آموزش

بدون هیچ مهارت خاصی آنلاین اشیا و شخص را از عکس با چند کلیک حذف کنید!

آیا به دنبال یک سرویس وب رایگان برای حذف اشیا از تصاویر 🖼️ می‌گردید که نیاز به نصب و استفاده از برنامه هایی مثل فتوشاپ و.. نداشته باشید؟ در این مطلب از لینک 2 دانلودیاد بگیرید بدون هیچ مهارت خاصی آنلاین اشیا و شخص را از عکس با چند کلیک حذف کنید!

حذف قسمتی از عکس آنلاین

?How to Erase Unwanted Distractions with Online Magic Eraser Tool

گوگل با جدیدترین سری Pixel 6 خود، ابزار Magic Eraser را در Google Photos معرفی کرد تا به کاربران اجازه دهد با استفاده از هوش مصنوعی و تکنیک‌های طراحی مجدد دیجیتال، یک شی ناخواسته و اضافی را از تصاویر حذف کنند. برای استفاده از ویژگی Magic Eraser باید یک گوشی Pixel با اندروید ۱۲ داشته باشید. در اینجا ما یک ابزار وب کاملا رایگان که مشابه با Magic Eraser عمل می‌کند را به شما معرفی می‌کنیم.

Cleanup.pictures یک سایت حذف اشیا اضافه از عکس

ابزار وب Cleanup.pictures توسط تیم مهندسی توسعه دهنده Clipdrop توسعه داده شده است، ابزاری عالی برای حذف اشیا از عکس آنلاین می‌باشد. این تیم یک مدل هوش مصنوعی به نام LaMa را که توسط هوش مصنوعی سامسونگ توسعه داده شده را برای قدرت بخشیدن به این ابزار ادغام کرده است تا به سادگی حذف اشیا اضافه از عکس صورت گیرد. Cleanup.pictures یک سایت حذف اشیا اضافه از عکس بصورت آنلاین است.

هنگامی که وارد وبسایت رسمی Cleanup.pictures بشوید، می‌توانید با قرار دادن عکس مورد نظر از کامپیوتر خود، اشیا را از روی آن حذف کنید. به این صورت که این وبسایت یک قلم مو در اختیار شما قرار می‌دهد که با کشیدن آن روی شی مورد نظر می‌توانید آن را حذف کنید. اندازه این قلم مو قابل تنظیم بوده تا با استفاده از دستگاه ورودی خود شی را بطور دقیق علامت گذاری کنید. پس از علامت گذاری اشیا مورد نظر ابزار بطور خودکار آن‌ها را از تصویر اصلی حذف می‌کند. علاوه براین، شما قادر خواهید بود تا تصاویر ویرایش شده و اصلی را با استفاده از ابزاری برای مشاهده تغییرات مشاهده کنید.

برای حذف شی از عکس در سایت Cleanup.pictures مانند زیر عمل کنید:

ابتدا وارد سایت Cleanup.pictures شوید.

حذف شکلک روی عکس

سپس عکس مورد نظر را بکشید و در قسمت کادر سبز رنگ قرار دهید.

سایت حذف اشیا اضافه از عکس

حال در قسمت Brush Size سایز قلم مو را با توجه به اندازه شی مورد نظر انتخاب کرده و بر روی آن بکشید.

حذف واترمارک از عکس

پس از چند ثانیه قسمت مورد نظر حذف خواهد شد.

حذف لوگو از عکس

از همین روش می‌توانید برای حذف شخص از عکس، حذف متن از عکس، حذف لوگو از عکس، حذف شکلک از عکس و حذف واترمارک از عکس نیز استفاده کنید. ما این ابزار را امتحان کردیم و متوجه شدیم بسیار دقیق است. با این حال ممکن است برخی از قسمت‌های اشیا حذف شده پس از فرآیند حذف در تصویر باقی بماند. اما همچنان این ابزار شگفت انگیز بوده و نتیجه کار خیره کننده است.

در نهایت برای دانلود عکس ویرایش شده بر روی دکمه Download کلیک کنید، همچنین میتوانید نسخه اصلی را با کلیک بر روی گزینه Original مشاهده کنید. علاوه بر این اگر از نتیجه کار راضی نبود با کلیک برای دکمه بازگشت میتوانید تغییرات را به عقب بازگردانید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه شما ابزاری را معرفی کردیم تا بدون هیچ مهارت خاصی آنلاین اشیا و شخص را از عکس با چند کلیک حذف کنید! اگر از این روش استفاده کردید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا