آموزش

مشاهده لیست قیمت روز گوشی های بازار در ایمالز

بررسی قیمت گوشی یکی از اولین کارهایی است که پیش از اقدام برای خرید گوشی باید انجام دهید. در بازار ایران بنا به علت‌های مختلف بین فروشگاه‌های سراسر کشور، فروشگاه‌های اینترنتی و حتی فروشگاه‌های موجود در سطح یک شهر اختلاف قیمت وجود دارد. بنابراین بهتر است ابتدا قیمت گوشی سامسونگ، آیفون، شیائومی یا هر برند دیگری را بررسی کنید تا بتوانید بهترین فروشگاه برای خرید محصول را انتخاب کنید. در این مقاله راهنمای جستجوی قیمت گوشی موبایل را ارائه می‌دهیم.

قیمت گوشی سامسونگ

قیمت موبایل سامسونگ به گونه‌ای است که افراد مختلف با هر بودجه‌ای می‌توانند تلفن همراه مناسبی از این برند برای خودشان انتخاب کنند. هرچقدر قیمت گوشی سامسونگ بیشتر باشد،‌ اختلاف قیمت آن‌ها هم در بازار بیشتر می‌شود. به عنوان مثال برای گوشی Galaxy S21 Ultra که پرچمدار ۲۰۲۱ سامسونگ است، اختلاف قیمت دو میلیون تومانی بین فروشگاه‌های سراسر کشور وجود دارد. در مقابل برای گوشی A22 که یکی از پایین‌رده‌های سامسونگ است،‌ اختلاف قیمت نهایتا به ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد. بنابراین لازم است پیش از خرید گوشی سامسونگ، قیمت آن را بررسی و مقایسه کنید.

قیمت گوشی سامسونگ

قیمت گوشی شیائومی

افرادی که به دنبال گوشی‌های قدرتمند با قیمت مناسب می‌گردند،‌ به سراغ برند شیائومی می‌روند. این برند در چند سال اخیر در ایران شناخته شده است و از آنجایی که گوشی‌های باکیفیت را با قیمت مناسب عرضه می‌کند، در میان ایرانی‌ها طرفداران بسیاری دارد. البته پرچمداران شیائومی هم در بازار حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند، اما میان‌رده‌های آن فروش بیشتری را در بازار ایران تجربه می‌کنند.

تنوع مدل‌های گوشی شیائومی از دیگر مزیت‌های آن‌هاست. گاهی اوقات لازم است علاوه بر مقایسه قیمت‌های یک گوشی در فروشگاه‌های مختلف، قیمت‌های چند مدل از گوشی‌های این برند را هم بررسی و مقایسه کنید تا در نهایت بهترین تصمیم را برای خرید گوشی مورد نظر بگیرید. جهت مشاهده لیست قیمت گوشی شیائومی در سایت ایمالز کلیک کنید.

قیمت گوشی آیفون

اولین نکته‌ای که با شنیدن قیمت آیفون به ذهن می‌رسد، هزینه بالاست. آیفون جزو برندهای لوکس است و کاربران خاص آن را انتخاب می‌کنند. قیمت گوشی آیفون هم جزو مواردی است که باید حتما در یک منبع معتبر بررسی شود،‌ زیرا اختلاف زیادی بین فروشگاه‌های مختلف وجود دارد.

نکته مهم دیگری که هنگام خرید گوشی آیفون باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما فروشگاه معتبری برای خرید این محصولات پیدا کنید. برخی از فروشگاه‌ها محصولات فیک را به همین عنوان و با قیمت پایین‌تر می‌فروشند، اما برخی از افراد سودجو با روش‌هایی منحصر به فرد محصولات فیک را به جای نمونه‌های اورجینال به فروش می‌رسانند. ایمالز علاوه بر اینکه برای بررسی قیمت گوشی آیفون کاربرد دارد، می‌تواند بهترین مراکز برای خرید اینترنتی این محصولات را نیز به شما معرفی کند. برخی از فروشگاه‌های معرفی شده توسط ایمالز، امکان خرید حضوری در شهر خودشان را فراهم کرده‌اند.

قیمت گوشی آیفون

قیمت گوشی هواوی

هواوی از دیگر برندهایی است که محصولاتی با قیمت مناسب عرضه می‌کند. شایعاتی درباره برند هواوی و بی‌کیفیت بودن محصولات آن در میان مردم وجود دارد، اما محصولات این برند هم برای افرادی که به صورت حرفه‌ای از تلفن همراه استفاده نمی‌کنند، مناسب است. گوشی‌های هواوی نیازهای روزمره کاربران را برآورده می‌کنند و اگر مدل‌های بالاتر را خریداری کنید، قابلیت‌های پیشرفته‌تری مثل عکاسی حرفه‌ای را هم در اختیار شما قرار می‌دهند.

بازه قیمت گوشی‌های هواوی بسیار گسترده است و افراد با بودجه‌های مختلف می‌توانند محصولات این برند را تهیه کنند. تنها نکته مهم این است که پیش از خرید قیمت فروشگاه‌های مختلف را بررسی کنید تا هم از بازه قیمتی این محصول مطلع شوید و هم فروشگاه معتبری برای خرید آن پیدا کنید.

بهترین منبع برای بررسی  قیمت روز گوشی

خرید گوشی پروسه‌ای چالش برانگیز برای تمام افراد است؛ در بازار برندها و مدل‌های مختلف با قیمت‌های متفاوتی وجود دارد. به همین دلیل پیش از خرید باید تحقیقات کاملی درباره نوع گوشی، امکانات و قابلیت‌های آن و قیمت موبایل انجام داد و در نهایت درباره این موضوع تصمیم گرفت.

ایمالز یک موتور جستجوی حرفه‌ای برای انواع مختلف کالاهاست. فعالیت تخصصی ایمالز در زمینه محصولات الکترونیکی و کالاهای دیجیتال انجام می‌شود. به همین دلیل قیمت مدل‌های مختلف گوشی از برندهای گوناگون در این سایت درج شده و فروشگاه‌های بسیاری در آن فعالیت می‌کنند. ایمالز علاوه بر موتور جستجوی کالا، اطلاعاتی درباره ویژگی‌های گوشی‌های مختلف را هم در وبلاگ خود ارائه می‌دهد تا فرایند خرید و انتخاب تلفن همراه مناسب را برای شما ساده‌سازی کند. معرفی فروشگاه‌های معتبر، ارائه امکان مقایسه قیمت و درج قیمت به‌روز برای گوشی‌های موبایل مختلف مهم‌ترین خدمات ایمالز برای کاربران است.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا