آموزش

آموزش کامل 17 روش حل مشکل باز نشدن و خطا در دیجی‌ کالا

سرویس دیجی‌کالا از بزرگ‌ترین و محبوب‌ ترین سرویس‌ های فروش اینترنتی🛒 داخل کشور است. شما می‌توانید برای استفاده از خدمات دیجی کالا از سایت یا برنامه آن استفاده کنید. گاهی در هنگام استفاده از این موارد، با خطاهایی مواجه می‌شوید و نمی‌توانید از برنامه یا سایت استفاده کنید. این مشکلات را می‌توانید با ۱۷ روش ساده برطرف کنید. در این مطلب لینک 2 دانلودبه آموزش کامل روش های حل مشکل باز نشدن و خطا در دیجی کالا می‌پردازیم.

رفع مشکل مشکل دیجی‌کالا در اندروید ، آیفون و کامپیوتر

?How to Fix Digikala App And Website Problems

اگر می‌خواهید به راحتی و در خانه خود خرید کنید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا استفاده کنید. برای خرید باید وارد سایت یا برنامه این فروشگاه شوید. گاهی در هنگام استفاده از سایت یا برنامه Digikala با مشکلاتی مواجه می‌شوید. به عنوان مثال، خطا در اتصال سرور یا خطا در اتصال به اینترنت از جمله این مشکلات است. وقتی به اینترنت وصل می‌شوید، در اصل به مراکزی از داده‌ها متصل می‌شوید که دارای کامپیوترهایی قدرتمند هستند. این داده‌ها که سرور نام دارند، با توجه به سرویس‌ها و سایت‌های مختلف، متفاوت هستند و در بخش‌های مختلفی از جهان قرار دارند. دیجی کالا نیز شامل این مورد می‌شود. دارای مرکزی از داده‌ها است. وقتی ارتباط اینترنتی با این سرور قطع شود، با خطا در اتصال به سرور مواجه خواهید شد. در این مطلب از لینک 2 دانلودروش‌های رفع مشکل دیجی کالا را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چرا دیجی کالا برای من باز نمیشود؟ بررسی مشکلات اینترنتی

پیش از هر کاری، یک بار دستگاه خود را ری‌استارت کنید. بسیاری از مشکلات با این روش برطرف می‌شوند. سپس مشکل را بررسی کنید. ممکن است علت درخواست شما با خطا مواجه شده است دیجی کالا به خاطر اینترنت ضعیف با به صورت کلی، نبود اینترنت باشد. اینترنت خود را چک کنید. آیا اینترنت روشن است؟ علامت وای فای یا دیتا باید روشن باشد. همچنین امکان این وجود دارد که علت باز نشدن دیجی کالا با وای فای، خاموش بودن یا خرابی مودم باشد.

دلیل باز نشدن برنامه دیجی کالا در گوشی

ممکن است بسته اینترنت شما به پایان رسیده باشد یا سرعت اینترنت در آن لحظه پایین باشد. بهتر است اینترنت گوشی یا کامپیوتر خود را در برنامه یا مرورگری دیگر چک کنید و ببینید که آیا در بخش‌های دیگر هم مشکل وجود دارد یا نه.

اگر از اینترنت وای فای استفاده می‌کنید، آن را خاموش کنید. کمی صبر کنید و دوباره روشن کنید.

دلیل باز نشدن برنامه دیجی کالا در گوشی

اگر اینترنت دیتا دارید، این کار را برای آن انجام دهید. همچنین پیشنهاد می‌کنید در صورت داشتن اینترنت وای فای آن را خاموش کنید. کمی صبر کنید و اینترنت دیتا را فعال کنید.

دلیل باز نشدن برنامه دیجی کالا در گوشی

این کار را برعکس هم انجام دهید و برنامه یا سایت را چک کنید.

علاوه بر این، برنامه یا سایت را روی دستگاه دیگری تست کنید زیرا امکان این وجود دارد که مشکل از سرور دیجی کالا باشد.

رفع مشکل خطا در اتصال دیجی کالا با تغییر اپراتور اینترنت

گاهی ممکن است علت مشکل برنامه دیجی کالا یا سایت آن بروز مشکل در اینترنت دیتای یک اپراتور باشد. برای رفع مشکل خطا در اتصال دیجی کالا در این صورت، اگر اینترنت Wi-Fi ندارید، اینترنت دیتای اپراتور دیگری را استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر با اینترنت رایتل دچار مشکل شدید، اینترنت همراه اول یا ایرانسل را تست کنید.

رفع مشکل خطا در اتصال دیجی کالا با غیرفعال کردن پروکسی و برنامه‌های تغییردهنده آی پی

ممکن است مشکل دیجی کالا به خاطر فعال بودن برنامه‌های تغییر دهنده آی پی و پروکسی باشد. پیشنهاد می‌شود که برنامه‌های تغییردهنده IP و پروکسی را غیرفعال کنید.

در مطلب آموزش تنظیمات پروکسی اندروید می‌توانید نحوه تنظیم Proxy را در گوشی اندروید مطالعه کنید.

حل مشکل دیجی کالا در آیفون و اندروید با پاک کردن کش برنامه

ممکن است دلیل باز نشدن برنامه دیجی کالا در گوشی، کش و دیتای برنامه باشد. برای این که بتوانید کش و دیتای برنامه را پاک کنید، به Settings بروید. سپس روی Apps بزنید. حال در فهرست برنامه‌ها، Digikala را پیدا کنید.

دلیل باز نشدن برنامه دیجی کالا در گوشی

روی آن بزنید. در این بخش روی Storage بزنید.

دلیل باز نشدن برنامه دیجی کالا در گوشی

حال روی دکمه Clear cache بزنید. صبر کنید تا کش پاک شود. سپس روی Clear data بزنید. با پاک کردن دیتا تمامی اطلاعات و تنظیمات شما در برنامه پاک می‌شود و دوباره باید تنظیمات را انجام دهید.

دلیل باز نشدن برنامه دیجی کالا در گوشی

برای یادگیری سایر روش‌های پاک کردن کش برنامه در گوشی، مطلب آموزش ۴ روش پاک کردن حافظه Cache و داده‌های برنامه‌های اندروید یا نحوه پاک کردن حافظه پنهان کش و دیتا در آیفون را مطالعه کنید.

رفع مشکل خطا در اتصال دیجی کالا با استفاده از حالت ناشناس

اگر از مرورگر برای رفتن به سایت دیجی کالا استفاده می‌کنید، می‌توانید حالت ناشناس مرورگر را فعال کنید. برای رفع مشکل سایت دیجی کالا، مرورگر کروم را باز کنید. روی منوی سه نقطه‌ای که در بالا و سمت راست قرار دارد، بزنید. حال New Incognito Window  را انتخاب کنید.

مشکل خطا در اتصال دیجی کالا

ما در مطلب فعال کردن همیشگی حالت ناشناس Private گوگل کروم ، فایرفاکس و سافاری، شیوه‌های دیگر فعال کردن این قابلیت را آموزش دادیم. شما می‌توانید برای یادگیری این روش‌ها در مروگرها دیگر، این مطلب را مطالعه کنید.

رفع مشکل خطا در اتصال دیجی کالا با ریست کردن تنظیمات شبکه

دلیل خطا در اتصال به اینترنت در دیجی کالا می‌تواند وجود مشکلاتی در تنظیمات شبکه باشد. شما می‌توانید به سادگی تنظیمات شبکه گوشی خود را ریست کنید. برای این کار در گوشی اندروید، وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس روی General management بزنید. حال روی Reset بزنید و در نهایت، Reset Network Settings را انتخاب کنید.

مشکل خطا در اتصال دیجی کالا

در گوشی‌های مختلف به شیوه‌های متفاوتی می‌توانید تنظیمات شبکه را ریست کنید. برای یادگیری نحوه انجام این کار در انواع مدل‌های گوشی اندروید، مطلب ریست تنظیمات شبکه اندروید را مطالعه کنید.

رفع مشکل اپلیکیشن دیجی کالا با آپدیت کردن آن

علت باز نشدن اپ دیجی کالا ممکن است قدیمی شدن آن باشد. بهتر است آن را آپدیت کنید. برای بروزرسانی دیجی کالا، به گوگل پلی یا اپل استور بروید. سپس نام Digikala را در بخش Search جستجو کنید.

دلیل باز نشدن برنامه دیجی کالا در گوشی

حال روی اولین پیشنهاد بزنید. در صورت وجود نسخه جدیدتر می‌توانید روی Update بزنید. صبر کنید تا برنامه به روز شود.

رفع مشکل اپلیکیشن دیجی کالا با نصب مجدد برنامه

امکان این وجود دارد که علت باز نشدن دیجی کالا در اندروید و آیفون، وجود مشکل در نصب برنامه باشد. در نتیجه، اگر مشکل همچنان ادامه دارد، برنامه را حذف کنید. برای رفع مشکل اپلیکیشن دیجی کالا، به Settings بروید. سپس روی Apps بزنید. حال Digikala را پیدا کنید. روی آن بزنید. سپس روی دکمه Uninstall بزنید و صبر کنید برنامه حذف شود.

مشکل دیجی کالا

روش دیگر این است که به گوگل پلی یا اپل استور بروید و نام برنامه را جستجو کنید. وارد آن شوید و روی Uninstall بزنید.

مشکل دیجی کالا

سپس گوشی را ری استارت کنید. دوباره به اپل استور یا گوگل پلی بروید. برنامه را پیدا کنید و روی دکمه Install بزنید تا نصب شود.

مشکل دیجی کالا

اگر از برنامه دیوار استفاده می‌کنید و با این مشکلات رو به رو شده‌اید، مطلب حل مشکل اتصال، باز نشدن و… برنامه دیوار را مطالعه کنید.

چرا دیجی کالا میگوید خطا در اتصال اینترنت؟ آپدیت نبودن مرورگر و وجود Cache

علت دیگر مشکل اتصال دیجی کالا وجود کش مرورگر است. برای حل مشکل سایت دیجی کالا، کش مرورگر خود را پاک کنید. اگر از مرورگر کروم استفاده می‌کنید، روی منوی سه نقطه‌ای که در بالا و سمت راست قرار دارد، بزنید. سپس Settings را انتخاب کنید. حال از بخش Privacy and security، روی Clear browsing data بزنید.

مشکل دیجی کالا

در پنجره باز شده و در سربرگ Advanced، روی کادر جلوی Time range بزنید. All time را انتخاب کنید. سپس تیک چهار گزینه اول را بزنید و روی Clear data کلیک کنید. صبر کنید تا کش مرورگر حذف شود. سپس آن را کامل ببندید و دوباره باز کنید و مشکل را بررسی کنید.

مشکل دیجی کالا

برای یادگیری نحوه پاک کردن کش انواع مرورگرها، مطلب آموزش پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس، ادج و… اندروید و کامپیوتر را مطالعه کنید.

چرا دیجی کالا برای من باز نمیشود؟ آپدیت نبودن مرورگر

اگر مشکل دیجی کالا همچنان ادامه دارد، برای رفع خطای دیجی کالا باید مرورگر خود را به روزرسانی کنید. اگر از مرورگر کروم استفاده می‌کنید، روی منوی سه نقطه‌ای بزنید. سپس Help و About Google chrome را انتخاب کنید.

مشکل دیجی کالا

اگر آپدیتی وجود داشته باشد، مرورگر خود آن را جستجو می‌کند.

مشکل دیجی کالا

سپس آن را آپدیت می‌کند. برای اعمال تغییرات باید روی Relaunch بزنید. مرورگر بسته می‌شود و دوباره باز خواهد شد. حال وارد سایت شوید.

مشکل دیجی کالا

برای یادگیری آپدیت مرورگر Edge، مطلب آموزش آپدیت مرورگر مایکروسافت اج را مطالعه کنید.

چرا دیجی کالا خطا میدهد؟ تنظیم نبودن ساعت دستگاه در اندروید

ممکن است خطای دیجی کالا به علت تنظیم نبودن ساعت دستگاه باشد. روش‌های مختلفی برای تنظیم ساعت اندروید وجود دارد. برای این کار وارد تنظیمات شوید. سپس به Date & Time بروید. حال دکمه جلوی Automatic Date & Time و Automatic Time Zone را فعال کنید. این گونه گوشی به صورت خودکار زمان را تنظیم می‌کند.

مشکل دیجی کالا

برای یادگیری سایر روش‌ها مطلب آموزش تنظیم دقیق و اتوماتیک ساعت اندروید را مطالعه کنید.

چرا دیجی کالا خطا میدهد؟ تنظیم نبودن ساعت دستگاه iOS

برای حل مشکل خطای دیجی کالا و تنظیم ساعت آیفون، ابتدا به Settings و سپس به General بروید.

مشکل اتصال دیجی کالا

حال روی Date & Time بزنید.

مشکل اتصال دیجی کالا

اکنون Set Automatically را روشن کنید.

مشکل اتصال دیجی کالا

برای یادگیری سایر روش‌های تنظیم ساعت iPhone، مطلب نحوه تنظیم ساعت آیفون را مطالعه کنید.

حل مشکل دیجی کالا با پاک کردن حافظه گوشی

امکان دارد که حافظه گوشی شما پر شده باشد و به همین دلیل برنامه دچار مشکل شود. برای حل مشکل دیجی کالا حافظه گوشی خود را چک کنید. برای این کار به Settings بروید. سپس روی Storage بزنید. در این بخش می‌توانید میزان فضای خالی حافظه را مشاهده کنید.

مشکل دیجی کالا

اگر حافظه گوشی پر است، آن را خالی کنید. راه‌های مختلفی برای افزایش حافظه وجود دارد. می‌توانید این روش‌ها را در مطلب افزایش حافظه داخلی گوشی اندروید، مطالعه کنید.

چرا دیجی کالا با وای فای باز نمیشود؟ حل مشکل باز نشدن دیجی کالا با Wi-Fi و دیتا

ممکن است مشکل دیجی کالا در اندروید و آیفون، با روشن کردن لوکیشن گوشی برطرف شود. برای این کار بخش بالایی گوشی را در Home Screen به پایین بکشید. حال روی علامت Location بزنید تا روشن شود.

مشکل اتصال دیجی کالا

حل مشکل اپلیکیشن دیجی کالا با استفاده از سایت

در برخی موارد امکان این امر وجود دارد که نسخه نرم افزار دیجی کالا با نسخه اندروید یا iOS شما همخوانی نداشته باشد. در این حالت بهترین و سریع ترین راه حل این است که از سایت دیجی کالا در مرورگر گوشی خود استفاده کنند. برای این کار مرورگری را باز کنید. سپس Digikala را جستجو کنید. روی اولین نتیجه بزنید تا وارد سایت شوید.

حل مشکل اپلیکیشن دیجی کالا

حل خطای دیجی کالا با بررسی مجوزهای برنامه

ممکن است خطای دیجی کالا به خاطر این باشد که مجوز دسترسی به اینترنت را به برنامه Digikala نداده باشید. در ابتدا، وقتی برنامه را نصب کردید و می‌خواهید آن را باز کنید، سوالاتی از شما پرسیده می‌شود که برای تنظیم مجوزها و دسترسی‌های برنامه هستند. امکان دارد که اشتباها دسترسی برنامه به اینترنت گوشی را بسته باشید. برای فعال کردن آن، به Settings بروید. سپس روی Apps بزنید. حال روی برنامه بزنید. سپس روی Permissions یا Set permissions بزنید. در این بخش علامت جلوی اینترنت، وای فای و موارد مربوط به اینترنت را روشن کنید.

مشکل اتصال دیجی کالا

تماس با پشتیبانی دیجی‌کالا

اگر تمامی راه‌ها را انجام دادید و موفق نشدید احتمالا مشکل شما خاص است و بهترین راه حل آن، تماس با پشتیبانی دیجی کالا است.

اگر با چنین مشکلاتی در برنامه اسنپ رو به رو می‌شوید، مطلب رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان و مسافر را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش‌ های حل مشکل نرم افزار و سایت دیجی کالا را توضیح دادیم. مشکل شما با کدام یک از این روش‌ها برطرف شد؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا