آموزش

آموزش تنظیم ارسال پیام های حذف شونده واتساپ به صورت دائمی

واتساپ دارای قابلیتی است که با استفاده از آن می‌ توانید پیام خود را به صورت خودکار پاک کنید. ❌ پیام های ناپدید شونده واتساپ در ابتدا پس از ۷ روز حذف می‌شدند. اکنون می‌توانید این زمان را تغییر دهید و زودتر یا دیرتر و به صورت خودکار آن پیام را حذف کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش تنظیم ارسال پیام های حذف شونده واتساپ به صورت دائمی میپردازیم.

تنظیم ارسال همه پیام ها در واتساپ به صورت محو شونده

?How to Make Your WhatsApp Messages Self-Destruct by Default

کاربران WhatsApp می‌توانند از قابلیت پیام حذف شونده استفاده کنند و زمانی را برای حذف شدن آن پیام مشخص کنند. این قابلیت برای چت‌ های جدیدی که ایجاد می‌کنید، کاربرد دارد. حال می‌توانید زمانی بین ۲۴ ساعت، ۷ روز یا ۹۰ روز را انتخاب کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودقابلیت Disappearing message در واتساپ را بررسی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

گزینه Disappearing در واتساپ چیست؟

نکته ۱: چت‌های قدیمی را نمی‌توانید با فعال کردن این قابلیت به صورت خودکار حذف کنید. علاوه بر این، همچنان امکان فوروارد کردن این پیام‌ها به دیگر چت‌ها وجود دارد یا فرد می‌تواند از آنان اسکرین بگیرد و در گوشی خود ذخیره کند.

نکته ۲: اگر پیام محو شونده در واتساپ تا زمان مشخص شده خوانده نشود، به صورت خودکار پاک می‌شود اما اعلان آن را فرد دریافت خواهد کرد. تنها راه برداشتن اعلان این است که وارد آن چت شوید. هر چند پیام پاک شده باشد.

برای استفاده از قابلیت پیام های حذف شونده واتساپ، ابتدا واتساپ خود را آپدیت کنید. حال وارد این پیام رسان شوید. سپس روی منوی سه نقطه ای که در بالا و سمت راست برنامه قرار دارد، بزنید. حال روی Settings بزنید.

Disappearing message در واتساپ

حال روی Account بزنید و Privacy را انتخاب کنید.

Disappearing message در واتساپ

در بخش Disappearing messages روی Default message timer بزنید. حال می‌توانید زمانی بین ۲۴ ساعت، ۷ روز و ۹۰ روز را انتخاب کنید.

پیام های حذف شونده واتساپ

وقتی قابلیت Disappearing message در واتساپ را فعال کنید، در چت‌های جدیدی پیامی را مبنی بر این که این قابلیت فعال شده است، دریافت خواهید کرد. هر زمان که خواستید این قابلیت را غیرفعال کنید، روی آن بزنید تا مستقیما به بخش پیام های مدت دار در واتساپ بروید و آن را غیرفعال کنید.

پیام های حذف شونده واتساپ

برای یادگیری نحوه ارسال پیام یک بار مصرف، مطلب آموزش تصویری ارسال پیام ویدیو و عکس محو شونده در واتساپ را مطالعه کنید.

نحوه فعال کردن پاک شدن خودکار پیام های واتساپ: پاک شدن پیام در گروه

وقتی گروه جدیدی ایجاد می‌کنید، قابلیت ارسال پیام و عکس محو شونده در واتساپ از همان ابتدا فعال است. وقتی اعضای گروه را اضافه می‌کنید، می‌توانید گزینه Disappearing messages را مشاهده کنید. این قابلیت دقیقا زیر بخشی قرار دارد که در آن باید نام گروه را وارد کنید. روی Disappearing messages بزنید و سپس زمان موردنظر خود را انتخاب کنید.

قابلیت disappearing message در واتساپ

در گروه‌هایی که از قبل ایجاد کرده‌اید هم کافی است روی نام گروه بزنید تا وارد بخش اطلاعات آن شوید. حال روی Disappearing messages بزنید و زمان موردنظر خود را تعیین کنید.

قابلیت disappearing message در واتساپ

با این حال، کاربران دیگر می‌توانند همچنان از پیام شما اسکرین بگیرند یا آن را به دیگران ارسال کنند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه فعال سازی پیام و تصاویر محو شونده در واتساپ را آموزش دادیم. آیا این قابلیت برای اکانت شما فعال شده است؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا