آموزش

آموزش فعال و غیر فعال کردن تعویض خودکار پس زمینه شیائومی

یکی از قابلیت های شیائومی تعویض خودکار پس زمینه صفحه قفل و.. است. 🖼️ در صورتی که دوست دارید از این قابلیت استفاده کنید میتوانید آن را فعال و اگر دوست ندارید میتوانید آن را غیر فعال کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش فعال و غیر فعال کردن تعویض خودکار پس زمینه شیائومی میپردازیم.

حل مشکل تغییر خودکار پس زمینه شیائومی

?How to  Enable or Disable Wallpaper Carousel on Your Xiaomi Phone

اگر پس زمینه گوشی شما به طور خودکار تغییر میکند و ثابت نیست به دلیل برخی از قابلیت های شیائومی است. شیائومی قابلیت جذابی ارائه داده که تصویر زمینه شما چرخشی باشد و تغییر کند، اما برخی از کاربران به دلیل نمایش تبلیغات و یا هر دلیل دیگری دوست ندارند از این قابلیت استفاده کنند. در این صورت شما میتوانید عوض شدن خودکار پس زمینه شیائومی را غیر فعال کنید. در ادامه چند راه برای این کار بررسی میکنیم. اگر در بقیه مدل های گوشی با این مشکل مواجه هستید میتوانید مطلب آموزش ۴ روش رفع مشکل عوض شدن خودکار پس زمینه گوشی اندروید را مطالعه کنید.

غیر فعال کردن قابلیت تغییر خودکار عکس صفحه قفل شیائومی

همانطور که گفته شد در صورتی که میخواهید قابلیت تعویض خودکار پس زمینه شیائومی غیر فعال باشد تا گوشی شما تبلیغات نشان ندهد میتوانید Wallpaper Carousel را غیر فعال کنید. برای غیر فعال کردن این قابلیت ابتدا وارد Settings گوشی خود شوید. در صورتی که Settings را پیدا نمیکنید میتوانید Settings را در قسمت جست جو تایپ کنید و روی نتیجه آن ضربه بزنید. در صفحه اصلی تنظیمات گزینه Always-on display & Lock screen را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

تغییر خودکار عکس صفحه قفل شیائومی

در صفحه Always-on display & Lock screen گزینه Wallpaper Carousel را انتخاب کنید.

برنامه تصویر زمینه چرخشی شیائومی

در آخر برای غیر فعال کردن قابلیت تغییر خودکار پس زمینه شیائومی گزینه Turn on را غیر فعال کنید. در صورتی که بعد از غیر فعال کردن این گزینه خواستید مجددا از قابلیت عوض شدن خودکار پس زمینه شیائومی استفاده کنید میتوانید همین مراحل را طی کنید و Turn on را فعال کنید.

تعویض خودکار پس زمینه شیائومی

اگر بعد از غیر فعال کردن Wallpaper Carousel مجددا گوشی شیائومی شما تبلیغات نشان میدهد میتوانید مطلب آموزش ۷ روش قطع کردن و حذف تبلیغات گوشی شیائومی را مطالعه کنید.

حذف نماد برنامه تصویر زمینه چرخشی شیائومی Wallpaper Carousel

بعد از این که شما با روش بالا قابلیت تغییر عکس صفحه قفل شیائومی را غیر فعال کردید هنوز آیکن برنامه Wallpaper Carousel در صفحه قفل وجود دارد و ممکن است به اشتباه روی آن ضربه بزنید و آن را فعال کنید. اگر بخواهید میتوانید برنامه Wallpaper Carousel را حذف کنید تا آیکن آن نیز حذف شود.

تعویض خودکار پس زمینه عکس شیائومی

برای حذف آیکن Wallpaper Carousel و رفع مشکل پس زمینه شیائومی ابتدا وارد Settings شوید. بعد از باز کردن Settings گوشی شیائومی گزینه About phone را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. این گزینه در بالای صفحه میباشد. بعد از آن Storage را انتخاب کنید. در صفحه Storage روی Apps and data ضربه بزنید. با این کار تمام برنامه های نصب شده بر روی گوشی خود را میتوانید مشاهده کنید.

 

حل مشکل تغییر خودکار پس زمینه شیائومی

در بین برنامه ها به دنبال برنامه Wallpaper Carousel بگردید و روی آن ضربه بزنید. بعد از باز شدن صفحه برنامه، گزینه Uninstall app در پایین صفحه را انتخاب کنید.

تصویر زمینه چرخشی در شیائومی

با این کار یک پیام مبنی بر اینکه شما در حال پاک کردن برنامه Wallpaper Carousel هستید نمایش داده میشود. برای تایید و غیر فعال شدن آیکن برنامه تعویض خودکار پس زمینه عکس شیائومی روی OK کلیک کنید.

مشکل پس زمینه شیائومی

 

حالا آیکن این برنامه از روی صفحه قفل شما حذف شده است.

غیر فعال کردن تصویر زمینه چرخشی در شیائومی با خاموش کردن Glance for Mi

همچنین شما میتوانید گزینه Glance for Mi را نیز غیر فعال کنید تا تغییر خودکار عکس صفحه قفل شیائومی نیز غیر فعال شود. برای غیر فعال کردن این گزینه مجددا وارد Settings شوید. صفحه را به سمت پایین بکشید تا گزینه Lock screen را ببینید. بعد از دیدن گزینه Lock screen روی آن ضربه بزنید تا صفحه جدیدی برای شما باز شود.

تغییر عکس صفحه قفل شیائومی

در صفحه Lock screen روی گزینه Glace for Mi ضربه بزنید.

عوض شدن خودکار پس زمینه شیائومی

در نهایت برای غیر فعال شدن تغییر خودکار عکس صفحه قفل شیائومی Turn on را خاموش کنید. بعد از غیر فعال شدن در صورتی که خواستید از قابلیت تغییر خودکار عکس صفحه قفل شیائومی استفاده کنید میتوانید این گزینه را فعال کنید.

تغییر خودکار پس زمینه شیائومی

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز روش های غیر فعال کردن تغییر خودکار عکس صفحه قفل شیائومی را بررسی کردیم. شما از کدام روش برای حل مشکل تغییر خودکار پس زمینه شیائومی استفاده کردید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه تغییر خودکار عکس صفحه قفل شیائومی در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا