آموزش

15 تا از بهترین سایت های ساخت و طراحی لوگو رایگان

در شروع یک کسب و کار شما نیاز دارید که برای آن یک نام و لوگو طراحی کنید 🖌️ تا در ذهن مخاطب شما بماند. اگر در زمینه طراحی لوگو تخصص ندارید و نمیخواهد در شروع کار هزینه ای کنید میتوانید از سایت های آنلاین برای ساخت لوگو استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی ۱۵ تا از بهترین سایت های ساخت و طراحی لوگو رایگان میپردازیم.

سایت ساخت لوگو حرفه ای رایگان

Best Free Online Logo Makers

لوگو نقش مهمی در کسب و کار شما ایفا میکند. تفاوتی ندارد که کسب و کار آنلاین دارید یا به صورت سنتی کار میکنید، در هر صورت شما نیاز دارید که برای کسب و کار خود لوگو طراحی کنید. لوگو هر کسب و کار مانند اثر انگشت باید متفاوت باشد. اگر شما مهارت و تخصص در زمینه طراحی لوگو نداشته باشید باید به یک متخصص این کار را بسپرید اما هزینه های طراحی لوگو نیز ممکن است کمی زیاد باشد. بنابراین شما میتوانید از یکسری ابزار ها برای ساخت لوگو استفاده کنید. سایت هایی وجود دارند که موضوع و نام کسب و کار شما را دریافت میکنند و با توجه به آن یک لوگو برای شما طراحی میکنند. در ادامه به معرفی چند تا از بهترین سایت های طراحی لوگو میپردازیم.

دلایل استفاده از سایت ساخت لوگو رایگان چیست؟

دلایل مختلفی میتواند وجود داشته باشد که شما بخواهید از سایت های آنلاین برای ساخت لوگو استفاده کنید. یکی از مهمترین دلایل استفاده از این سایت ها نداشتن مهارت و تخصص در زمینه طراحی لوگو است. در این شرایط اگر شما نخواهید برای ساخت لوگو هزینه کنید میتوانید با استفاده از سایت های طراحی لوگو رایگان برای کسب و کار خود یک لوگو مناسب طراحی کنید. یکی دیگر از دلایل استفاده از سایت های آنلاین برای ساخت لوگو ایده نداشتن است. ممکن است شما مهارت طراحی لوگو داشته باشید اما ایده ای برای ساخت آن ندارید. بنابر این میتوانید از سایت های طراحی لوگو رایگان استفاده کنید و برای ساخت لوگو کسب و کار خود ایده بدست بیارید و بعد خودتان یک لوگو حرفه ای درست کنید.

ساخت لوگوی رایگان

ساخت آنلاین لوگو با Canva

یکی از بهترین سایت های ساخت لوگو Canva است. Canva قالب های آماده ای دارد که شما میتوانید برای ساخت لوگو های خود از آن استفاده کنید. بعد از انتخاب یکی از قالب ها به دلخواه خود میتوانید رنگ، فونت و متن آن را با توجه به کسب و کار خود تغییر دهید. در آخر لوگو خود را میتوانید با فرمت های PNG، JPG و PDF دانلود و از آن استفاده کنید.

سایت طراحی لوگو حرفه ای رایگان

ساخت لوگوی رایگان با Wix logo maker

شما با سایت Wix logo maker میتوانید به راحتی برای خود یک لوگو بسازید. برای طراحی لوگو حرفه ای با Wix logo maker کافیست وارد سایت شوید و به چند سوال پاسخ دهید. بعد از پاسخ دادن به سوالات Wix logo maker به صورت خودکار یک لوگو برای شما ایجاد میکند. بعد از آن میتوانید به دلخواه خود بعضی قسمت ها مانند رنگ، متن، فونت، اندازه و … را تغییر دهید. بعد از تکمیل ساخت میتوانید لوگو خود را در همه جا استفاده کنید حتی میتوانید فایل را با فرمت SVG دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

سایت لوگو ساز آنلاین

Tailor Brands سایت ساخت لوگو

Tailor Brands یک ابزار قدرتمند است که به شما کمک میکند تا لوگو های سفارشی و منحصر به فرد برای کسب و کار خود بسازید. زمانی که وارد سایت Tailor Brands میشوید باید به یک سری سوالات مانند برند، صنعت و نکاتی که دوست دارید در لوگو به نمایش دربیاید پاسخ دهید. زمانی که پاسخ دادن به این سوالات تمام شد Tailor Brands چند لوگو برای شما میسازد که شما میتوانید بین لوگو های ساخته شده بگردید و بهترین آن را انتخاب کنید. بعد از ساخت لوگو توسط Tailor Brands شما میتوانید مجددا یکسری تغییرات روی آن اعمال کنید. در نهایت شما میتوانید فایل لوگو خود را دانلود کنید تا در وبسایت، کارت ویزیت و… خود از آن استفاده کنید.

سایت ساخت لوگو رایگان

طراحی لوگو حرفه ای آنلاین رایگان با استفاده از Zyro

Zyro سازنده لوگو رایگان است که میتوانید از این ابزار استفاده کنید. یکی از مزیت های این سایت این است که شما برای ساخت لوگو در Zyro نیاز به ایجاد حساب کاربری ندارید و به همین دلیل به سرعت میتوانید لوگو مورد نظر خود را بسازید. برای طراحی لوگو حرفه ای با Zyro ابتدا باید نام کسب و کار خود را وارد کنید. بعد از آن شکلی که میخواهید لوگو شما بر اساس آن ساخته شود را انتخاب کنید. هزاران شکل در Zyro وجود دارد که میتوانید از بین آن ها انتخاب کنید. در نهایت بعد از اینکه سایت Zyro لوگو شما را ساخت شما میتوانید آن را تنظیم کنید و تغییرات جزئی که میخواهید روی آن وارد کنید. بعد از اتمام کار میتوانید فایل لوگو خود را با فرمت PNG دانلود کنید و در هر جایی که میخواهید از آن استفاده کنید.

بهترین سایت لوگو ساز

Free Logo Design بهترین سایت لوگو ساز

ابزار Free Logo Design لوگو های زیادی در اختیار شما میگذارد تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. زمانی که وارد سایت Free Logo Design میشوید ابتدا باید نام کسب و کار خود را وارد کنید. سپس از بین ۲۰ موضوع مختلف، موضوع لوگو خود را مشخص کنید تا Free Logo Design با توجه به کسب و کار شما لوگو را طرحی کند. بعد از انجام این کار ها Free Logo Design هزاران لوگو در اختیار شما میگذارد شما میتوانید آن ها را با دقت ببینید و بهترین آن برای کسب و کار خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب میتوانید به دلخواه خود تغییراتی روی لوگو اعمال کنید و بعد با کیفیت بالا آن را دانلود کنید.

طراحی لوگو حرفه ای آنلاین رایگان

بهترین سایت ساخت لوگو خارجی Graphic Springs

شما با کمک ابزار Graphic Springs میتوانید یک لوگو برای کسب و کار خود ایجاد کنید. بعد از وارد شدن به Graphic Springs باید نام و شعار کسب و کار خود را وارد کنید. یک دسته بندی برای کسب و کار و لوگو خود انتخاب کنید و بعد از اتمام ساخت، لوگو را با توجه به دلخواه خود تغییر دهید و سفارشی کنید. دقت داشته باشید که طراحی و ساخت لوگو با Graphic Springs رایگان است اما اگر بخواهید لوگو خود را دانلود کنید باید هزینه بپردازید. اگر میخواهید که به صورت رایگان لوگو بسازید و دانلود کنید میتوانید از سایر ابزار ها استفاده کنید.

ساخت لوگو حرفه ای

لوگو ساز حرفه ای LogoMakr

یکی دیگر از ابزار های ساخت لوگو که می توانید برای طراحی لوگو های جذاب برای کسب و کار خود از آن استفاده کنید ابزار LogoMakr است. می توانید در شکل ها و نماد های موجود جستجو کنید و یکی را به دلخواه انتخاب کنید. سپس رنگ، اندازه و موارد دیگر را با توجه نیاز خود را ویرایش کنید. اگر بخواهید می توانید متن به آن اضافه کنید و فونت و رنگ آن را تغییر دهید در آخر وقتی لوگو شما آماده شد می توانید آن را دانلود و برای کسب و کار خود استفاده کنید.

سایت ساخت لوگو

Ucraft سایت لوگو ساز خارجی

ابزار Ucraft دارای بیش از ۲۰۰ هزار قالب و نماد است که میتوانید در لوگو خود از آن استفاده کنید. شما میتوانید تغییرات دلخواه خود را روی آن اعمال کنید. استفاده از Ucraft آسان است و به راحتی میتوانید برای کسب و کار خود لوگو طراحی کنید.

ساخت آنلاین لوگو

ساخت لوگو برای پیج با Online Logo Maker

ابزار آنلاین Online Logo Maker یکی از ابزار های مناسب و عالی برای ساخت لوگو است که میتوانید از آن استفاده کنید. Online Logo Maker دارای هزاران فونت و قالب های مختلف است که ساخت و طراحی لوگو را برای شما آسان میکند. بعد از ساخت لوگو شما میتوانید یک حساب کاربری در سایت Online Logo Maker ایجاد کنید و لوگو خود را در آن ذخیره کنید تا هر زمان که خواستید از لوگو خود استفاده کنید.

سایت لوگو ساز خارجی

سایت لوگو ساز آنلاین Designmantic

ابزار Designmantic مانند سایر ابزار های این لیست با گرفتن نام کسب و کار و سایر اطلاعات شما میتواند لوگو های مختلفی دراختیار شما بگذارد تا از بین آن ها بهترینشان را انتخاب کنید. Designmantic بیش از ۳۰ دسته و موضوع صنعتی دارد که میتوانید موضوع کسب و کار خود را انتخاب کنید. با این کار Designmantic لوگویی میسازد که بیشتر به کسب و کار شما شباهت داشته باشد. بعد از ساخته شدن لوگو شما میتوانید یکسری تغییرات روی آن اعمال کنید تا شخصی سازی شود. ساخت لوگو با Designmantic رایگان است اما دانلود آن هزینه دارد.

سایت ساخت لوگو رایگان

ساخت لوگو با لوگو ساز آنلاین Shopify

Shopify طیف وسیعی از ابزار ها را در اختیار کسب و کار های آنلاین قرار میدهد تا از آن ها استفاده کنند. این ابزار شامل تولید نام کسب و کار، تولید کننده کد QR و ساخت لوگو مناسب برای کسب و کار شما است. پس از ورود به سایت Shopify نام کسب و کار خود را وارد کنید و یک قالب انتخاب کنید. متن و رنگ لوگو خود را تغییر دهید . بعد از اتمام تغییرات و ساخته شدن لوگو میتوانید ایمیل خود را در Shopify وارد کنید تا لوگو ساخته شده به ایمیل شما ارسال شود.

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

Logo Type Maker سایت ساخت لوگو رایگان

سایت Logo Type Maker دارای بیش از ۲۰۰ فونت و بیش از ۱۰۰۰ قالب حرفه ای است. همچنین Logo Type Maker بیش از شصت هزار شکل برای ساخت لوگو در اختیار شما قرار میدهد تا حتی اگر طراح حرفه ای نباشید، به آسانی یک لوگو حرفه ای برای خود و کسب و کار خود درست کنید. زمانی که ساخت لوگو شما تمام شد و خواستید لوگو کسب و کار خود را دانلود کنید میتوانید آن را در فرمت های JPG و PNG دانلود و از آن استفاده کنید.

بهترین سایت ساخت لوگو خارجی

Design Hill بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

Design Hill خدمات متعددی به شما ارائه میدهد که یکی از آن ها ساخت لوگو برای کسب و کار شماست. شما در سایت Design Hill میتوانید از بین هزاران قالب بهترینشان را انتخاب کنید. بعد از انتخاب یک قالب مناسب میتوانید رنگ و متن آن را به دلخواه تغییر دهید. در آخر لوگو خود را از سایت Design Hill دانلود و در کسب و کار خود استفاده کنید

سایت های طراحی لوگو رایگان

ساخت لوگو حرفه ای توسط Logo Maker

لوگو ساز حرفه ای Logo Maker مدت زیادی است که در این زمینه فعالیت میکند و صاحبان کسب و کار زیادی برای خود از طریق Logo Maker لوگو ساختند. Logo Maker طرح های مختلفی را در اختیار شما میگذارد تا بتوانید راحت تر برای کسب و کار خود یک لوگو انتخاب کنید. زمانی که ساخت و طراحی لوگو تمام شد میتوانید آن را با وضوح بالا دانلود کنید.

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای با Squarespace

اگر هنوز ابزار مناسبی برای ساخت لوگو حرفه ای پیدا نکردید میتوانید از Squarespace استفاده کنید. ابزار Squarespace یکی از بهترین ابزار های ساخت لوگو است. Squarespace خدمات مختلفی برای صاحبان کسب و کار آنلاین ارائه میدهد که یکی از آن ها ساخت لوگو است. شما به صورت رایگان میتوانید قالب های Squarespace را مشاهده کنید و هرکدام که از نظر شما مناسب تر بود انتخاب و ویرایش کنید. در نهایت بعد از ساخته شدن لوگو مورد نظر میتوانید آن را با وضوح بالا دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

سایت ساخت لوگو حرفه ای رایگان

اگر دوست دارید لوگو خود را در اندروید طراحی کنید میتوانید مطلب دانلود ۱۱ تا از نرم افزار ساخت و طراحی لوگو اندروید رایگان را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی چند سایت طراحی لوگو حرفه ای رایگان پرداختیم. آیا شما توانستید از سایت های بالا برای ساخت لوگو حرفه ای استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه سایت طراحی لوگو اسم با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا