه می کنیم برای خلاصی از شر تمام خطاهای DLL برای کامپیوتر خود از نرم افزار فایل های DLL خوب و مطمئن استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۱۳ تا از برنامه های تعمیر DLL خراب ویندوز را بررسی کردیم. شما از کدام یک از نرم افزار های بالا استفاده کردید؟ میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه کار با نرم افزار های تعمیر DLL را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا