آموزش

آموزش ارسال پیام و عکس یکبار مصرف در اینستاگرام

آموزش ارسال پیام و عکس یکبار مصرف در اینستاگرام

ارسال پیام و عکس یکبار مصرف در اینستاگرام :

ارسال پیام مدت دار در دایرکت اینستاگرام یکی از جدیدترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی است که کاربردهای زیادی دارد. در این مطلب از فایل دی  نحوه فرستادن فیلم یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام را آموزش می‌دهیم.

فرستادن عکس مدت دار در دایرکت اینستاگرام با قابلیت Vanish Mode
برای فرستادن عکس یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام، ابتدا این برنامه را به آخرین نسخه آپدیت کنید. توجه کنید که این قابلیت در برخی از اکانت‌ها فعال نمی‌شود. حتی ممکن است شما روی گوشی خود چند اکانت Instagram داشته باشید که برای یکی از آن‌ها این قابلیت فعال شود و برای دیگری خیر! در نتیجه اگر این قابلیت برای اکانت شما فعال باشد، پس از وارد شدن به دایرکت فرد دیگر متن Swipe up to turn on vanish mode را خواهید دید.

پس باید به دایرکت خود بروید و اکانتی را که می‌خواهید پیام یکبار مصرف برای آن بفرستید، انتخاب کنید. سپس صفحه را از پایین به بالا بکشید و چند ثانیه صبر کنید. زمانی که این حالت فعال شود، صفحه Instagram برای هر دو طرف سیاه خواهد شد. در نتیجه، آن شخص هم متوجه فعال شدن این حالت می‌شود.

حال می‌توانید پیام مخفی خود را ارسال کنید. پس از این که آن فرد پیام شما را دید و دایرکت را ترک کردید، پیام حذف خواهد شد. برای غیرفعال کردن این حالت کافی است Turn Off Vanish Mode را که در بالای صفحه وجود دارد، بزنید. رنگ صفحه به حالت عادی برمی‌گردد.

آموزش نحوه فرستادن عکس مخفی در اینستاگرام
در روش دیگر برای ارسال عکس ناپدید شونده در اینستاگرام وارد دایرکت اکانت موردنظر شوید. سپس روی علامت دوربین که در پایین و سمت چپ صفحه قرار دارد، بزنید. عکس موردنظر خود را ثبت کنید. از این روش برای مخفی سازی ویدیو در دایرکت اینستاگرام هم می‌توانید استفاده کنید.

در نتیجه، می‌توانید فیلم هم ضبط کنید. سپس از پایین صفحه دوربین، گزینه View Once را انتخاب کنید. سپس آن را ارسال کنید. این گونه شخص می‌تواند عکس یا ویدئو ارسال شده را فقط یک بار آن هم به مدت ۱۸ ثانیه مشاهده کند. اگر از آن اسکرین شات بگیرد، پیامی برایتان ارسال خواهد شد.

آموزش ایجاد لایو ۴ نفره در اینستاگرام

منبع :

lish.ir/1ZyS                https://rizy.ir/fileday

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا