آموزش

چگونه در اینستاگرام یک صفحه معتبر و قابل اعتماد داشته باشیم؟

اینستاگرام  یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است و در میان ایرانیان نیز محبوبیت زیادی دارد. بسیاری از افراد با ساخت پلتفرمی در این فضا توانستند به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند. اگر شما هم به دنبال داشتن پیجی فعال، خوب و با ارزش هستید ✅ ، باید نکات مهمی را رعایت کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلود به این پرسش پاسخ می‌دهیم: چگونه در اینستاگرام یک صفحه معتبر و قابل اعتماد داشته باشیم؟

روش های افزایش اعتبار پیج و اکانت شخصی اینستاگرام

?How to Be Authentic on Instagram

اگر می‌خواهید پیجی معتبر، با فالور بالا و حمایت گر داشته باشید، باید نکاتی را رعایت کنید. جلب اعتماد دیگران کار بسیاری سختی است اما هر چه این اعتماد افزایش پیدا کند، به نفع شما و کسب و کارتان می‌شود. در این مطلب از لینک 2 دانلود به آموزش اعتماد سازی در اینستاگرام می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

افزایش اعتبار پیج اینستاگرام با انتشار محتوای اورجینال

صفحه معتبر و قابل اعتماد

یکی از روش‌های شناسایی پیج معتبر اینستاگرام محتوای به اشتراک‌گذاری شده آن‌ها است. برای افزایش اعتبار صفحه Instagram خود محتوای اورجینال درست کنید. اگر هر از گاهی از پست‌ها و محتوای دیگران استفاده کنید، ایرادی ندارد اما حتما آنان را تگ کنید.

محتوایی منتشر کنید که اصیل و جدید باشد. در عین حال، شخصیت و روحیه شما را نشان دهد. حتما شیوه خود را برای پست گذاشتن پیدا کنید. تفاوت می‌تواند شما را بر سر زبان‌ها بیاندازد. سبک منحصر به فرد خود را داشته باشید. حتما قبل از پست گذاشتن به محتوای خود به خوبی فکر کنید و اصالت پست‌های خود را حفظ کنید. برای وقتی که خودتان و دیگران پای محتوای شما می‌گذارند، ارزش قائل شوید.

اگر در فکر Identify شدن در Instagram هستید، مطلب آموزش روش جدید و رسمی گرفتن تیک آبی پروفایل اینستاگرام را مطالعه کنید.

افزایش فروش اینستاگرام با هشتگ گذاری درست

صفحه معتبر و قابل اعتماد

یک فوت و فن فروش در اینستاگرام این است که از هشتگ‌ها به درستی استفاده کنید. هشتگ‌ها به شما کمک می‌کنند تا راحت‌تر مخاطبان ایده آل خود را پیدا کنید. با هشتگ گذاری صحیح افرادی که به دنبال چیز خاصی هستند، می‌توانند شما را پیدا کنند. زیرا شما هشتگی را که آنان جستجو کرده‌اند، در پست خود ثبت کرده‌اید.

برای یادگیری نحوه صحیح بازاریابی در این شبکه اجتماعی به مطلب آموزش جامع ترفندهای موثر در بازاریابی با اینستاگرام مراجعه کنید.

جذب مشتری در اینستاگرام با ارتباط برقرار کردن با مخاطبان

صفحه معتبر و قابل اعتماد

یکی دیگر از اصول فروش در اینستاگرام این است که با مخاطبان خود به خوبی ارتباط برقرار کنید. با آن‌ها حرف بزنید. به پیام‌هایشان پاسخ دهید. افراد دیگر را فالو کنید. آنان را لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید. به کامنت‌های پست‌های خود با دقت پاسخ دهید. یادتان نرود که از فالورهای خود تشکر کنید، مخصوصا زمانی که تعداد مخاطبان شما بالا می‌رود.

صفحه معتبر و قابل اعتماد

نظر فالورها را درباره محتوایی که به اشتراک می‌گذارید، بپرسید. از آن‌ها بپرسید که دوست دارند بیشتر در چه زمینه‌ای محتوا تولید کنید. به عنوان مثال، اگر پادکست درست می‌کنید، از فالورهای خود بپرسید که دوست دارند موضوع پادکست بعدی در رابطه با چه چیزی باشد. داشتن فالور زیاد هیچ ربطی به موفقیت پیج ندارد. فالورهایی باارزش هستند که حمایتگر و پشتیبان شما باشند. برخی از پیج‌ها صرفا سعی می‌کنند تعداد فالورهای خود را بالا ببرند اما آن چه اهمیت دارد میزان درگیر شدن این افراد با پست‌های شما است.

صفحه و پیج قابل اعتماد در اینستاگرام و بدون فتوشاپ

صفحه معتبر و قابل اعتماد

سعی کنید تا جایی که امکان دارد از فیلترهای مختلف و فتوشاپ استفاده نکنید. درباره عکس‌های خود صادق باشید. کمال‌گرایی زیاد از حد هم فایده‌ای ندارد و بی‌نقص نشان دادن خودتان باعث می‌شود تا افراد با شما ابراز همدردی نکنند.

یکی از شیوه‌های اعتبار سنجی پیج اینستاگرام فروش همین است. افرادی که کالایی را برای فروش می‌گذارند، باید تصویر واقعیت آن را به اشتراک بگذارند. در غیر این صورت به فالورها و افرادی که به آن‌ها اعتماد کرده‌اند، دروغ گفته‌اند. البته استفاده از فیلترهای زیبا ایرادی ندارد اما نباید برای همه تصاویر و ویدئوها از آن‌ها استفاده شود.

صفحه معتبر و قابل اعتماد

همیشه از بخش‌های خوب زندگی خود عکس نگذارید. اگر تمام تصاویر شما بخواهد لحظات خوش زندگی را نشان دهد، کارهای هیجان‌انگیز بکنید، با آدم‌های معروف معاشرت کنید و… دیگر برای مردم یک فرد طبیعی و عادی نیستید. این گونه فالورهایتان از شما دور می‌شوند و شما هم از زندگی واقعی که در میان مردم جریان دارد دور می‌شوید. البته نیازی نیست از خصوصی ‌ترین چیزهای زندگی خود عکس بگذارید یا با پست‌های خود، موجب تحقیر خودتان شوید.

بررسی اعتبار پیج اینستاگرام با تحلیل نحوه فعالیت پیج

صفحه معتبر و قابل اعتماد

ادمین‌های پیج های معتبر اینستاگرام وقت سر خاراندن هم ندارند اما این دلیل نمی‌شود که همیشه از نرم‌افزارهای اتوماسیون Instagram استفاده کنند. این نرم‌افزارها را نباید برای استفاده هر روزه به کار برد زیرا آن وقت ارتباط انسانی میان شما و فالورها خدشه دار می‌شود. اگر وقت پست یا استوری گذاشتن ندارید، حداقل کامنت بگذارید، پست دیگران را لایک کنید یا به سوالات مخاطبین خود پاسخ دهید.

علاوه بر این، نیازی نیست همیشه تصاویر بسیار با کیفیت بگذارید. درست است که به اشتراک‌گذاری تصویر و ویدئوی با کیفیت حرف اول را می‌زند، اما زیاده‌روی در این مورد نیز فالورها را از شما دور می‌کند.

معتبر بودن در اینستاگرام با برقراری ارتباط با برندهای مشابه

صفحه معتبر و قابل اعتماد

یک پیج معتبر در اینستاگرام با برندهایی همکاری می‌کند که واقعی هستند و ارزش‌های یکسانی با آن‌ها دارند. به عنوان مثال، اگر برندی دارید که تاکیدش بر برابری جنسیتی است، پیج‌های فمینیستی و برابری ‌خواه را دنبال کنید. اگر پیج فروش محصولات آرایشی ارگانیک دارید، سایر برندهایی که چنین محصولاتی را می‌فروشند دنبال کنید. متخصصانی را که در این زمینه وجود دارند، فالو کنید. به این برندها پیام دهید و امکان همکاری با آن‌ها را بررسی کنید تا بتواند با خیال راحت خرید امن از اینستاگرام انجام دهد.

همچنین، همیشه سعی کنید در میان پست‌های تبلیغاتی، پست‌هایی معمولی و بدون اسپانسر به اشتراک بگذارید. وقتی تمام پست‌های شما دارای اسپانسر باشد، فالورها فکر می‌کنند شما آنان را برای پولشان می‌خواهید و اهمیتی جز این برایتان ندارند.

افزایش اعتبار پیج اینستاگرام با به اشتراک‌گذاری مجوزها و تاییدیه‌ها

صفحه معتبر و قابل اعتماد

با به اشتراک گذاری هر گونه مجوز از نهادهای داخلی کد ثبت، نمادهای اعتماد اینترنتی و… می‌توانید نشان دهید که صفحه معتبر و قابل اعتماد فروش در اینستاگرام هستید. اگر فروشگاهی در فضای واقعی دارید یا سایت فروش دارید، حتما اطلاعات آن را در پست‌ها و استوری‌ها قرار دهید.

فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و بزرگ می‌توانند نماد اعتماد الکترونیکی کسب کنند. اگر این چنین مجوزی دارید، کد آن را با فالورهای خود در میان بگذارید. این گونه هر فرد که شک دارد، می‌تواند اعتبار شما را در سایت‌های مربوطه چک کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب ازلینک 2 دانلود نحوه داشتن صفحه معتبر و قابل اعتماد و جذب مشتری در اینستاگرام را آموزش دادیم. شما چه صفحه‌ای در اینستاگرام دارید؟ برنامه‌هایتان برای این صفحه چیست؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا