آموزش

6 تا از بهترین سرویس های موتور جستجوی چهره آنلاین

اگر می خواهید بدانید افراد دیگری شبیه به شما هستند یا کدام سلبریتی ها صورتی مشابه با شما دارند، می توانید از سرویس های جستجوی چهره آنلاین استفاده کنید. 👥 در این مطلب از لینک 2 دانلود۶ تا از بهترین سرویس های موتور جستجوی چهره آنلاین را معرفی می کنیم.

سایت های جستجو بر اساس چهره

۶ Search Engines to Search for Faces

شما می توانید با کمک سرویس های مختلف تصاویر مشابه با عکس موردنظر خود را در اینترنت پیدا کنید. این سرویس ها برای زمانی که می خواهید تصاویری با تم های مشابه داشته باشید، مفید هستند یا می توانید با کمک آن ها تصویر کامل و منبع آن را پیدا کنید. این سرویس ها کاربردهای زیادی دارند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی ۶ تا از بهترین سرویس های پیدا کردن تصویر مشابه می پردازیم.

جستجوی چهره گوگل Google image

Google image بسیار قوی است و قابلیت های زیادی دارد. استفاده از چهره یاب گوگل نیز بسیار ساده و همانند استفاده از گوگل است. تنها تفاوت این است که به جای وارد کردن متن و جستجوی آن عکسی را آپلود میکنید. برای استفاده از این سرویس Google image را جستجو کنید. سپس روی آن کلیک کنید. در انتهای نوار جستجو آیکون دوربین وجود دارد. روی آن کلیک کنید.

موتور جستجوی چهره آنلاین

حال میتوانید عکس مورد نظر را آپلود کنید یا در صورت داشتن URL، آن را وارد کنید. سپس روی search by image بزنید.

موتور جستجوی چهره آنلاین

پس از آپلود شدن تصویر گوگل عکس‌های مشابه آن را برای شما می آورد.

جستجوی صورت

جستجوی صورت با Yandex

Yandex مشابه گوگل است اما در روسیه محبوبیت دارد. استفاده از آن نیز شبیه به گوگل است. برای استفاده از آن Yandex image را جستجو کنید. سپس روی آیکون دوربین در انتهای نوار جستجو بزنید.

جستجوی صورت

حال می‌توانید تصویر مورد نظر خود را آپلود کنید یا URL آن را وارد کنید. در آخر هم روی دکمه Search کلیک کنید.

جستجوی صورت

تشخیص چهره مشابه با Pictrive

اگر میخواهید ببینید چهره شما شبیه به کدام یک از سلبریتی ها است،می‌توانید از Pictrive استفاده کنید. تنها کاربرد سرویس همین است. برای استفاده از این سرویس باید عکسی با فرمت Jpeg و با حجم زیر ۲۰۰ کیلوبایت آپلود کنید. ابتدا وارد این سایت شوید و برای آپلود تصویر روی Upload image کلیک کنید. البته شما می توانید URL تصویر را نیز وارد کنید. در آخر هم روی دکمه Search بزنید.

تشخیص چهره آنلاین

در آخر ده سلبریتی که صورتی مشابه با شما دارند،نمایش داده می شوند و شما می توانید تخمین سن خود را بر اساس عکس آپلود شده مشاهده کنید. علاوه بر این میزان زنانه یا مردانه بودن صورت شما نیز در آن عکس تخمین زده می شود. با کلیک روی نام سلبریتی وارد صفحه ویکی پدیا خواهید شد.

تشخیص چهره آنلاین

تشخیص چهره آنلاین Betaface

Betaface مشابه با سایت قبلی است. عکسی را آپلود می کنید یا URL آن را قرار میدهید و سپس با توجه به ویژگی‌های چهره شما افرادی که شبیه شما هستند نمایش داده می شوند. ابتدا وارد این سایت شوید. سپس روی Custom upload کلیک کنید یا URL عکس را وارد کنید. روی Start detection بزنید.

پیدا کردن چهره های مشابه در جهان

به پایین صفحه بروید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. حال باید از میان سه گزینه موجود انتخاب کنید. به عنوان مثال گزینه سلبریتی یا ویکی پدیا را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه اول عکس کنونی را با تصاویری که قبلا آپلود کردید مقایسه کنید.

پیدا کردن چهره های مشابه در جهان

در آخر تصاویر مشابه و میزان شباهت شما با آن ها نمایش داده می شود.

پیدا کردن چهره های مشابه در جهان

پیدا کردن چهره های مشابه در جهان با Bing

Bing رقیب اصلی گوگل است. برخلاف گوگل این سرویس تنها تصاویر مشابه را نشان میدهد و URL هایی که دارای تصویر هستند،نمایش داده نمی شوند. علاوه بر این نتایج بینگ به اندازه گوگل گسترده نیست. برای جستجو روی آیکون دوربین در قسمت سمت راست نوار آدرس کلیک کنید. حال می‌توانید عکسی را از دستگاه خود آپلود کنید یا URL آن را وارد کنید. روش دیگر این است که از دوربین دستگاه خود برای عکس گرفتن استفاده کنید.

سایت های جستجو بر اساس چهره

تصاویر مشابه به صورت خودکار نمایش داده می‌شوند.

پیدا کردن تصویر مشابه با TinEye

با کمک TinEye می توانید تصویر خودتان را در اینترنت پیدا کنید. یعنی این سرویس تصاویر مشابه را برایتان نمی آورد بلکه دقیقا همان تصویر آپلود شده را جستجو می کند. این سرویس برای زمانی مناسب است که می خواهید بدانید از تصویر شما در جای اینترنت سواستفاده می شود یا خیر. وارد این سایت شوید. سپس روی Upload بزنید. می توانید URL عکس را هم وارد کنید.

پیدا کردن چهره های مشابه در جهان

سپس نتایج نمایش داده می شود. ناگفته نماند که این سرویس تمامی سایت ها را چک نمی کند. پس زیاد هم قابل اعتماد نیست.

پیدا کردن چهره های مشابه در جهان

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین سرویس های موتور جستجوی چهره آنلاین را معرفی کردیم. شما از کدام یک از این سرویس ها استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا