آموزش

دانلود 12 تا از بهترین برنامه های موزیک پلیر اندروید ماشین

بعضی از موزیک پلیرها 🎵 با برنامه مخصوص ماشین Android Auto هماهنگ هستند. با کمک این پلیرها می‌توانید آهنگ‌های موردعلاقه‌تان را به سادگی در سیستم عامل اندورید دستگاه پخش کننده و مانیتور ماشین خود گوش بدهید و از آن‌ها لذت ببرید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه بررسی و دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های موزیک پلیر اندروید ماشین می‌پردازیم.

دانلود برنامه پخش موزیک با ضبط ماشین

Best Music Players for Android Auto

با کمک برنامه Android Auto  میتوانید کارهایی جالب دیگری نیز بر روی پخش کننده ماشین انجام دهید به طور مثال می‌توانید گوشی خود را به مانیتور ماشین وصل کنید و از طریق آن برنامه‌ها را کنترل کنید. با کمک این قابلیت می‌توانید به آهنگ های فلش درایور و.. در ماشین خود گوش بدهید. برای این کار میتوانید علاوه بر پلیر پیشفرض دستگاه موزیک پلیرهایی دیگری را نیز نصب کنید که با این برنامه هماهنگ هستند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه بررسی و دانلود موزیک پلیر اندروید حرفه ای برای مانیتور ماشین می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نسخه کامل این برنامه‌ ها را می‌توانید از سرویس‌های ایرانی به صورت آفلاین یا آنلاین در خود دستگاه دانلود و نصب کنید.

دانلود زیباترین موزیک پلیر جهان: AIMP

دانلود موزیک پلیر جذاب برای اندروید

AIMP موزیک پلیر قوی اندروید برای ماشین است. این برنامه رایگان است و اکثر فرمت‌ها مانند MP3، APE، OGG، AAC، FLAC، MP4، M4A و… را پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری برنامه ساده است و همه می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این برنامه دارای قابلیت‌های زیادی مانند اکولایزر ۲۹ باندی، امکان کنترل سرعت پلی بک و… است. از ویژگی‌های مثبت این برنامه نداشتن تبلیغات است.

دانلود موزیک پلیر جذاب برای اندروید Spotify

دانلود موزیک پلیر جذاب برای اندروید

نرم افزار پخش آهنگ در مانیتور ماشین Spotify یکی دیگر از برنامه‌های رایگان در این زمینه است. این برنامه دارای قابلیت‌های زیادی است. شما می‌توانید لیست آهنگ‌های مورد علاقه خود را بسازید، آهنگ‌های جدید را چک کنید و… . نسخه رایگان این برنامه دارای تبلیغات است اما نسخه اشتراکی آن این مشکل را ندارد. برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن می‌توانی نسخه اشتراکی را تهیه کنید و در دخال کشور نیز از تغییر دهنده آی پی استفاده نمایید.

دانلود موزیک پلیر اندروید حرفه ای برای مانیتور ماشین: Pulsar

دانلود موزیک پلیر اندروید حرفه ای برای مانیتور ماشین

Pulsar نیز دیگر برنامه موزیک پلیر برای مانیتور ماشین است. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد. شما می‌توانید با وجود این رابط کاربری ساده بسیاری از چیزها را کنترل کنید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به داشتن اکولایزر، کنترل سرعت پلی بک و… اشاره کرد. نسخه رایگان این برنامه دارای تبلیغات است و برای برداشتن تبلیغات باید نسخه اشتراکی را تهیه کنید.

دانلود موزیک پلیر جذاب برای اندروید: BlackPlayer

دانلود موزیک پلیر جذاب برای اندروید

BlackPlayer دیگر نرم افزار پخش آهنگ در مانیتور ماشین است. این برنامه رایگان است اما برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن باید نسخه اشتراکی را خریداری کنید. رابط کاربری برنامه ساده و در عین حال جذاب است. امکان کنترل پلی بک نیز وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید تم برنامه را تغییر دهید. از دیگر قابلیت‌های این برنامه وجود تایمر است. نسخه رایگان برنامه دارای تبلیغات است. با استفاده از این برنامه می‌توانید فرمت MP3 را پخش کنید.

نرم افزار پخش آهنگ در مانیتور ماشین: MediaMonkey

موزیک پلیر قوی اندروید برای ماشین

برنامه موزیک پلیر برای مانیتور ماشین MediaMonkey نیز گزینه مناسب دیگری است که می‌توانید دانلود و نصب کنید. این برنامه دارای نسخه ویندوز هم هست. می‌توانید با کمک وای فای آهنگ‌های خود را بین گوشی و ویندوز سینک و همگام‌سازی کنید. رابط کاربری برنامه ساده و ابتدایی است و استفاده از آن آسان است. این برنامه دارای ویژگی‌های خوبی است و بخش رایگان آن می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما در این زمینه باشد. با این حال می‌توانید نسخه اشتراکی را هم تهیه کنید.

دانلود موزیک پلیر با افکت: jetAudio

دانلود موزیک پلیر با افکت

برنامه موزیک پلیر اندروید ماشین jetAudio نیز گزینه مناسبی برای شما است. این برنامه دارای افکت‌های زیادی است و اکولایزر قوی دارد. رابط کاربری برنامه ساده و جذاب است. این برنامه دارای ویژگی‌های زیادی است که به شما کمک می‌کند بهترین تجربه را از شنیدن موسیقی به دست آورید. نسخه رایگان برنامه دارای تبلیغات است. برای این که بتوانید از تمامی قابلیت‌های این برنامه استفاده کنید و تبلیغات را حذف کنید، می‌توانید نسخه اشتراکی را خریداری کنید. با این حال نسخه رایگان نیز می‌تواند نیازهای شما را در این زمینه برطرف کند.

موزیک پلیر قوی اندروید برای ماشین Musicolet

برنامه موزیک پلیر برای مانیتور ماشین

Musicolet برنامه موزیک پلیر اندروید ماشین است. این برنامه رایگان است. از ویژگی‌های مثبت این برنامه نداشتن تبلیغات است. علاوه بر این، این برنامه قابلیت اتصال به اینترنت را ندارد. رابط کاربری برنامه مینیمال است. برای استفاده از قابلیت‌های این برنامه نیازی نیست هزینه‌ای پرداخت کنید. این برنامه دارای تمامی امکانات ابتدایی کی موزیک پلیر خوب است.

برنامه‌های زیادی وجود دارند که مناسب استفاده در ماشین هستند. برای دانلود این برنامه‌ها مطلب بهترین اپ های مناسب خودرو را مطالعه کنید.

دانلود موزیک پلیر با افکت Pandora

دانلود موزیک پلیر با افکت

Pandora برنامه موزیک پلیر برای مانیتور ماشین است که هم بخش رایگان و هم بخش اشتراکی دارد. بخش اشتراکی آن باید ماهانه پرداخت شود. با استفاده از این برنامه می‌توانید به رادیو گوش بدهید و آهنگ‌ها را با بالاترین کیفیت آن‌ها بشنوید. علاوه بر این، امکان دانلود آهنگ‌ها و گوش دادن به آن‌ها به صورت آفلاین هم وجود دارد.

 Car Tunes Music Player Pro ، یکی از کاربردی ترین موزیک پلیر جهان

دانلود موزیک پلیر با افکت

Car Tunes Music Player Pro دیگر برنامه موزیک پلیر برای مانیتور ماشین است. با این برنامه می‌توانید به محبوب‌ترین آهنگ‌های خود گوش بدهید. از قابلیت‌های این برنامه امکان جستجو با کمک صدا است. رابط کاربری برنامه ساده و در عین حال جذاب است. امکان تغییر تم برنامه وجود دارد. علاوه بر این، موزیک‌ها به گونه‌ای عوض می‌شوند که شما متوجه آن نخواهید شد. به این قابلیت Cross fading گفته می‌شود.

دانلود موزیک پلیر با افکت YouTube Music

دانلود موزیک پلیر جذاب برای اندروید

YouTube Music نرم افزار پخش آهنگ در مانیتور ماشین است. این برنامه رایگان است اما نسخه اشتراکی هم دارد. کاربران حتی می‌توانند آهنگ‌های خود را در آن آپلود کنند. این برنامه با Google Assistant کار می‌کند. نسخه رایگان آن دارای تبلیغات است. برای این که بتوانید از تمامی قابلیت‌های این برنامه استفاده کنید باید نسخه اشتراکی را به صورت ماهانه خریداری کنید و در داخل کشور از تغییر دهنده آی پی استفاده نمایید.

دانلود زیباترین موزیک پلیر جهان Poweramp

نرم افزار پخش آهنگ در مانیتور ماشین

Poweramp دیگر موزیک پلیر قوی اندروید برای ماشین است. این برنامه دارای قابلیت‌های زیادی است و رابط کاربری ساده‌ و زیبایی دارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید برای پخش کردن آهنگ‌ها از Google Assistant کمک بگیرید. این برنامه رایگان است اما برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن باید نسخه اشتراکی را تهیه کنید.

دانلود موزیک پلیر جذاب برای اندروید BeatBox Music Player

دانلود موزیک پلیر جذاب برای اندروید

موزیک پلیر قوی اندروید برای ماشین BeatBox Music Player از بهترین گزینه‌ها برای پخش آهنگ در خودرو است. این برنامه از تمامی فایل‌های صوتی پشتیبانی می‌کند. افکت ۳D، تایمر خواب، پخش آهنگ بر اساس دسته‌بندی پوشه، امکان تغییر آلبوم آرت یا کاور آهنگ، تم‌ها مختلف و… از جمله ویژگی‌های این برنامه رایگان است. شکل و ظاهر این برنامه را با توجه به سلیقه خودتان می‌توانید تغییر دهید.

برای آشنایی با بهترین برنامه‌های پخش موسیقی اندروید، مطلب دانلود بهترین و زیباترین برنامه موزیک پلیر اندروید را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه بررسی و دانلود موزیک پلیر اندروید حرفه ای برای مانیتور ماشین پرداختیم. شما از کدام برنامه استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا