آموزش

آموزش 2 روش تغییر کشور و لوکیشن در اسپاتیفای

آیا از کاربران اسپاتیفای هستید و دائم در حال سفر هستید؟ در این صورت نیاز دارید تا منطقه یا کشور خود را تغییر دهید 📍 تا این برنامه بدون مشکل برای شما کار کند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۲ روش تغییر کشور و لوکیشن در اسپاتیفای میپردازیم.

تغییر دادن لوکیشن اسپاتیفای

?How to Change Spotify Location

زمانی که شما در برنامه اسپاتیفای ثبت نام میکنید با توجه به IP شما یک ریجن یا کشور ثبت میشود. در صورتی که از کشور خارج شدید و IP شما تغییر کرد نیاز دارید تا ریجن یا کشور اسپاتیفای را تغییر دهید تا بتوانید از آن استفاده کنید. در ادامه نحوه تغییر کشور در اسپاتیفای را بررسی خواهیم کرد.

تغییر ای پی برای اسپاتیفای با تغییر ریجن برای اکانت های رایگان

در صورتی که شما از نسخه رایگان اسپاتیفاتی استفاده میکنید میتوانید از طریق تنظیمات اکانت خود ریجن یا منطقه آن را تغییر دهید. این مراحل در گوشی و کامپیوتر یکی است و تفاوتی ندارد. بنابر این برای رفع محدودیت اسپاتیفای با تغییر کشور، با دستگاه مورد نظر خود وارد سایت اسپاتیفای شوید. سپس با وارد کردن ایمیل و پسورد خود وارد اکانت شوید. پس از وارد شدن به اکانت خود روی آیکن آدمک بالای صفحه سمت راست کلیک کنید.

تغییر کشور در اسپاتیفای

با این کار یک منو برای شما باز خواهد شد. از منو باز شده Account را انتخاب کنید.

تغییر دادن لوکیشن اسپاتیفای

در صفحه بعد صفحه را به سمت پایین بکشید و گزینه Edit profile را پیدا کنید. پس از پیدا کردن این گزینه آن را انتخاب کنید.

تغییر ای پی برای اسپاتیفای

در صفحه باز شده اطلاعات مختلفی را میتوانید تغییر دهید. این اطلاعات شامل ایمیل، جنسیت، تاریخ تولد و… است. صفحه را به سمت پایین بکشید تا منو کشویی Country or region را پیدا کنید. پس از پیدا کردن این منو روی آن کلیک کنید و کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب منطقه مورد نظر مجددا صفحه را تا آخر به سمت پایین بکشید و روی Save profile کلیک کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شود.

تنظیمات اسپاتیفای

تغییر لوکیشن اسپاتیفای برای کاربران Premium

برخی از کاربران به جای نسخه رایگان از نسخه Premium اسپاتیفای استفاده میکنند. این نسخه ویژگی ها و قابلیت های بیشتری به کاربران ارائه میکند. در صورتی که شما از کاربران Premium اسپاتیفای هستید برای تغییر کشور از طریق سایت اسپاتیفای وارد اکانت خود شوید. روی آیکن آدمک بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید و Account را انتخاب کنید. در صفحه Account به بخش Account Overview بروید. در صفحه جدید زیر قسمتی که پلن شما را نشان میدهد روی Update کلیک کنید. با این کار اسپاتیفای به صورت خودکار مکان شما را تشخیص داده و کشور را تغییر میدهد.

تغییر کشور اسپاتیفای

نحوه تغییر زبان در اسپاتیفای

در صورتی که بخواهید زبان اسپاتیفای را تغییر دهید مجددا روی ایکن آدمک بالای صفحه سمت راست کلیک کنید. از بین گزینه های باز شده Settings را انتخاب کنید. با این کار صفحه تنظیمات اسپاتیفای برای شما باز میشود و شما به تنظیمات این سایت دسترسی دارید.

رفع مشکل لوکیشن اسپاتیفای

در تنظمیات سایت اسپاتیفای گزینه Language را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن Language روی منو کشویی مقابل آن کلیک کنید. از منو باز شده، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید. بعد از تغییر زبان در منو Language گزینه Reload را انتخاب کنید. با این کار صفحه اسپاتیفای رفرش میشود. بعد از باز شدن مجدد این صفحه تغییر زبان انجام شده و گزینه ها با زبان مورد نظر شما نمایش داده میشود.

تنظیم کشور در اسپاتیفای

سوالات متداول

آیا کاربران پرمیوم نیز نیازی به تغییر کشور اسپاتیفای دارند؟

کاربرانی که از نسخه پرمیوم اسپاتیفای استفاده میکنند، بدون نیاز به تغییر کشور هر زمان و در هر مکانی میتوانند از این برنامه استفاده کنند و نیازی به تغییر کشور ندارند. با این حال در صورتی که بخواهید باز میتوانید با روش گفته شده کشور اسپاتفای را تغییر دهید.

چرا نمیتوان کشور اسپاتیفای را تغییر داد؟

در صورتی که مراحل بالا را طی کردید اما با مشکل کشور در اسپاتیفای مواجه شدید و نتوانستید کشور این برنامه را تغییر دهید، میتوانید برای رفع مشکل لوکیشن اسپاتیفای یک بار دستگاه خود را ریستارت کنید و یا از یک دستگاه دیگر برای تنظیم کشور در اسپاتیفای استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به روش های تغییر کشور در اسپاتیفای صحبت کردیم. آیا شما توانستید با روش های گفته شده، کشور اسپاتیفای را تغییر دهید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه تغییر کشور اسپاتیفای در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا