آموزش

قرار دادن عکس روی پروفایل جیمیل

قرار دادن عکس روی پروفایل جیمیل

قرار دادن عکس روی پروفایل جیمیل :گوگل با طراحی برنامه اندروید امکان استفاده از جیمیل را به‌صورت مستقیم و با استفاده از چند دستگاه اندروید مختلف به‌طور هم‌زمان در اختیار کاربر قرار داده است.کاربر برای استفاده از امکانات برنامه باید آن را روی گوشی نصب کند و اکانت جیمیل بسازد تا با ورود به این برنامه به ایمیل‌هایش دسترسی پیدا کند و بتواند تغییراتی را در حساب کاربری خود اعمال کند.

برخی از این موارد به این شرح هستند: امکان تغییر روز تولد، نام، رمز عبور و تغییر عکس پروفایل.همان‌طور که گفته شد یکی از امکاناتی که برنامه جیمیل در اختیار کاربر قرار می‌دهد، قرار دادن عکس بر روی پروفایل جیمیل است. در ادامه با ما همراه باشید تا چگونگی انجام این کار را به‌صورت تصویری یاد بگیرید.

نکته: اطمینان حاصل کنید که آخرین ورژن برنامه جیمیل روی گوشی شما نصب باشد.

1.ابتدا برنامه را اجرا کنید و از قسمت چپ و بالای صفحه وارد منو شوید.

2.در پنجره منو برای ورود به صفحه تنظیمات روی گزینه Settings کلیک کنید.

3.در صفحه تنظیمات روی ایمیل مدنظرتان که می‌خواهید عکس پروفایل آن را تغییر دهید، کلیک کنید.

4.در این مرحله گزینه‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید که برای مدیریت پروفایل و انجام تغییرات در اکانت جیمیل باید روی گزینه My Account کلیک کنید.

"<yoastmark

5.در صفحه اکانت جیمیل برای قرار دادن عکس بر روی پروفایل، گزینه UPDATE PHOTO را انتخاب کنید.

6.در این مرحله پنجره‌ای برای شما باز می‌شود با این متن، دقت کنید که عکس پروفایل شما برای تمامی کاربرانی که از محصولات مختلف گوگل استفاده می‌کنند قابل‌ مشاهده خواهد بود. برای قرار دادن عکس باید روی گزینه SET PROFILE PHOTO کلیک کنید.

7.در این مرحله پنجره‌ای باز می‌شود که شما دو گزینه در پیش رو خواهید داشت. با کلیک بر گزینه اول یعنی Take photo دوربین باز می‌شود و شما می‌توانید عکس بگیرید. با کلیک بر گزینه دوم یعنی Choose photo شما می‌توانید یکی از عکس‌های موجود در گالری را برای عکس پروفایلتان انتخاب کنید.

آموزش رمز گذاشتن روی تلگرام اندروید و آیفون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا