آموزش

آموزش 5 روش حذف ساعت از صفحه قفل گوشی اندروید

کاربران اندروید می توانند گجت‌ ها و موارد مختلفی را روی صفحه قفل گوشی خود قرار دهند. ساعت، 🕘 تاریخ، هواشناسی و… از جمله این موارد هستند. با این حال، شما می توانید موارد پیش فرض مانند ساعت و.. را از روی صفحه قفل گوشی خود حذف کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۵ روش حذف ساعت از صفحه قفل گوشی اندروید میپردازیم.

چگونه ساعت را از لاک اسکرین گوشی حذف کنیم؟

?How to Remove Clock from Lock Screen in Android

اکثر کاربران اندروید ساعت را روی صفحه قفل گوشی خود دارند. این ساعت روی صفحه قفل قرار داده شده است تا شما بتوانید بدون فشردن دکمه خاصی و همچنین باز کردن صفحه، بتوانید زمان را مشاهده کنید. اگر دوست ندارید ساعت روی صفحه قفل شما باشد، می‌توانید آن را حذف کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه حذف ساعت از صفحه قفل گوشی را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نکته: در گوشی هواوی و شیائومی هنوز این قابلیت در رابط کاربری وجود ندارد و باید از اندروید استوک استفاده کنید.

حذف ساعت از صفحه قفل اندروید با RR

برای حذف ساعت از لاک اسکرین اندروید ابتدا باید گوشی خود را روت کنید. برنامه Resurrection Remix OS (RR) را هم باید نصب کرده باشید. پس از نصب برنامه، گوشی را ری استارت کنید. سپس به Settings گوشی بروید. روی Configurations بزنید.

حذف ساعت از صفحه قفل اندروید

حال Lock UI را انتخاب کنید. در صفحه بعدی Show lock screen clock را روشن کنید.

حذف ساعت از صفحه قفل اندروید

برای حذف ساعت از نوار وضعیت گوشی، به تنظیمات بروید. سپس روی Configurations بزنید.

حذف ساعت از صفحه قفل اندروید

Status Bar را انتخاب کنید. سپس روی System UI tuner بزنید. روی Time > Don’t show this icon بزنید. حال ساعت از نوار وضعیت گوشی حذف می‌شود.

حذف ساعت از صفحه قفل اندروید

حذف ساعت از صفحه قفل سامسونگ و… با Xposed Framework

روش دیگر برای حذف ساعت از صفحه قفل سامسونگ و… این است که از برنامه Xposed Framework استفاده کنید. گوشی خود را روت کنید. Resurrection Remix OS (RR) را نصب کنید.

سپس Xposed framework را دانلود و نصب کنید. سپس گوشی را ری استارت کنید. Lock screen widgets را دانلود و نصب کنید. سپس آن را فعال کنید.

حذف ساعت از صفحه قفل سامسونگ

Lock screen widgets را باز کنید. وارد سربرگ Bonus شوید. Hide clock و Hide date را پیدا کنید. تیک آنان را بزنید.

برای حذف ساعت از نوار وضعیت، پس از روت کردن گوشی و نصب Xposed framework، Gravity Box [MM] را دانلود و نصب کنید. Gravity Box [MM] با باز کنید. سپس به Gravity Box [MM] بروید و روی آن بزنید.

حذف ساعت از صفحه قفل سامسونگ

در صفحه بعدی Clock settings را انتخاب کنید. تیک Hide clock را بزنید.

حذف ساعت از صفحه قفل سامسونگ

نحوه برداشتن ساعت از صفحه قفل سامسونگ

اگر گوشی سامسونگ شما دارای سیستم عامل Oreo آپدیت شده یا Samsung Experience 9.0 software است، می‌توانید با این روش به برداشتن ساعت از صفحه قفل سامسونگ بپردازید.

به تنظیمات گوشی بروید و روی Lock screen and Security بزنید. حال روی Always On Display بزنید. گزینه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید آنان را ویرایش کنید.

حذف ساعت از صفحه قفل سامسونگ

در بخش Content to show، روی Home button بزنید. این گونه ساعت از AOD و لاک اسکرین حذف می‌شود.

حذف ساعت از لاک اسکرین اندروید در حالت ویجت

اگر ساعت شما به صورت ویجت در لاک اسکرین قرار دارد، می‌توانید آن را حذف کنید. برای حذف ساعت از لاک اسکرین اندروید باید در صفحه Home Screen باشید. سپس روی ویجت موردنظر خود فشار دهید و نگه دارید تا علامت سطل زباله یا Remove نمایان شود. حال ویجت ساعت را به سمت این علامت بکشید و روی آن رها کنید. این گونه ویجت حذف می‌شود.

حذف ساعت از لاک اسکرین اندروید

برای یادگیری کار با ویجت ها، مطلب آموزش حذف و افزودن ویجت اندروید را مطالعه کنید.

حذف ساعت از لاک اسکرین اندروید با حذف برنامه

اگر برنامه‌ای برای ساعت روی گوشی خود نصب کرده‌اید، برای حذف ساعت از لاک اسکرین اندروید باید آن را حذف کنید. وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس روی Apps یا Apps & notifications بزنید. حال روی App info بزنید. روی برنامه ساعت بزنید. سپس روی Uninstall یا Disable بزنید تا برنامه حذف یا غیرفعال شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های حذف ساعت از صفحه قفل شیائومی ، هواوی و… را آموزش دادیم. آیا موفق به حذف ساعت از صفحه قفل گوشی شدید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا