آموزش

آموزش 2 روش تغییر کیبورد در اندروید سامسونگ ، هواوی ، شیائومی و…

برنامه های کیبورد ⌨️ زیادی برای دستگاه‌های اندروید وجود دارد. کاربران اندروید می‌توانند به سادگی بهترین کیبوردها را با بیشترین امکانات دانلود کنند. گاهی هم تغییر کوچکی در این زمینه موجب استفاده بهتر از دستگاه می‌شود. در این مطلب از لینک 2 دانلود به آموزش ۲ روش تغییر کیبورد در اندروید سامسونگ ، هواوی ، شیائومی و… میپردازیم.

چگونه صفحه کلید اندروید را تغییر دهیم؟

?How to Change Your Android Keyboard

کاربران اندروید در زمینه‌های مختلف می‌توانند دستگاه خود را شخصی سازی کنند. یکی از این موارد کیبورد است. برنامه‌های زیادی در این زمینه وجود دارد که امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. در این مطلب ازلینک 2دانلود به آموزش تغییر کیبورد در اندروید می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آموزش تغییر کیبورد در اندروید

برای کاربران اندروید امکان تغییر کیبورد گوشی اندروید وجود دارد. اگر قصد تغییر صفحه کلید سامسونگ، هوآوی و… را دارید به گوگل پلی بروید. سپس واژه Keyboard را جستجو کنید و از میان آن‌ها کیبورد مورد نظر خود را دانلود کنید. به عنوان مثال، می‌توانید SwiftKey را دانلود و نصب کنید.

اگر گوشی شما دارای کیبورد پیشرفته سامسونگ یا کیبورد مخصوص برند گوشی خودتان است، بهتر است ابتدا Gboard را امتحان کنید. برای فعال کردن برنامه تغییر صفحه کلید وارد Settings شوید. سپس وارد System شوید. حال Languages & input را انتخاب کنید.

تغییر کیبورد در اندروید

اکنون روی Virtual keyboard (در برخی موارد این بخش Change keyboard نام دارد) بزنید. در اینجا می‌توانید تمامی کیبوردهای فعال را مشاهده کنید. روی Manage keyboards یا Choose keyboards بزنید. در این بخش کیبوردهایی را که خودتان نصب کرده‌اید، می‌توانید مشاهده کنید.

کیبورد موردنظر خود را پیدا کنید و روی آن بزنید. در برخی از گوشی‌ها باید علامت کنار کیبورد را روشن کنید. سپس به شما اخطار داده می‌شود که ممکن است این برنامه تمامی چیزهایی را که تایپ می‌کنید، ذخیره کند. اگر کیبورد معتبری را دانلود کرده‌اید، OK را بزنید.

تغییر کیبورد در اندروید

حال برای فعال کردن تغییر صفحه کلید هواوی و… وارد بخش پیامک، چت تلگرام و… شوید. در پایین کیبورد علامتی کوچکی از Keyboard وجود دارد که معمولا در سمت راست قرار دارد. روی آن بزنید تا پنجره Choose input method باز شود. در این بخش کیبورد موردنظر را انتخاب کنید. ممکن است نام برخی از بخش‌ها در تغییر صفحه کلید اندروید متفاوت باشد.

تغییر کیبورد در اندروید

همچنین می‌توانید بخش اعلان گوشی را پایین بکشید و روی Change keyboard بزنید و از این بخش کیبورد را انتخاب کنید.

تغییر کیبورد گوشی اندروید: تغییراتی بدون نیاز به نصب برنامه

در همه گوشی‌ها حتی گوشی‌هایی که دارای کیبورد مخصوص شیائومی، سامسونگ و… هستند، امکان اعمال تغییراتی مانند تغییر تم، فعال کردن Auto-correct و… وجود دارد. برای اعمال این تغییرات به App بروید و Keyboard را انتخاب کنید. از بین گزینه‌ها هر کدام را که می‌خواهید فعال کنید. علاوه بر این، می‌توانید از بخش Virtual keyboard، روی کیبورد موردنظر بزنید تا بتوانید گزینه‌های این چنینی آن را ببینید و انتخاب کنید.

تغییر کیبورد در اندروید

در صورتی که مدتی است اندازه کیبورد گوشی شما کوچک شده است، برای حل این مشکل به مطلب آموزش روش حل مشکل کوچک شدن کیبورد اندروید مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلود  نحوه تغییر صفحه کلید شیائومی، سامسونگ، هوآوی و… را آموزش دادیم. شما از چه کدام برنامه برای کیبورد خود استفاده می‌کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا