آموزش

معرفی رهی نو سامانه جامع رزرواسیون هتل های ایران

وقتی زمزمه سفر و گشت‌وگذار می‌رسد، یک دغدغه اساسی پیش رویمان وجود دارد و آن محل اقامت مناسب است. جایی که هم راحت و در آسایش باشیم و هم بهترین قیمت و کیفت را با توجه به بودجه‌مان داشته باشد. بنابراین کوله بار و مقدمات سفر را که می‌چینیم یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سفر، انتخاب یک محل اقامت خوب است. به طوری که هم یادگاری به یادماندنی برایمان به جای بگذارد و هم مناسب با شرایط و بودجه ما باشد. برای انتخاب محل اقامت، دو راه پیش رو داریم:

  • بی هیچ مقدمه‌ای دل به جاده بسپاریم و پس از رسیدن به مقصد به دنبال هتل یا محل اقامت باشیم.
  • قبل از سفر، مقدمات را فراهم کنیم و با خیال راحت از مکانی که انتظار ورود ما را می‌کشد، سفرمان را آغاز کنیم.

حال تصور کنید که اگر بدون هیچ مقدمه و برنامه‌ریزی سفرتان را آغاز کنید و پس از رسیدن به مقصد به دنبال هتل بگردید، ممکن است با شلوغی‌ یا عدم وجود اتاق، روبرو شوید و در آخر آن هتلی که مدنظرتان بود، اتاق خالی نداشته باشد و مجبور باشید در شرایط نامناسبی برای اقامت به سر ببرید.

راه بهتر است این است که قبل از سفرتان همه چیز را آماده کنید. از هتل و محل اقامت‌تان تا تعیین جاهای گردشگری و دیدنی که قرار است به آن سر بزنید. اینطوری خیال خودتان هم راحت‌تر است. بنابراین به جای اینکه به صورت حضوری و پس از رسیدن به مقصد، هتل‌تان را انتخاب کنید، می‌توانید قبل از سفر به صورت اینترنتی نسبت به رزرو هتل اقدام کنید.

در همین راستا، سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو، تمام هتل‌ها را برایتان در یک سامانه جمع آوری کرده است و کافیست شما با ورودتان به سامانه، شهر مقصد را انتخاب کنید تا هتل‌های آن شهر را به شما نمایش دهد. بر اساس فیلترهای هتل می‌توانید بر اساس تعداد ستاره هتل یا رنج قیمت یا محدوده مکانی، آن را فیلتر کرده و انتخاب دقیق‌تری داشته باشید. برای مثال اگر قصد سفر به پایتخت را داشته باشید، انواع هتل های لوکس تهران را می‌توانید در سامانه رزرو آنلاین هتل رهی نو ببینید.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران از لاکچری‌ترین هتل های تهران است که با سالن و رستوران‌های مختلف و باشکوه از شما پذیرایی می‌کند. این هتل پنج ستاره با امکانات مختلف و خاصش اقامت به یادماندنی برایتان رقم می‌زند که در مقایسه با هتل‌های دیگر تهران می‌توان آن را جزو بهترین‌ها دانست. شما می‌توانید در بازه‌های مشخصی از سال در رهی نو نسبت به رزرو هتل با تخفیف اقدام کنید.

هتل هما تهران

در لیست هتل‌های پنج ستاره، هتل هما تهران را می‌بینید که در خیابان ولیعصر، در بهترین موقعیت مکانی نسبت به جاهای مهم تهران قرار گرفته است. این هتل هم با داشتن امکانات رفاهی کاملی که از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید، جزو محبوب‌ترین هتل‌های تهران است. این هتل وابسته به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

از یک هتل لاکچری و فوق‌العاده که نمایی رو به کوه داشته و شهر را زیر پایتان قرار می‌دهد، چه انتظاری دارید؟یک هتل لاکچری با بالکن‌های دو نفره که در عصر روز تعطیل‌‌تان می‌توانید در هوای بهترین منطقه تهران نشسته و نفسی تازه بکشید.

در صورتی که قصد رزرو هتل در تهران یا شهرستان را دارید، سامانه رهی نو با در اختیار گذاشتن تمام امکانات و ویژگی هتل‌ها، دست‌تان را برای انتخاب بهترین گزینه باز گذاشته است. به این ترتیب می‌توانید به راحتی نسبت به رزرو هتل های لوکس ایران اقدام کنید. ضمن اینکه نظرات سایر افرادی که قبل از شما در هتل‌ها اقامت داشتند نیز در بخش نظرات در رهی نو وجود دارد که دست‌تان را برای بهترین رزرو هتل داخلی باز می‌گذارد.

رزرو آنلاین هتل در رهی نو

رهی نو در بازه‌هایی از سال، با تخفیف ویژه، این امکان را برای شما مسافران عزیز فراهم می‌کند که محل اقامت‌تان را با تخفیف و به صرفه رزرو کنید. به این ترتیب به جای اینکه حضوری نسبت به رزرو هتل پس از رسیدن به مقصد اقدام کنید، می‌توانید به صورت آنلاین از هر جایی از ایران که هستید، هتل‌تان را با تخفیف ویژه و دید باز انتخاب کنید و سفری با خیال راحت آغاز کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی یا مشاوره بیشتر دارید، کارشناسان رهی نو مشتاق راهنمایی شما هستند.

ضمن اینکه اگر قصد دارید به صورت سازمانی برای اعضای شرکت و همکاران خودتان هتل اقامت کنید، می‌توانید از تخفیف ویژه بسته سازمانی رهی نو بهره‌مند شوید. اگر می‌خواهید در سفرتان به هر نقطه‌ای از ایران در بهترین هتل با مناسب‌ترین قیمت ساکن شوید، رهی نو کار را برایتان راحت کرده است.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا