آموزش

آموزش تبدیل HEIC به JPG آنلاین (سریع و بدون برنامه)

در صورتی که عکس هایی با فرمت HEIC 🖼️ دارید ممکن است نتوانید آن ها را در گوشی های اندرویدی و ویندوز باز کنید. به همین دلیل با مشکل مواجه میشوید. در این شرایط برای حل مشکل خود و باز کردن عکس ها میتوانید با استفاده از برخی ابزار ها فرمت HEIC را به JPG تبدیل کنید. با این کار راحت تر عکس های خود را میتوانید باز کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش تبدیل HEIC به JPG آنلاین میپردازیم.

تبدیل فایل HEIC به JPG آنلاین

?How to Convert HEIC File to JPG with Online Tools

فرمت های مختلفی وجود دارد که شما میتوانید تصاویر خود را با این فرمت ها ذخیره کنید. تصاویر با فرمت HEIC در دستگاه های غیر از آیفون ممکن است باز نشوند. بنابر این میتوانید فرمت تصاویر خود را تغییر دهید. یکی از فرمت هایی که میتوانید تصاویر خود را در آن فرمت ذخیره کنید، JPG است. فرمت JPG در همه دستگاه ها به راحتی باز میشود. برای تبدیل فرمت عکس HEIC به JPG ابزار های مختلفی وجود دارد. در ادامه ابزار های تبدیل HEIC به JPG آنلاین را بررسی خواهیم کرد.

تبدیل فرمت عکس HEIC به JPG آنلاین با Heictojpg

Heictojpg ابزاری است که بدون افت کیفیت عکس میتواند فرمت آن را تغییر دهد. برای استفاده از این سایت عکس خود را با درگ اند دراپ بکشید و روی صفحه رها کنید. عکس شما با این کار در سایت Heictojpg آپلود شده و بعد از تغییر فرمت میتوانید آن را دانلود کنید.

تبدیل HEIC به JPG آنلاین

Iloveimg ابزار تبدیل عکس با فرمت HEIC به JPG آنلاین

Iloveimg یکی دیگر از ابزار هایی است که شما متیوانید برای تغییر فرمت عکس خود از آن استفاده کنید. در این سایت باید عکس خود را روی صفحه سایت رها کنید تا آپلود شود. همچنین میتوانید روی Select Image کلیک کنید و از طریق کادری که برای شما باز خواهد شد عکس خود را انتخاب کنید. در صورتی که عکس شما در گوگل درایو است از طریق سایت Iloveimg میتوانید مستقیما عکس خود را از گوگل درایو آپلود کنید. همچنین Iloveimg به شما این امکان را میدهد تا چند عکس را به صورت همزمان آپلود کنید و همزمان فرمت آن ها را تغییر دهید.

تبدیل فایل HEIC به JPG آنلاین

Cloud convert ابزار آنلاین تبدیل فایل HEIC به JPG

ابزار Cloud convert تنظیمات دیگری نیز در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید قبل از تغییر فرمت تصاویر خود این تنظیمات را تغییر دهید. به عنوان مثال از طریق کادر Width میتوانید عرض تصاویر خود را مشخص کنید و یا از طریق Quality کیفیت عکس های خود را وارد کنید. با این کار خروجی سایت با توجه به تنظیماتی که اعمال کردید است. همچنین در این سایت به غیر از تغییر فرمت HEIC به JPG میتوانید سایر فرمت ها را برای تغییر انتخاب کنید.

نرم افزار آنلاین تبدیل فرمت HEIC به JPG

Free convert سایت و نرم افزار آنلاین تبدیل فرمت HEIC به JPG

Free convert ابزاری برای تبدیل فرمت عکس HEIC به JPG آنلاین است. از طریق این ابزار شما میتوانید فرمت عکس های خود را هم به صورت آنلاین تغییر دهید هم میتوانید نرم افزار آن را دانلود کنید و با استفاده از برنامه آن در گوشی خود فرمت تصاویر را تغییر دهید. Free convert رابط کاربری ساده ای دارد و شما به راحتی با درگ اند دراپ میتوانید عکس های خود را در سایت آپلود کنید. در نهایت بعد از تغییر فرمت میتوانید با انتخاب گزینه Download JPG عکس های خود را دانلود کنید.

آنلاین تبدیل فایل HEIC به JPG

تبدیل پسوند HEIC به JPG آنلاین توسط Convertio

شما در سایت Convertio میتوانید تصاویری که حداکثر ۱۰۰ مگابایت حجم دارند را آپلود کنید. Convertio فقط برای تبدیل عکس با فرمت HEIC به JPG نیست. شما از این ابزار برای تغییر سایر فرمت ها نیز میتوانید استفاده کنید. در صورتی که فرمت ورودی و خروجی عکس ها به صورت درست تنظیم نشده است، قبل از آپلود عکس از دو منو کشویی مقابل Choose files فرمت های HEIC و JPG را به ترتیب انتخاب کنید. سپس عکس خود با فرمت HEIC را آپلود کنید. در آخر پس از تغییر فرمت عکس های خود میتوانید آن ها را دانلود کنید.

نرم افزار انلاین تبدیل فرمت HEIC به JPG

تبدیل عکس با فرمت HEIC به JPG آنلاین با Heic.online

شما در سایت Heic.online تنها میتوانید عکس های خود را با فرمت HEIC آپلود کنید، اما برای خروجی از سایت به غیر از فرمت JPG میتوانید فرمت PNG را نیز انتخاب کنید. همچنین در صورتی که تعداد عکس هایی که میخواهید فرمت آن ها را تغییر دهید زیاد است ابزار Heic.online برای شما مناسب است. به این دلیل که شما در سایت Heic.online تا ۱۰۰ عکس میتوانید آپلود کنید. پس از آپلود تصاویر، فرمت عکس ها به صورت همزمان تغییر میکند. Heic.online رابط کاربری ساده ای دارد. سرعت سایت Heic.online با توجه به میزان عکس هایی که آپلود کردید میتواند متفاوت باشد.

تبدیل عکس با فرمت HEIC به JPG آنلاین

HEIC 2 JPG نرم افزار آنلاین تبدیل فرمت HEIC به JPG

یکی دیگر از سایت هایی که شما میتوانید برای تبدیل عکس های HEIC به JPG استفاده کنید، HEIC 2 JPG است. برای تبدیل پسوند HEIC به JPG آنلاین با HEIC 2 JPG کافیست روی Upload files کلیک کنید. سپس عکس های مورد نظر خود را انتخاب کنید تا آپلود شود. در این سایت شما میتوانید حداکثر ۲۰ عکس برای تغییر فرمت همزمان وارد کنید. بعد از تغییر فرمت عکس ها، شما میتوانید تصایور خود را در قالب فایل زیپ به صورت یکجا یا تک تک دانلود کنید.

تبدیل فرمت عکس HEIC به JPG آنلاین

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی ابزار های آنلاین تبدیل فایل HEIC به JPG پرداختیم. آیا شما توانستید از سایت های معرفی شده برای تبدیل فایل HEIC به JPG استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه تبدیل پسوند HEIC به JPG در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا