آموزش

آموزش 10 روش حل مشکل کار نکردن برنامه اسنپ چت

Snapchat 👻 از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. گاهی کاربران آن در حین استفاده از برنامه دچار مشکل می‌شوند که این مشکلات را می‌توان با روش‌های مختلف برطرف کرد. در این مطلب از لینک 2 دانلودآموزش ۱۰ روش حل مشکل کار نکردن برنامه اسنپ چت میپردازیم.

علت کار نکردن اسنپ چت چیست؟

?How to Troubleshoot Snapchat If It’s Not Working

گاهی برنامه اسنپ چت دچار مشکلاتی می‌شود و کاربر نمی‌تواند از آن استفاده کند. این مشکلات دلایل مختلفی دارند و با شیوه‌های متفاوت می‌توان آنان را برطرف کرد. در این مطلب از لینک 2 دانلودعلت کار نکردن اسنپ چت در اندروید و آیفون و روش های رفع این مشکلات را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چرا اسنپ چت کار نمیکند؟ حل مشکل با ری استارت کردن

برای حل مشکل کار نکردن Snapchat پیش از هر کاری گوشی خود را ری استارت کنید. بسیاری از مشکلات با این روش ساده برطرف می‌شوند. پس از روشن شدن گوشی، وارد اسنپ چت شوید و مشکل را بررسی کنید.

رفع مشکل کار نکردن اسنپ چت با بررسی مجوزها

ممکن است علت کار نکردن اسنپ چت در اندروید و آیفون، وجود مشکل در بخش مجوزهای برنامه باشد. مثلا وقتی که نمی‌توانید عکس بگیرید، علت این است که به این برنامه دسترسی به دوربین گوشی را نداده‌اید.

در آیفون به Settings بروید. سپس Snapchat را در فهرست برنامه‌ها پیدا کنید. مجوزهای بخش Location، Camera، Cellular Data و Microphone را چک کنید و در صورت روشن نبودن، علامت جلوی آنان را روشن کنید.

علت کار نکردن اسنپ چت

در اندروید هم به Settings و سپس Apps & notifications بروید. در فهرست برنامه‌ها Snapchat را پیدا کنید. روی ان بزنید. سپس وارد بخش Permissions شوید و مجوز هر بخش را چک کنید. در صورت روشن نبودن، علامت آن‌ها را روشن کنید. در برخی از گوشی‌ها باید روی مجوز موردنظر بزنید و وارد آن شوید و در آنجا مجوز را فعال کنید. به عنوان مثال، باید روی Camera بزنید. سپس علامت مجوز را روشن کنید.

رفع مشکل کار نکردن اسنپ چت

مشکل کار نکردن اسنپ چت به صورت سراسری

ممکن است علت کار نکردن برنامه اسنپ چت مشکلی از جانب سرورهای آن باشد و برای همه کاربران یا اکثر آن‌ها مشکل وجود داشته باشد. برای این که بتوانید این مورد را چک کنید، می‌توانید Snapchat را در گوگل سرچ کنید و در بخش News اخبار مربوط به آن را بخوانید. اگر مشکلی از جانب خود شرکت وجود داشته باشد، در همان ابتدای خبرها، در مورد آن نوشته شده است.

همچنین می‌توانید سایت Downdetector را چک کنید و اطلاعات مربوط به اسنپ چت و خراب شدن سراسری را در آنجا پیدا کنید.

رفع مشکل کار نکردن اسنپ چت

حل مشکل برنامه Snapchat با چک کردن اینترنت

دلیل کار نکردن اسنپ چت می‌تواند نبود اتصال اینترنت باشد. ممکن است سرعت اینترنت بسیار پایین باشد یا بسته اینترنتی شما تمام شده باشد که در این صورت باید اینترنت خریداری کنید. با توجه به نوع اینترنت، به علامت وای فای یا سیگنال آنتن سیم کارت توجه کنید. در صورت کم بودن آنتن و سیگنال، امکان این وجود دارد که سرعت اینترنت پایین آمده باشد. در این حالت باید صبر کنید تا سرعت نت خوب شود.

رفع مشکل کار نکردن اسنپ چت

همچنین می‌توانید برای اطمینان سرعت نت را در برنامه‌های دیگر مثل اینستاگرام یا کروم چک کنید. اگر در آنجا هم مشکل وجود دارد، پس به احتمال زیاد مشکل از برنامه نیست و از اینترنت است.

نصب نسخه بدون مشکل اسنپ چت با آپدیت کردن برنامه

بسیاری از مشکلات برنامه‌ها با آپدیت کردن برطرف می‌شود. ممکن است علت کار نکردن اسنپ چت، قدیمی شدن نسخه‌ای که از برنامه دارید، باشد یا نسخه قبلی دچار مشکل شده باشد. در این حالت باید نام اسنپ چت را در گوگل پلی یا اپ استور جستجو کنید. سپس روی آن بزنید تا وارد بخش برنامه شوید. در صورت وجود آپدیت، دکمه Update فعال خواهد بود. روی آن بزنید و صبر کنید تا برنامه آپدیت شود. سپس گوشی را ری استارت کنید و پس از روشن شدن، برنامه را چک کنید.

علت کار نکردن برنامه اسنپ چت

اگر با به روزرسانی برنامه مشکل حل نشد، به اپ استور یا گوگل پلی بروید و روی دکمه Uninstall بزنید تا برنامه به طور کل از روی گوشی حذف شود. سپس گوشی را ری استارت کنید. پس از روشن شدن دوباره اسنپ چت را جستجو کنید و این بار روی Install بزنید تا برنامه نصب شود. پس از نصب، وارد برنامه شوید و اطلاعات اکانت خود را وارد کنید. حال مشکل را بررسی کنید.

حل مشکل کار نکردن Snapchat در اندروید با پاک کردن کش

روش دیگر برای حل مشکل کار نکردن snapchat این است که کش برنامه را پاک کنید. به Settings و سپس Apps & Notifications بروید. Snapchat را رد فهرست برنامه ها پیدا کنید. روی آن بزنید. سپس روی Storage & cache بزنید. سپس روی Clear cache بزنید. اگر نیاز باشد، باید روی دکمه Clear data هم بزنید. با این کار تنظیمات اسنپ چت ریست می‌شود.

رفع مشکل کار نکردن اسنپ چت

چرا اسنپ چت کار نمیکند؟ حل مشکل با پاک کردن مکالمات

روی دیگر برای حل مشکل کار نکردن اسنپ چت این است که وارد برنامه شوید. سپس روی آواتار اکانت خود که در بالا و سمت چپ قرار دارد، بزنید. حال روی آیکون Settings که شبیه به چرخ دنده است، بزنید. Clear Conversations را انتخاب کنید. حال روی ضربدر جلوی مکالماتی که می‌خواهید حذف کنید، بزنید.

علت کار نکردن برنامه اسنپ چت

اگر با حذف مکالمه همچنان این مشکل وجود دارد، بهتر است دوستان خود را حذف کنید و سپس دوباره آنان را اضافه کنید. برای این کار پس از زدن روی آیکون آواتار اسنپ چت، روی My Friends بزنید. سپس روی نام آن شخص فشار دهید و نگه دارید. حال روی More بزنید. گزینه Remove Friend و سپس Remove را انتخاب کنید.

از برنامه خارج شوید. دوباره وارد آن شوید و دوستان خود را اضافه کنید.

رفع مشکل اسنپ چت در آیفون و اندروید با بستن کامل برنامه

برای رفع مشکل کار نکردن اسنپ چت، یک بار برنامه را به صورت کامل ببندید. حتی برنامه در پس زمینه هم نباید باز باشد. سپس کمی صبر کنید و دوباره وارد آن شوید.

رفع مشکل اسنپ چت در آیفون و اندروید با خروج از اکانت

برای حل مشکل برنامه snapchat یک بار از اکانت خود خارج شوید یا Log out کنید. سپس گوشی را ری استارت کنید. پس از روشن شدن گوشی وارد برنامه شوید و اطلاعات اکانت خود را وارد کنید تا بتوانید Log in شوید. گاهی با این کار مشکل حل می‌شود.

رفع مشکل کار نکردن اسنپ چت با چک کردن بخش اسنپ

اگر برنامه را به آخرین نسخه به روز کردید و مشکل ارسال نشدن اسنپ همچنان وجود دارد، ممکن است اکانت شما مسدود شده باشد. این مشکل به دلیل این رخ می‌دهد که پیام‌های اسپمی زیادی ارسال کرده‌اید. در این حالت مشکلی از جانب سرور وجود ندارد و باید با تیم پشتیبانی اسنپ چت ارتباط برقرار کنید و مشکل را اطلاع دهید تا در صورت امکان مسدودیت اکانت شما برطرف شود.

اگر می‌خواهید نام کاربری خود را تغییر دهید، مطلب آموزش ۲ روش تغییر یوزرنیم در اسنپ چت را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش‌های رفع مشکل اسنپ چت در آیفون و اندروید را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای رفع این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا