آموزش

19 روش حل مشکل هنگ کردن و فریز شدن تصادفی و ناگهانی ویندوز 10

آیا به هنگام کار با کامپیوتر و یا بازی کامپیوتری، ویندوز ۱۰ سیستم شما فریز❄️ می‌شود؟ چرا این اتفاق می‌افتد و چگونه می‌توانید آن را برطرف کنید؟ در این مطلب از لینک 2 دانلودبه ۱۹ روش حل مشکل هنگ کردن و فریز شدن تصادفی و ناگهانی ویندوز ۱۰ می‌پردازیم.

رفع مشکل قفل شدن و هنگ ناگهانی ویندوز ۱۰

?How to Fix the Windows 10 Freezes Randomly Issue

مشکل هنگ ویندوز ۱۰ میتواند یک مساله پیچیده باشد، به‌ خصوص زمانی که پیام خطایی دریافت نمی‌کنید که به شما در درک علت وقوع آن کمک کند. شما می‌توانید با تعمیر و نگهداری منظم، از فریز شدن ناگهانی سیستم جلوگیری کنید. برای این کار به هیچ دانش فنی نیاز ندارید و با استفاده از راه‌حل‌های ارائه شده در این مطلب می‌توانید به حل مشکل فریز شدن ویندوز ۱۰ بپردازید.

بررسی گزارش‌های Event Viewer برای پیدا کردن علت فریز شدن ویندوز ۱۰

اگر علت فریز شدن ویندوز ۱۰ را نمی‌دانید، ممکن است بتوانید از Event Viewer سرنخ‌هایی دریافت کنید. Event Viewer حاوی فایل‌های گزارش بسیاری از تمامی اقدامات انجام شده بر روی کامپیوتر شما مانند خرابی سخت افزاری و تغییرات امنیتی است. برای دسترسی به Event Viewer بر روی دکمه Start کلیک کرده و از منو Event Viewer را انتخاب کنید.

رفع فریز شدن ویندوز 10

سپس در Event Viewer به هشدارها و خطاهایی که در زمان فریز شدن ویندوز رخ داده‌اند توجه کنید.

علت فریز شدن ویندوز 10

این موارد در گزارش با آیکون علامت تعجب به رنگ زرد یا آیکون به رنگ قرمز مشخص شده‌اند.

حل مشکل فریز شدن ویندوز 10

اگر هیچ اطلاعاتی پیدا نکردید، به این معنی است که علت فریز شدن ویندوز ۱۰ ثبت نشده است. در این صورت شما باید دیگر روش‌های عیب‌یابی را امتحان کنید.

بررسی علت هنگ ویندوز ۱۰ با اجرای System File Checker

در بسیاری از موارد، ویندوز ۱۰ به دلیل خرابی یا گم شدن یک فایل سیستمی فریز می‌شود. با استفاده از ابزار System File Checker می‌توانید به بازیابی فایل‌های اصلی بپردازید. برای اجرای یک بررسی اولیه می‌توانید از ابزار داخلی ویندوز استفاده کنید. این کار به دو صورت اتوماتیک و دستی انجام می‌شود. در روش اتوماتیک از یک ابزار تعمیر برای بررسی نواحی مختلف کامپیوتر و برای تعیین علت فریز شدن ویندوز ۱۰ استفاده می‌شود. در روش دستی از System File Checker که یک ابزار داخلی برای بررسی فایل‌های سیستمی خراب و آسیب دیده است، استفاده می‌شود. این ابزار فقط می‌تواند فایل‌های اصلی سیستم را تشخیص دهد و با DLL آسیب دیده و ویندوز مقابله نمی‌کند.

روش اتوماتیک

Reimage یک نرم‌افزار تعمیر کامپیوتر است که می‌تواند مشکلات آن را تشخیص داده و بلافاصله برطرف کند. Reimage Windows Repair به‌طور خاص برای سیستم شما طراحی شده و به‌صورت اتوماتیک عمل می‌کند. این نرم‌افزار ابتدا مسائل مربوط به سخت‌افزار را بررسی می‌کند تا مشکلات را شناسایی کند. سپس مسائل امنیتی را بررسی کرده و برنامه‌های خراب و فایل‌های سیستمی مفقود را شناسایی می‌کند. در پایان پس از تکمیل فرآیند، راه‌حلی برای مشکل سیستم شما پیدا می‌کند.

Reimage را دانلود و نصب کنید. سپس آن را باز کرده و اسکن رایگان (Free Scan) را اجرا کنید. تجزیه و تحلیل کامل کامپیوتر شما ممکن است ۳ تا ۵ دقیقه طول بکشد. پس از تکمیل فرآیند، می‌توانید گزارش دقیق اسکن را بررسی کنید.

علت هنگ ویندوز 10

سپس خلاصه‌ای از مشکلات شناسایی شده کامپیوتر خود را مشاهده خواهید کرد. برای رفع خودکار تمامی مشکلات بر روی START REPAIR کلیک کنید. (برای انجام این کار باید نسخه کامل این نرم‌افزار را خریداری کنید.)

علت فریز شدن ویندوز 10

آموزش حل مشکل فریز شدن ناگهانی ویندوز ۱۰ با روش دستی

با استفاده از System File Checker می‌توانید فایل‌های خراب یا گم شده سیستم را که منجر به فریز شدن ویندوز ۱۰ در بازی می‌شوند را بازیابی کنید. برای این کار کلید ویندوز روی صفحه کلید را فشار دهید و عبارت cmd را تایپ کنید.(Enter را فشار ندهید.) سپس بر روی Command Prompt راست کلیک کرده و Run as administrator را انتخاب کنید.

فریز شدن ناکهانی سیستم

برای مجوزهای لازم بر روی Yes کلیک کنید.

علت هنگ کردن لپ تاپ

در پنجره سیاه رنگ Command Prompt عبارت زیر را تایپ کنید:

sfc /scannow

سپس کلید Enter را بزنید.

حل مشکل فریز شدن تصادفی ویندوز 10

ویندوز سیستم شما را برای یافتن فایل‌های خراب اسکن کرده و آن‌ها را برطرف می‌کند. نتایج اسکن در این پنجره نمایش داده می‌شود، بنابراین آن را تا پایان فرآیند باز بگذارید. اگر پس از اسکن مشکلی پیدا نشد، یعنی فایل‌های سیستم شما علت هنگ کردن لپ تاپ یا فریز شدن تصادفی ویندوز ۱۰ نیستند.

رفع فریز شدن ویندوز ۱۰ با بروزرسانی درایوها و ویندوز

تجربه نشان داده که درایوهای قدیمی ریشه بسیاری از خطاها هستند و می‌توانند منجر به هنگ ناگهانی ویندوز ۱۰ و فریز شدن آن شوند. شما می‌توانید درایوهای سخت افزار خود را از Device Manager بروزرسانی کنید.

هنگ ناگهانی ویندوز 10

این موارد شامل کارت صدا، هارد دیسک، کارت شبکه و هر سخت افزار دیگری نیز می‌شود. برای برخی از قطعات مانند کارت گرافیک، بهتر است درایوهای خود را از سایت سازنده دریافت کنید.  هنگام بروزرسانی مطمئن شوید که از آخرین نسخه ویندوز استفاده می‌کنید، زیرا مایکروسافت اغلب آپدیت‌ها و اصللاحات را منتشر می‌کند و ممکن است شما بتوانید به‌راحتی مشکل خود را حل کنید.

حل مشکل فریز شدن تصادفی ویندوز ۱۰ با پاک کردن فضای System Drive

اگر فضای دیسک ویندوز پر شود، ویندوز شروع به فریز شدن می‌کند. این فضای ذخیره سازی، برای فایل‌های موقت مورد نیاز است. تمام فایل‌های موجود در پوشه Temp را پاک کنید. همچنین ابزار Disk Clean-Up را اجرا کنید تا همه فایل‌های غیرضروری که فضا اشغال می‌کنند، حذف شوند.  برای دسترسی سریع به این ابزار کافیست تا disk cleanup را در نوار جست‌وجوی ویندوز تایپ کرده و اولین نتیجه را انتخاب کنید. سپس پنجره انتخاب درایو باز می‌شود.

علت قفل شدن ویندوز 10

درایوی که ویندوز ۱۰ را در آن نصب کرده‌اید انتخاب کنید (به‌طور پیشفرض باید درایو C باشد). در پنجره بعدی نوع دیتایی که می‌خواهید حذف کنید را انتخاب کنید. اگر واقعا فضای کمی دارید، می‌توانید همه موارد را انتخاب کنید.

فریز شدن دسکتاپ در ویندوز 10

اگر مشکل کمبود فضا نیست، قدم بعدی بررسی system drive است. ویندوز برای این کار ابزاری دارد که برای پیدا کردن آن باید به Local Disk و سپس Properties رفته و Tools را انتخاب کنید.

قفل کردن تصادفی ویندوز 10

برای جست‌وجوی خطاهای سیستم دکمه  Check را بزنید. اگر خطایی پیدا شود، ابزار به شما امکان تعمیر آن را می‌دهد. هنگامی که فرآیند تکمیل شد، باید کامپیوتر خود را مجددا راه‌اندازی کنید و ببینید آیا سیستم  همچنان فریز می‌شود یا خیر.

رفع مشکل هنگ ویندوز ۱۰ با غیرفعال کردن ویژگی‌های ذخیره انرژی

ویندوز ۱۰ دارای برخی از گزینه‌های انرژی (Power) پیشرفته است که در صورت تنظیمات نادرست می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند. مکانیزم صرفه‌جویی در مصرف انرژی دو گزینه دارد که اولین گزینه صرفه‌جویی در مصرف انرژی است که در مصرف برق کمی صرفه‌جویی می‌کند، اما به‌سرعت از حالت Sleep باز می‌گردد. مورد دوم، حداکثر صرفه‌جویی در مصرف انرژی است که موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی شده و زمان بازیابی از حالت Sleep را افزایش می‌دهد.  متداول‌ترین علت این وضعیت PCI Express Link State است. برای رفتن به تنظیمات Power ابتدا به Control Panel و بعد System and Security بروید. سپس Power Options را انتخاب کنید.

رفع مشکل هنگ ویندوز 10

بر روی Change battery settings کلیک کنید تا پنجره power plan باز شود. سپس برای ویرایش power plan بر روی Change settings کلیک کنید.

رفع فریز شدن ویندوز 10

حال بر روی Change advanced power settings کلیک کنید.

فریز شدن ناگهانی سیستم

به پایین تا PCI Express بروید و Link State Power Management را بر روی Off قرار دهید.

علت هنگ شدن ویندوز 10

اگر همچنان سیستم شما فریز می‌شود، می‌توانید سایر گزینه‌های ذخیره انرژی (power-saving) را نیز غیرفعال کنید.

بررسی علت هنگ شدن ویندوز ۱۰ با چک کردن RAM

یکی از دلایل قفل کردن تصادفی ویندوز ۱۰، وجود مشکل در memory است که تشخیص آن چندان ساده نیست. بنابراین قبل از انجام این مرحله تمام مراحل عیب‌یابی گفته شده در قبل را امتحان کنید. ساده‌ترین راه بررسی RAM ضعیف، اجرای Windows Memory Diagnostic است. اگر خطایی یافت نشد، یعنی RAM مشکلی ندارد اما همیشه این تشخیص درست نیست. برای استفاده از این ابزار مراحل زیر را طی کنید:

کلیدهای Windows+R را فشار دهید تا کادر دستور Run باز شود. سپس در کادر عبارت mdsched.exe را تایپ کرده و بر روی OK کلیک کنید.

هنگ ناگهانی ویندوز 10

حال بر روی Restart now کلیک کنید. اگر لازم است تا برخی از کارهای خود را ذخیره کنید، بر روی Check for problems the next time I start my computer کلیک کنید.

مشکل هنگ ویندوز 10

بررسی علت فریز شدن ویندوز ۱۰ با System Restore

اگر تاکنون هیچ کدام از روش‌های گفته شده در بالا کمکی به شما نکرده است، می‌توانید سیستم خود را بازگردانی کنید. در پنل System Properties می‌توانید به System Restore دسترسی پیدا کنید. به Settings ویندوز رفته و System را انتخاب کنید.

علت قفل شدن ویندوز 10

صفحه About را باز کنید.

دلیل فریز شدن ویندوز 10

حال به پایین بروید و بر روی System Protection کلیک کنید.

مشکل هنگ ویندوز 10

سپس System Restore را انتخاب کنید.

فریز شدن دسکتاپ در ویندوز 10

restore point را انتخاب کنید و Next را انتخاب بزنید.

رفع فریز شدن ویندوز 10

ویندوز به‌طور خودکار تمام تنظیمات و فایل‌های شما را به تاریخ قبلی بازگردانی می‌کند. اگر به تازگی با مشکل فریز شدن ناگهانی ویندوز ۱۰ مواجه شده‌اید، این راه حل جوابگو است.

نصب نسخه دیگر ویندوز برای حل مشکل کرش شدن ویندوز ۱۰

اگر پس از انجام روش‌های قبل همچنان با مشکل فریز شدن ویندوز ۱۰ مواجه هستید و می‌خواهید نسخه دیگری از آن را نصب کنید، قبل از آن، از تمام فایل‌های مهم یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای افزایش شانس موفقیت باید همه چیز را از درایوهای سیستم پاک کنید. توجه داشته باشید که ویندوز را بدون فرمت مجدد نصب نکنید. با این کار تمام برنامه‌های نصب شده حذف می‌شوند و کامپیوتر شما به حالت پیشفرض خود بازمی‌گردد. پس از نصب ویندوز تمام درایوهای سیستم خود را نصب و بروزرسانی کنید و بررسی کنید که آیا سیستم شما فریز می‌شود یا خیر.

 حل مشکل فریز شدن ویندوز ۱۰ با بررسی سخت‌افزاری

اگر همچنان با مشکل فریز شدن ویندوز ۱۰ بعد از آپدیت مواجه هستید و نصب نسخه جدید کارساز نبود، احتمالا مشکل از سخت‌افزار است. در این صورت باید کامپیوتر خود را به یک تکنیسین بسپرید.

هنگ ناکهانی ویندوز 10

قبل از مراجعه به تکنیسین می‌توانید درایوهای سیستم خود را تعویض کنید. چراکه تعویض آن‌ها بسیار ارزان‌تر از تعویض قطعات کامپیوتر است. اگر بعد از تعویض درایوها همچنان با فریز شدن دسکتاپ در ویندوز ۱۰ مواجه هستید باید کارت‌های حافظه کامپیوتر خود را تغییر دهید. اما بازهم هیچ‌کدام از این راه‌حل‌ها صد درصد دقیق نیستند.

حل مشکل فریز شدن ویندوز ۱۰ با ریست کردن Winsock Catalog

کلیدهای Windows+X را نگه دارید و Command Prompt ادمین را انتخاب کنید. سپس دستور زیر را در خط فرمان تایپ کرده و Enter را فشار دهید.

netsh winsock reset

سپس کامپیوتر را reboot کنید.

حل مشکل فریز شدن تصادفی ویندوز ۱۰ با انجام Clean Boot

Clean Boot یک راه مناسب برای توقف و غیرفعال کردن سرویس‌‌ها و برنامه‌های غیر مایکروسافتی است که ممکن است در فرآیندهای معمول تداخل ایجاد کنند. برای انجام مراحل Clean Boot به مطلب نحوه اجرای Cleen Boot در ویندوز ۱۰ از لینک 2 دانلودمراجعه کنید.

افزایش Virtual Memory برای رفع فریز شدن ویندوز ۱۰ 

هنگامی که حافظه فیزیکی (RAM) در هنگام اجرای برنامه‌ها تمام شود، Virtual Memory برای جبران، حافظه RAM را با TEMP Storage بر روی هارد دیسک ترکیب می‌کند. بسیاری از کاربران گزارش کرده‌اند که با افزایش حافظه مجازی به ۸ گیگابایت، مشکل فریز شدن ویندوز ۱۰ سیستم آن‌ها برطرف شده است. برای افزایش Virtual Memory کلیدهای Windows+R را فشار دهید. سپس sysdm.cpl را تایپ کرده و بر روی OK کلیک کنید. حال بر روی Advanced ، سپس Settings و Advanced و بعد Changed کلیک کنید. حال علامت تیک  Automatically Manage paging file size for all drives را بردارید و Custom Size را انتخاب کنبد. Initial Size را ۱۰۰۰ و Maximum Size را ۸۱۹۲ قرار دهید. سپس بر روی OK کلیک کرده و کامپیوتر را Reboot کنید.

رفع فریز شدن ناگهانی سیستم با خاموش کردن Fast Startup

بر روی منو استارت کلیک راست کرده تا WinX Menu باز شود. سپس بر روی Power Options کلیک کنید. در سمت راست پنجره بر روی Choose what the power buttons do کلیک کنید. سپس بر روی Change settings that are currently unavailable کلیک کنید. تیک چک باکس کنار Turn on Fast Startup را بردارید و آن را غیرفعال کنید. در پایان بر روی Save changes کلیک کنید.

رفع مشکل هنگ ویندوز ۱۰ با تغییر نرم افزار درایو آداپتور شبکه Broadcom به نسخه مایکروسافت آن 

یکی دیگر از راه‌های رفع فریز شدن ویندوز ۱۰ بروزرسانی نرم‌افزار درایو آداپتور شبکه Broadcom به نرم‌افزار ارائه شده توسط مایکروسافت است. در برخی موارد نرم‌افزار درایو Broadcom می‌تواند موجب فریز شدن تصادفی شود. به‌همین دلیل تغییر به نوع نرم‌افزار مایکروسافت درایو  می‌تواند این مشکل را در چنین مواردی برطرف کند. توجه داشته باشید که فقط کاربرانی که کامپیوترهای آسیب دیده با آداپتور شبکه Broadcom دارند، می‌توانند از این راه حل برای رفع این مشکل استفاده کنند.

جابه‌جایی به نوع مایکروسافت نرم‌افزار درایو آداپتور شبکه Broadcom بسیار ساده است. زیرا این نرم‌افزار از قبل بر روی کامپیوتر وجود دارد. برای استفاده از این راه‌حل باید:

بر روی منو استارت کلیک کرده و WinX Menu را باز کنید. سپس در WinX Menu بر روی Device Manager کلیک کنید. پس از راه‌اندازی Device Manager بر روی Network adapters دابل کلیک کنید.

در بخش Network adapters آداپتور شبکه Broadcom را پیدا کنید، بر روی آن راست کلیک کرده و Properties  را از منو انتخاب کنید.  به Driver بروید و بر روی Update Driver کلیک کنید.

حال بر روی Browse my computer for driver software و سپس بر روی Let me pick from a list of device drivers on my computer کلیک کنید.

اکنون شما باید دو نوع مختلف از نرم‌افزار درایور را برای آداپتور شبکه Broadcom مشاهده کنید. برای انتخاب نوع مایکروسافت روی آن کلیک کرده و سپس Next را بزنید. در این مرحله کامپیوتر شما شروع به نصب نوع مایکروسافت این نرم‌افزار می‌کند. پس از نصب این نسخه می‌توانید از Device Manager  خارج شوید. در پایان کامپیوتر خود را مجددا راه‌اندازی و بررسی کنید که آیا مشکل فریز شدن ناگهانی ویندوز ۱۰ حل شده است یا خیر.

حل مشکل کرش شدن ویندوز ۱۰ با حذف Temporary Files

در برخی موارد Temporary Files (فایل‌های موقت) ذخیره شده توسط برنامه‌های کاربردی در کامپیوتر، ممکن است خراب شده باشند. این فایل‌ها در صورت خرابی می‌توانند با ویژگی‌های مهم سیستم تداخل داشته باشند و سبب کندی و فریز شدن ناگهانی سیستم شوند. برای حذف فایل‌های موقت ذخیره شده به‌صورت زیر عمل کنید:

کلیدهای Windows+R را فشار دهید تا Run باز شود.

حل مشکل کرش شدن ویندوز 10

در کادر Temp را تایپ کنید و Enter را بزنید. سپس برای انتخاب تمام فایل‌ها کلید‌های Ctrl+A را فشار دهید. در پایان برای حذف تمام فایل‌ها Shift + Delete را فشار دهید.

رفع فریز شدن ویندوز ۱۰ با غیرفعال کردن C-States در BIOS

C-States گزینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی بوده که به‌طور پیشفرض فعال هستند و برای صرفه‌جویی در مصرف برق، ولتاژ و سرعت CPU را کاهش می‌دهند. برای غیرفعال کردن C-States در BIOS مراحل زیر را انجام دهید:

کامپیوتر خود را ری‌استارت کنید و هنگامی که صفحه آرم ویندوز نمایش داده شد، کلید Setup را فشار دهید. (اغلب کلیدهای F12، F2، F1، Del یا Esc هستند.)

علت هنگ کردن لپ تاپ

پس از ورود به بایوس از کلیدهای پیکان صفحه کلید برای پیمایش در آن استفاده کنید. به تنظیمات Advanced بروید و سپس گزینه CPU Configurations را انتخاب کنید.

رفع مشکل هنگ ویندوز 10

C1E function و  Intel (R) C State Function را غیرفعال کنید. برای انجام این کار، آن‌ها را هایلایت کرده و Enter را فشار دهید. سپس با استفاده از کلیدهای پیکان روی کیبورد می‌توانید وضعیت آن‌ها enabled یا disabled کنید.

فریز شدن ویندوز 10 ذر بازی

حال براساس دستورالعمل روی صفحه از بایوس خارج شوید و از ذخیره تغییرات اطمینان حاصل کنید. سپس کامپیوتر خود را ری‌استارت و نتیجه را چک کنید.

حل مشکل هنگ ویندوز ۱۰ با یکپارچه سازی هارد دیسک

توجه: اگر از SSD استفاده می‌کنید، از این مرحله صرف نظر کنید.

هارد دیسک قدیمی می‌تواند مشکل‌ساز باشد و عملکرد کلی کامپیوتر را کاهش دهد. با دنبال کردن روش زیر می‌توانید به‌ راحتی هارد دیسک‌ها را یکپارچه کنید:

کلیدهای Windows+R را فشار دهید. سپس عبارت dfrgui را تایپ کنید و enter را فشار دهید. حال Hard Disk Drives را انتخاب کرده و بر روی Optimize All کلیک کنید.

فریز شدن ناگهانی سیستم

منتظر بمانید تا فرآیند  Disk Defragment تکمیل شود. سپس کامپیوتر خود را ری‌استارت کنید.

ریست کردن Virtual Memory برای رفع مشکل هنگ ویندوز ۱۰

virtual memory یک حافظه افزودنی به حافظه فیزیکی است. پس از خاتمه فعالیت‌ها در RAM ویندوز virtual memory را برای ذخیره‌سازی آن فایل‌ها روشن می‌کند. برای ریست کردن virtual memory در ویندوز ۱۰ سیستم خود مراحل زیر را انجام دهید.

کلیدهای  Windows+E را فشار دهید تا File Explorer باز شود و بر روی This PC کلیک راست کنید.

هنگ ناگهانی ویندوز 10

از منو باز شده Properties را انتخاب کنید.

علت هنگ شدن ویندوز 10

از سمت چپ پنجره Advanced System Settings را انتخاب کنید.

علت هنگ ویندوز 10

حال بر روی تب Advanced و سپس Settings در زیر عنوان Performance کلیک کنید.

علت فریز شدن ویندوز 10

دوباره بر روی گزینه Advanced کلیک کرده و Change را در بخش Virtual memory انتخاب کنید.

رفع فریز شدن ویندوز 10

تیک گزینه Automatically manage paging file size for all drives را بردارید و درایوی که ویندوز در آن نصب شده‌ است را انتخاب کنید (معمولا درایو C). سپس Custom size را انتخاب کرده حداقل و حداکثر اندازه را بر حسب مگابایت وارد کنید. برای حداکثر اندازه می‌توانید تا حدود ۱٫۵ برابر اندازه RAM کامپیوتر خود، انتخاب کنید. پس از تنظیم این مقادیر برای ادامه بر روی Set و سپس OK کلیک کنید.

فریز شدن ناگهانی سیستم

حال باید تمام فایل‌های Temp را در کامپیوتر خود پاک کنید تا فضای بیشتری بر روی هارد دیسک ایجاد شود. سپس Disk Cleanup را در نوار جست‌وجو تایپ کرده و آن را انتخاب کنید.

حل مشکل فریز شدن ویندوز 10

درایو C یا درایوی که ویندوز در آن نصب شده‌است را انتخاب کرده و بر روی OK کلیک کنید.

رفع مشکل هنگ ویندوز 10

اطمینان حاصل کنید که گزینه Temporary Internet Files انتخاب شده باشد و بعد Enter را بزنید.

پس از اتمام پاکسازی دیسک، فضای بیشتری بر روی هارد دیسک ایجاد می‌شود. برای بررسی حل مشکل فریز شدن ویندوز ۱۰، کامپیوتر خود را مجددا راه‌اندازی کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه ۱۹ روش حل مشکل هنگ کردن و فریز شدن تصادفی و ناگهانی ویندوز ۱۰ پرداختیم. اگر از این روش‌ها برای حل مشکلات ویندوز سیستم خود استفاده کردید، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا