آموزش

ساعت هوشمند زودتر از اورژانس به داد ما میرسد!

ساعت هوشمند امروزه از جمله تجهیزات و وسایل ضروری هستند که بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. ساعت هوشمند علاوه بر زیبایی و کاربردی بودن آن نقش مهمی در سلامتی افراد نیز دارد. از این ساعت ها برای مشاهده بهتر عملکرد اعضای داخلی بدن مانند قلب و اکسیژن خون می توان کمک گرفت. همچنین برای سلامت ظاهری بدن و تناسب اندام به کمک افراد می آید.

محققان به این نتیجه رسیده اند که ویژگی‌های سلامتی و تندرستی، مانند نظارت بر ضربان قلب و میزان اکسیژن خون، امروزه برای افرادی که ساعت هوشمند را خریداری می‌کنند، اولویت بیشتری دارند تا ویژگی‌های ورزشی و تناسب اندام. در ادامه به بررسی تاثیر ساعت هوشمند بر سلامتی می پردازیم تا با مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

هشدارساعت هوشمند برای کارکرد نامنظم قلب

هشدارساعت هوشمند برای کارکرد نامنظم قلب

اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار در حال حاضر دارای نمایشگر نوری ضربان قلب هستند. ساعت هوشمند مکالمه دار از LED های چشمک زن برای نفوذ به پوست و تشخیص جریان خون استفاده می کنند. هنگامی که نور از جریان خون منعکس می شود، توسط حسگر ها گرفته می شود. سپس الگوریتم شروع به کار می کند تا آن را به تخمین ضربان قلب شما تبدیل کند.

آنقدر که باید مانند نوار قلبی دقیق نیستند و نمی تواند جایگزین آن باشد. اما می توانید به عنوان هشداری برای سلامتی از آن استفاده کنید. این ساعت هوشمند به راحتی می تواند جان شما را نجات دهد و ناهنجاری های قلبی را زوتر از بروز علائم ظاهری به شما هشدار دهد.

حملات قلبی می توانند در هر زمان، مکان و هر سنی بر بدن انسان وارد شوند. با داشتن اسمارت واچ و مجهز بودن به ابزار سلامتی بسیار قدرتمند (به دلیل خوانش نقطه ای این ساعت هوشمند) می توانید جان خود را نجات دهید و زودتر از آنکه اورژانس به کمک شما بیاید خودتان به داد خود برسید. اگر به سایت ما سر برنید www.smartwatchiran.com  انواع مختلفی از ساعت های هوشمند را می بینید که با توجه به نیازتان می توانید از آنها خریداری کنید.

هشدار در بیماری های مزمن و جلوگیری از سکته مغزی

ساعت هوشمند با توجه به سنسور هایی که دارد اندام های بدن را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهد. پس از بررسی، اطلاعات مورد نیاز را بر روی مانینور در اختیار فرد قرار می دهد. در این میان اگر فرد دچار عارضه و بیماری های مزمن باشد با توجه به آنالیز های اسمارت واچ می توانید از وقوع حادثه ای ناگوار جلوگیری کنید.

به عنوان مثال در بیمار فیبریلاسیون دهلیزی فرد دچار نامنظمی در ضربان قلب شده و در پی آن احتمال سکته مغزی بالا می رود. اما با وجود هشدار های به موقع ساعت هوشمند می توانید از این عارضه جلوگیری کنید.

سنجش میزان اکسیژن خون ساعت هوشمند

با افت میزان اکسیژن خون در طولانی مدت مشکلات زیادی برای اندام های داخلی بدن به وجود می آید. با افت اکسیژن، خون رسانی به اندام های بدن مانند قلب، ریه و مغز با مشکل رو به رو می شود. از بیماری های اعصاب داخلی بدن گرفته تا کم خونی و بد خوابی از جمله عوارض کاهش اکسیژن خون هستند.

امروزه با همه گیری بیماری کرونا و دست و پنجه نرم کردن افراد با آن، ساعت هوشمند به این بیماری کمک زیادی کرده است. این ساعت ها علاوه بر نشان دادن درجۀ تب، اکسیژن خون را نیز چک می کنند. این دو پارامتر از جمله موارد بسیار مهم در تشخیص به موقع بیماری کرونا به حساب می آیند.

ساعت هوشمند اسمارت واچ ایران اگر در زمان خواب نیز به دستان شما باشد میزان اکسیژن را اندازه گیری کرده و در صورت افت آن به شما هشدار می دهد. حتی در زمان کوهنوردی و صعود به ارتفاعات نیز این ساعت کمک بزرگی به شما خواهد کرد. تنها لازم است چند ثانیه بنشینید تا ساعت هوشمند کار خودش را انجام دهد. با آنالیز روزانه اکسیژن خون می توانید از شر عوارض افت کسیژن در بلند مدت رها شوید.

سنجش میزان اکسیژن خون ساعت هوشمند

بررسی کیفیت خواب ساعت هوشمند

خواب کافی بر روی سلامتی تأثیر زیادی می گذارد. پس کیفیت آن ار اهمیت زیادی برخوردار است. ساعت هوشمند آنالیزی از خواب شبانه شما می دهد. به طور مثال خواب شما عمیق بوده یا نه، میزان اکسیژن خون شما در شب چه مقدار بوده است؟، در شب چند بار از خواب بیدار شده اید؟ این موارد به همراه جزئیات بیشتر را می توانید بر روی ساعت ساعت هوشمند مکالمه دار خود بررسی کنید.

ساعت هوشمند و گام شمار

همه می دانیم که پیاده روی بر روی سلامت عمومی بدن تأثیر بسیار زیادی دارد. با داشتن ساعت هوشمند طرح اپل واچ تمام قدم های خود در طی روز را بشمارید و برای خود هدف تعیین کنید.

ساعت هوشمند برای تحلیل فعالیت های بدن درحین ورزش

با در دست داشتن اسمارت واچ و اتصال آن به گوشی و اپلیکیشن های مربوط به سلامتی مانند Apple Health می توانید در حین ورزش از کارکرد دقیق بدن خود مطلع شوید.

ساعت هوشمند برای تحلیل فعالیت های بدن درحین ورزش

جمع بندی

تا به اینجا متوجه شدیم که چرا باید ساعت هوشمند بخریم؛ زیرا علاوه بر استفاده و تماس با آن، در سلامتی بدن نیز تأثیر زیادی دارد. بهتر است برای افراد بالای ۵۰ سال حتما از این ساعت ها خریداری کنیم تا به موقع علائم هشدار سلامتی اشان را دریافت کنند و سلامتی اشان حفظ شود.

ساعت هوشمند در حالت کلی دارای سنسور های شتاب سنج، سنجش میزان ضربان قلب، تایمر، GPS، تماس و کالری شمار است. ساعت هوشمند به گجتی بسیار قدرتمند در جهت بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. ساعت های موجود در سایت اسمارت واچ ایران نمایندگی فروش ساعت هوشمند در ایران تمام ویژگی های یک ساعت با کیفیت و کاربردی را به همراه دارند. تمام محصولات این فروشگاه دارای گارانتی و پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا