آموزش

7 تا از بهترین برنامه های مدیریت پسورد ویندوز 11 ، 10 ، 7 و 8

رمزها 🔑 امنیت کارهای بانکی، اداری و… آنلاین ما را فراهم می کنند. اگر رمزها قوی نباشند، این امنیت خدشه دار می شود. برای همین بهتر است پسوردهایی قوی انتخاب کنید. به خاطر سپردن رمزهای قوی می تواند کار دشواری باشد. برای همین می توانید از برنامه مدیریت رمز استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلود۷ تا از بهترین برنامه های مدیریت پسورد ویندوز ۱۱ ، ۱۰ ، ۷ و ۸ را معرفی می کنیم.

دانلود بهترین نرم افزار مدیریت رمز ویندوز

Best Password Managers for Windows 11 , 10  , ۷ and 8

با استفاده از برنامه مدیریت پسوردها ویندوز می توانید رمزهای قوی انتخاب کنید تا کسی نتواند به حساب ها، کاربری ها و… شما وارد شود. در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین برنامه های مدیریت رمز برای ویندوز را معرفی می کنیم. با ادامه این پست ما را همراهی کنید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

نرم افزار مدیریت رمز ویندوز LastPass

دانلود بهترین نرم افزار مدیریت رمز ویندوز

نرم افزار مدیریت رمز ویندوز LastPass یکی از بهترین برنامه‌ها در این زمینه است. این برنامه قابلیت‌های زیادی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از این برنامه در اکثر مرورگرها و دستگاه‌ها می‌توانید استفاده کنید. استفاده از آن بسیار آسان است و رابط کاربری ساده‌ای دارد. علاوه بر این، امکان رمزگذاری چند مرحله‌ای را هم برای کاربران فراهم می‌کند. این برنامه برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس، سافاری، اپرا و اج افزونه دارد. همچنین می‌توانید از آن در اندروید و iOS هم استفاده کنید. امکان سینک کردن رمزها در دستگاه‌های مختلف هم وجود دارد.

برنامه مدیریت پسورد ویندوز Dashlane

نرم افزار مدیریت رمز ویندوز

Dashlane نیز بهترین برنامه مدیریت پسورد ویندوز است. با این برنامه به راحتی می‌توانید رمزهای خود را در دستگاه‌های مختلف همگام کنید. این برنامه دارای وی پی ان داخلی است و در بخش رایگان ان می‌توانید تا ۵۰ رمز را مدیریت کنید. علاوه بر این، در بخش رایگان فقط می‌توانید از برنامه در یک دستگاه استفاده کنید. از این برنامه در مک، اندروید و iOS هم می‌توانید استفاده کنید. در لینوکس و کروم بوک هم از افزونه آن می‌توانید استفاده کنید.

مدیریت پسورد در ویندوز با LogMeOnce

مدیریت پسورد در ویندوز

برای مدیریت پسورد در ویندوز می‌توانید از LogMeOnce هم استفاده کنید. این برنامه دسترسی به رمزها و همگام سازی آنان در دستگاه‌های مختلف را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کند. بسیاری از بخش های این برنامه را می‌توانید شخصی سازی کنید. شاید در ابتدای راه کار کردن با این برنامه کمی دشوار به نظر برسد اما به مرور به قسمت‌های مختلف آن عادت می‌کنید. در بخش رایگان این برنامه می‌توانید بدون هیچ محدودیتی رمزها را مدیریت کنید. علاوه بر این، محدودیتی در تعداد دستگاه‌ها و همگام‌سازی هم وجود ندارد.

مدیریت رمز ویندوز با Bitwarden

مدیریت پسورد در ویندوز

برای مدیریت رمز ویندوز می توانید از برنامه Bitwarden هم استفاده کنید. این برنامه قسمت رایگان فوق العاده‌ای دارد و شما می‌توانید رمزها را بدون هیچ محدودیتی مدیریت کنید. علاوه بر این، محدودیتی در تعداد دستگاه‌ها وجود ندارد و از افزونه آن در مرورگرهای مختلف هم می‌توانید استفاده کنید. از تایید هویت دو مرحله‌ای آن هم می‌توانید بهره ببرید تا امنیت را افزایش دهید. برای استفاده از قابلیت‌های دیگر برنامه باید نسخه اشتراکی را خریداری کنید.

مدیریت پسوردها با RememBear

مدیریت رمز ویندوز

برنامه دیگری که برای مدیریت پسوردها می توانید استفاده کنید RememBear نام دارد. رابط کاربری این برنامه ساده است و به آسانی می توانید از آن استفاده کنید. اگر تازه کار هستید، این برنامه را به شما توصیه می کنیم. از این برنامه برای ریکاوری رمزها هم می توانید استفاده کنید. این برنامه برای انجام کارهای ساده توصیه می‌شود. همچنین می‌توانید از افزونه مرورگرهایی مانند کروم، فایرفاکس و سافاری هم استفاده کنید. امکان استفاده از این برنامه در گوشی اندروید، iOS و کامپیوتر مک هم می‌توانید استفاده کنید.

برنامه مدیریت رمزها در ویندوز ۱Password

مدیریت رمز ویندوز

۱Password هم برنامه خوبی برای مدیریت رمزها در ویندوز است. این برنامه مناسب افرادی است که چنین چیزی را برای خانواده خود می‌خواهند و قصد استفاده گروهی از آن را دارند. این برنامه دارای اسکنر وب است و تا ۱۴ روز می‌توانید به صورت رایگان از قابلیت های آن استفاده کنید. سپس باید اشتراک خریداری کنید. این برنامه دارای افزونه برای مرورگرهای مختلف است. همچنین می‌توانید از آن در اندروید و iOS هم استفاده کنید.

مدیریت رمزهای ویندوز با Keeper

مدیریت رمز ویندوز

Keeper دیگر برنامه مناسب برای مدیریت رمزها است. از این برنامه برای برقراری امنیت در حالت پیشرفته می‌توانید استفاده کنید. به مدت ۱۴ روز می توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید. از آن پس باید اشتراک برنامه را خریداری کنید. این برنامه برای اکثر مرورگرها افزونه‌ای دارد. علاوه بر این، می‌توانید از پلاگین آن هم در بخش های مختلف استفاده کنید.

برای انتخاب رمزی قوی مطلب ۱۸ تکنیک کاربردی برای انتخاب پسورد مناسب و قوی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین برنامه مدیریت پسورد برای ویندوز را معرفی کردیم. شما از کدام برنامه برای مدیریت کردن رمزها در ویندوز استفاده می کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا