آموزش

بهترین پیج های آشپزی ایرانی

علاقه باطنی ایرانیان به آشپزی و غذا و استعداد ذاتی آنها در خلق  رسپی های جدید سبب شده است تا پیج های آشپزی در اینستاگرام از موفق ترین زمینه های کاری باشند.اگر شما هم علاقمند به یادگیری رسپی های جدید و امتحان مزه های تازه هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین های آشپزی اینستا را برای شما مطرح کنیم.

آشپزهای معروف ایرانی اینستاگرام کدامند؟

نمی توان منکر نقش آشپزی و غذا از قدیم تا به حال در زندگی مردم ایران شد.چه بسا با پیشرفت تکنولوژی ، نقش این عامل جذاب در زندگی های ما پررنگ تر نیز شده و ذائقه ایرانیان را دچار تغییرات زیادی کرده است.

با سرچ کلمه آشپزی در اینستاگرام با انبوهی از پیج ها برخورد خواهید کرد؛ اما تنها چند پیج بسیار مطرح در زمینه آموزش در پلتفرم اینستاگرام مشغول فعالیت هستند که محتواهای جدید و باکیفیتی را با ایده هایی نو در خلق دستورهای آشپزی جدید منتشر می کنند.

در ادامه مطلب، تعدادی از آشپزهای خلاق ایرانی در اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد:

۱-مستر تابه 

یکی از خلاق ترین پیج های اینستاگرام در زمینه آموزش آشپزی متعلق به مهرداد شفیعی است.او که فعالیت خود را در یوتیوب نیز آغاز کرده، با تغییرات دستورهای غذایی و خلق مزه های جدید توانسته جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی اینستاگرام پیدا کند.

۲-نواب ابراهیمی

او که از ترندهای اینستاگرام ایران محسوب می شود، یکی از آشپز های قدیمی و کارکشته در بین پیج های ایرانی است. او فعالیت خود را با آموزش غذاها و دسرهای ایرانی آغاز کرد و به آموزش رسپی های بین المللی مطابق ذائقه ایرانی روی آورده.

تعداد فالوورهای او در اینستا از مرز ۳ میلیون گذشته است.

۳-آذر ماهی صفت

از پیج های اشپزی ایرانی که توسط یک بانو اداره می شود، می توان به پیج آذر ماهی صفت اشاره کرد.

آذر ماهی صفت متولد سال ۱۳۴۱ در تهران است که با فعالیت در شبکه های صدا و سیما در زمینه آموزش آشپزی توانست شهرت کمی برای  خود دست و پا کند. فعالیت در اینستاگرام، شهرت او را چند برابر کرد و به یکی از پیج های معروف آشپزی ایرانی در اینستاگرام تبدیل شده است.

یکی از رمز های موفقیت پیج های کاری که رقبای زیادی در زمینه فعالیت خود دارند، خرید فالوور فیک اینستاگرام برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان است.

این خرید علاوه بر اعتبار بخشیدن به پیج، روی روحیه پیج های رقیب نیز اثر می گذارد و شما را به یک پیج معتبر و معروف  بی بدیل تبدیل می کند.

بهترین پیج های آشپزی ایرانی

۴-اشرف سلطانی

پیج اشرف سلطانی را می توان اولین پیج ایرانی فعال در زمینه آشپزی دانست. او که تا به حال ۱۶۰۰ پست آموزشی در اینستای خود منتشر کرده است، بالغ بر ۱ میلیون و پانصد هزار دنبال کننده در این برنامه دارد.

۵-کاپیتان عابد

آشپز خوش صدای معروف ، کاپیتان عابد یکی دیگر از معروف ترین سرآشپزهای غذاهای سنتی ایرانی در اینستاگرام است. او که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ در اینستاگرام آغاز کرده و به آموزش غذاهای سنتی به خصوص انواع کباب می پردازد، بیش از دویست و پنجاه هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

۶-معصومه رسولی

معصومه رسولی یکی دیگر از صاحبان پیج آموزش آشپزی در اینستاگرام است که دنبال کنندگان او بیشتر از یک میلیون نفر می باشد.

دستورهای پخت راحت و شیوه بیان ساده او سبب شده تا کاربران زیادی او را در این پلتفرم دنبال کنند.

۷-لقمه 

از جذاب ترین پیج های اینستاگرام که علاوه بر آموزش غذاهای متنوع، شما را با رسپی های هوس انگیز سراسر دنیا در سفرها آشنا می کند، متعلق به محمدرضا رمضانی است که با نام کاربری لقمه در اینستا فعالیت می کند.

او همواره در تمامی این سال های فعالیت خود گفته است که یک مهندس صنایع غذایی است که عاشق غذا و تست مزه های جدید می باشد.

۸-شف حسینی

او که قبلا از سرآشپزهای پرکار صدا و سیما بوده است، چندیست که به فعالیت در اینستاگرام و آموزش دستورهای غذایی خوشمزه روی آورده است.

حسام حسینی متولد سال ۱۳۵۱ می باشد که موسس شرکت صفر تا صد رستوران و شرکت صفر تا صد  فست فود می باشد. او یکی از معروف ترین آشپزهای ایرانی در زمینه راه اندازی رستوران با تجربه راه اندازی بیش از ۲۰۰ مجموعه در سراسر ایران است.

چگونه فالوورهای پیج آشپزی خود در اینستاگرام را افزایش دهیم؟

در ابتدای امر باید بدانید که با وجود پیج های قدیمی و ماهر کاری دشوار در پیش دارید، اما می توانید با استفاده از ترفندهای اینستاگرام به سرعت پیج خود را رشد داده و به مرحله کسب درآمد از آن برسید.

چگونه فالوورهای پیج آشپزی خود در اینستاگرام را افزایش دهیم؟

برخی از این ترفندها به صورت بسیار خلاصه وار عبارتند از:

  1. دستورات غذایی را به سبک خود درست کنید و با مخاطبان به اشتراک بگذارید
  2. از پخت غذاهای محلی و فراموش شده  غافل نشوید؛ چرا که بسیاری از کاربران از یادگیری رسپی های ایرانی سنتی قدیمی بسیار راضی هستند.
  3. برای  کم کردن فاصله بین پیج خود با رقبا می توانید از خرید فالوور فیک اینستاگرام از وب سایت های معتبری مثل فالوجت استفاده کنید.
  4. استفاده از ربات یا برنامه برای  خدمات اینستاگرامی مثل انداختن کبریت در مخزن باروت است. پس هرگز به سراغ این شیوه ارائه خدمات نروید.
  5. برای کاربران کم شنوا و ناشنوا از زیرنویس استفاده کنید تا کاربران این گروه خاص به پیج شما ملحق شوند.
  6. فعالیت مداوم و مستمر با تولید محتوای جذاب و باکیفیت کمک زیادی به پیشرفت شما می کند و الگوریتم پیج را به عنوان یک پیج فعال در نظر گرفته و محتواهای آن را نسبت به پیج های دیگر، با سرعت بالاتری به اکسپلور می فرستد.

سخن پایانی

آشپزی یک هنر دیرینه است که در بطن و وجود تمام ایرانیان قرار دارد. رسپی های متفاوتی برای  پخت هر غذا وجود دارد که همین موضوع سبب شده تا پیج های زیادی در اینستاگرام به آموزش آشپزی بپردازند. در این مقاله، معروف ترین سرآشپزهای ایرانی در اینستاگرام را به شما معرفی کردیم و چند نکته مهم برای  دیده شدن پیج های آشپزی تازه کار نیز در آخر ذکر کردیم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا