آموزش

آموزش 8 روش ارسال اس ام اس گروهی و دسته جمعی اندروید

اگر دارای تجارتی هستید و می‌خواهید به تعداد زیادی از مشتریان خود پیامک 💬 ارسال کنید، باید از روشی استفاده کنید که بتوانید به همه یا اکثر آن‌ها به صورت همزمان اس ام اس ارسال کنید. تصور کنید که می‌خواهید به بیش از هزار شماره پیامک ارسال کنید! قطعا ارسال پیامک جداگانه بسیار زمان‌بر است و حتی امکان‌پذیر نیست. این کار را می‌توانید با برنامه‌هایی مخصوص انجام بدهید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۸ روش ارسال اس ام اس گروهی و دسته جمعی اندروید می‌پردازیم.

برنامه ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی اندروید

Best Apps to Send Bulk SMS Messages on Android phone

اگر به دنبال ارسال پیامک گروهی به تعداد افراد زیادی هستید، باید از برنامه‌هایی استفاده کنید که به شما این امکان را می‌دهد که یک پیام را به تعداد شماره زیادی ارسال کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین برنامه‌های ارسال SMS گروهی در اندروید را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نسخه کامل این برنامه‌ها را می‌توانید از سرویس‌های ایرانی دانلود کنید.

نرم افزار ارسال پیامک گروهی اندروید Multi SMS Sender

نرم افزار ارسال پیامک گروهی اندروید

Multi SMS Sender نرم افزار ارسال پیامک اندروید است که با آن می‌توانید به بیش از ۶۰۰۰ نفر و به صورت همزمان اس ام اس ارسال کنید. با این برنامه می‌توانید تمامی بخش‌های ارسال پیامک را کنترل کنید. همچنین می‌توانید گروه مخاطبین را به روزرسانی کنید یا حذف کنید. رابط کاربری برنامه ساده است و به همین دلیل، استفاده از آن آسان است.

در این برنامه، پیامک‌های شما بر اساس زمان و تاریخ دسته‌بندی می‌شوند. علاوه بر این، زمان دقیق دریافت پیامک توسط مخاطبین را هم می‌کنید. از ویژگی‌های مثبت این برنامه قابلیت شخصی‌سازی آن است. به سادگی می‌توانید متن‌ها را در آن به شکل دلخواه خود دربیاورید. در این برنامه می‌توانید گروه مخاطبین بسازید یا آنان را به صورت دستی انتخاب کنید. همچنین می‌توانید یک پیامک را به گروه‌های مختلف یا تنها یک گروه ارسال کنید.

ارسال اس ام اس گروهی در اندروید با Bulk SMS Plans

نرم افزار ارسال پیامک گروهی اندروید

Bulk SMS Plans دیگر نرم افزار ارسال پیامک انبوه در اندروید است. با این برنامه می‌توانید به ۵۰۰۰ نفر به صورت همزمان پیامک ارسال کنید. سرعت ارسال پیام‌ها به سرعت اینترنت شما بستگی دارد. متن پیامک‌ها را هم می‌توانید هر زمان که خواستید ویرایش کنید. حتی امکان قرار دادن لینک هم در پیامک‌ها وجود دارد. کمتر برنامه‌ای این قابلیت را دارد. همچنین می‌توانید ارسال شدن پیامک‌ها و هزینه آن‌ها را مشاهده کنید.

اگر می‌خواهید از پیامک‌های خود بکاپ بگیرید، مطلب دانلود بهترین نرم افزار بکاپ SMS اندروید را مطالعه کنید.

ارسال پیامک به مشتریان با Group Messaging

نرم افزار ارسال پیامک گروهی اندروید

برای ارسال اس ام اس به همه مخاطبین گوشی در اندروید می‌توانید از برنامه Group Messaging استفاده کنید. حجم این برنامه کم است و هنگام ارسال پیامک به گروه مخاطبین خودش از برنامه SMS گوشی استفاده می‌کند. رابط کاربری برنامه ساده است و در نتیجه، استفاده از آن بسیار آسان است. به سادگی می‌توانید برای گروه مخاطبین خود نامگذاری کنید. امکان مدیریت گروه‌ها نیز وجود دارد.

ارسال اس ام اس گروهی اندروید با Bulk SMS Sender

نرم افزار ارسال پیامک اندروید

برای ارسال اس ام اس دسته جمعی با اندروید می‌توانید از Bulk SMS Sender استفاده کنید. با این برنامه می‌توانید گروه مخاطبین خود را بسازید و به صورت فایل اکسل دریافت کنید. همچنین می‌توانید مخاطبین خود را در Dropbox ذخیره کنید تا بعدا بتوانید از آن استفاده کنید. حتی می‌توانید لینکی ایجاد کنید که بتوانید با کامپیوتر خود برای گروه مخاطبین خود مستقیما پیامک ارسال کنید. ویژگی مثبت این برنامه این است که به کاربر اجازه می‌دهد تا ارسال موفق و ناموفق را ردیابی کند. امکان ذخیره پیامک و ارسال آن در وقتی دیگر هم وجود دارد. شما می‌توانید تاریخ و زمانی را انتخاب کنید تا پیامک در آن زمان به صورت خودکار ارسال شود.

ارسال پیامک به تعداد زیاد با Multi SMS & Group SMS

نرم افزار ارسال پیامک اندروید

برای ارسال مولتی اس ام اس می‌توانید برنامه Multi SMS & Group SMS را نصب کنید. با این برنامه می‌توانید به حداکثر ۳۱۴ شماره پیامک ارسال کنید. رابط کاربری برنامه ساده است و به آسانی می‌توانید با آن پیامک ارسال کنید. حجم آن نیز کم است و می‌توانید وضعیت ارسال پیامک‌ها را مشاهده کنید.

برای ارسال پیام‌های زیاد در WhatsApp، مطلب آموزش ۵ روش ارسال انبوه پیام در واتساپ را مطالعه کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی با Fast2SMS

نرم افزار ارسال پیامک اندروید

دیگر برنامه‌ای که برای ارسال پیامک گروهی همراه اول و… می‌توانید استفاده کنید، Fast2SMS است. از این برنامه در کامپیوتر هم می‌توانید استفاده کنید. این برنامه قابلیت‌های زیادی دارد و استفاده از آن آسان است. برای استفاده از این برنامه باید اشتراک تهیه کنید اما پیش از این، می‌توانید به صورت رایگان آن را تست کنید.

نرم افزار ارسال پیامک گروهی اندروید Bulk SMS Sender

ارسال sms گروهی در اندروید

Bulk SMS Sender نیز برای ارسال پیامک به تعداد زیاد مناسب است. رابط کاربری این برنامه ساده است و به سادگی می‌توانید از آن استفاده کنید. این برنامه بیشتر برای افرادی مناسب است که بیزنسی نوپا دارند یا می‌خواهند از آن برای استفاده شخصی استفاده کنند. با این برنامه می‌توانید به ۱۰۰ نفر به صورت همزمان پیامک ارسال کنید.

نرم افزار ارسال پیامک اندروید Sandesh

ارسال sms گروهی در اندروید

نرم افزار ارسال پیامک اندروید Sandesh برای تبریک گفتن مراسم‌های مختلف مثل تولد، سالگرد و… مناسب است. پیامک‌های آماده‌ای در آن وجود دارد که می‌توانید به سلیقه خودتان آنان را ویرایش کنید. البته این برنامه برای استفاده شخصی مناسب است و گزینه خوبی برای استفاده تجاری نیست.

در صورتی که پیامک شما به درستی ارسال نمی‌شود، به مطلب رفع مشکل ارسال نشدن اس ام اس اندروید سامسونگ، هواوی و… مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی برنامه‌هایی پرداختیم که با آن‌ها می‌توانید به ارسال SMS گروهی در اندروید بپردازید. شما از کدام مطلب برای این کار استفاده می‌کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا