آموزش

آموزش 17 روش حل مشکل برنامه بلد

برنامه بلد نوعی نقشه و مسیریاب آنلاین 🗺️ است که با استفاده از GPS مسیر را نشان می دهد و به شما کمک می‌کند تا سفر خود را بهتر انجام دهید. گاهی این برنامه دچار مشکلاتی می شود. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۱۷ روش حل مشکل برنامه بلد میپردازیم.

رفع خطای برنامه بلد اندروید و آیفون

?How to Fix Balad App Problems and Issues

با استفاده از برنامه بلد می توانید به بررسی مسیریابی، مشاهده ترافیک، میزان آلودگی هوا و… را بپردازید و از این برنامه در بخش های مختلف کمک بگیرید. ممکن است در هنگام کار با نرم افزار بلد متوجه مشکلاتی شوید. این مشکلات را می توان با روش های مختلف برطرف کرد. در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های رفع اختلال در برنامه بلد را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نکته: ممکن است برخی مراحل ذکر شده در گوشی شما متفاوت باشد. در مجموع، راه حل ها مشابه هستند و ممکن است تفاوت های جزیی در نام و یک الی دو مرحله وجود داشته باشند.

رفع ارور برنامه بلد با ری استارت کردن گوشی

اولین راه برای حل ارور برنامه بلد این است که گوشی خود را یک بار Restart کنید. بسیاری از مشکلات کوچک با همین روش ساده رفع می شود.

حل مشکل برنامه بلد

وجود مشکل برنامه بلد به دلیل بروز اختلال در شبکه

ممکن است علت بروز مشکل برنامه بلد وجود اختلالی در سرورهای این برنامه باشد. در این حالت، تنها کاری که می‌توانید بکنید این است که صبر کنید تا مشکل از جانب مدیران و سازندگان برنامه رفع شود. سپس از آن استفاده کنید.

حل مشکل پیغام خطای برنامه بلد با چک کردن اینترنت

ممکن است دلیل پیغام خطای برنامه بلد وجود مشکلات اینترنتی باشد زیرا این برنامه با اینترنت کار می‌کند. اینترنت خود را چک کنید. یک بار وای فای یا دیتای گوشی را خاموش و دوباره آن را روشن کنید. اگر می توانید اینترنت را از دیتا به وای فای و بالعکس تغییر دهید، این کار را انجام دهید. همچنین ممکن است بسته اینترنت شما تمام شده باشد یا سرعت اینترنت در آن لحظه پایین باشد.

رفع مشکل برنامه بلد با خروج از حساب کاربری

راه حل دیگر برای حل مشکل برنامه بلد این است که از حساب کاربری خود خارج شوید. برنامه را ببندید و کمی صبر کنید. سپس دوباره وارد آن شوید.

وجود مشکل لوکیشن برنامه بلد در آیفون و اندروید به دلیل خطا در GPS

ممکن است یکی از دلایل مشکل لوکیشن برنامه بلد در آیفون و اندروید، بروز اختلال در شبکه جهانی موقعیت یابی یا همان GPS باشد. در چنین حالتی مشکل از گوشی شما یا برنامه نیست. بلکه اختلال جهانی است. در این وضعیت باید صبر کنید تا مشکل رفع شود.

رفع ارور برنامه بلد با به روزرسانی برنامه

روش دیگر برای رفع ارور برنامه بلد این است که برنامه را به روزرسانی کنید. برای این کار به اپ استور یا گوگل پلی بروید. بلد را جستجو کنید. سپس روی آن بزنید. حال در صورت وجود آپدیت، این دکمه فعال می شود. روی دکمه Update بزنید. صبر کنید تا برنامه آپدیت شود. سپس گوشی را ری استارت کنید. پس از آن وارد برنامه شوید و مشکل را بررسی کنید.

حل مشکل برنامه بلد با حذف و نصب مجدد آن

برای رفع اختلال در برنامه بلد می توانید یک بار آن را حذف و دوباره نصب کنید. برای این کار وارد گوگل پلی یا اپ استور شوید. بلد را جستجو کنید. روی آن بزنید. سپس روی Uninstall بزنید.

مشکل لوکیشن برنامه بلد در آیفون

صبر کنید برنامه حذف شود. حال گوشی را ری استارت کنید. پس از آن دوباره برنامه بلد را جستجو کنید. روی Install بزنید. صبر کنید تا برنامه نصب شود.

مشکل لوکیشن برنامه بلد در آیفون

حال وارد برنامه شوید و مشکل را چک کنید.

حل مشکل برنامه بلد با غیرفعال کردن برنامه های تغییردهنده آی پی

پیش از استفاده از برنامه نشان برنامه‌های تغییردهنده IP را غیرفعال کنید. این برنامه ها موجب بروز اختلال در اتصال برنامه به اینترنت می‌شوند.

رفع مشکل برنامه بلد با استفاده از حالت پرواز

راه حل دیگر برای رفع مشکل برنامه بلد این است که حالت پرواز را فعال کنید. کمی صبر کنید و سپس دوباره آن را خاموش کنید. اینترنت را روشن کنید و سعی کنید وارد برنامه شوید و مشکل را بررسی کنید.

رفع مشکل برنامه بلد

حل مشکل برنامه بلد با بررسی مجوزها

برنامه هایی مانند بلد نیاز به مجوزهایی دارند تا بتوانند به درستی کار کنند. وقتی برنامه را نصب می کنید، از شما خواسته می شود تا امکان دسترسی به بخش های مختلفی از گوشی را تایید کنید. مثلا دسترسی به لوکیشن مهم است و باید فعال باشد. در غیر این صورت برنامه نمی‌تواند مکان ها را پیدا کند. برای یادگیری نحوه کار با بخش مجوزها، می‌توانید مطلب آموزش تعیین اجازه و مجوز دسترسی در اندروید را مطالعه کنید.

حل مشکل برنامه بلد با بررسی تاریخ و زمان

روش دیگر برای رفع ارور برنامه بلد این است که زمان و تاریخ گوشی خود را تنظیم کنید. برای این کار وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس روی System یا General Management بزنید. روی Date & Time بزنید. سپس از این بخش می توانید انتخاب کنید که تاریخ و زمان به صورت اتوماتیک به روز شوند یا خودتان به صورت دستی آن‌ها را وارد کنید.

برای یادگیری کامل اجرای این تنظیمات، مطلب نحوه تنظیم تاریخ گوشی اندروید را مطالعه کنید.

حل مشکل برنامه بلد با ریست کردن تنظیمات شبکه

راه حل دیگر برای حل مشکل برنامه بلد این است که تنظیمات شبکه را ریست کنید. برای این کار وارد Setting شوید. سپس روی General management بزنید. اکنون روی Reset بزنید و Reset Network Settings را انتخاب کنید.

اختلال در برنامه بلد

در آخر روی Reset Settings بزنید.

اختلال در برنامه بلد

با این کار همه بخش‌های ارتباطی گوشی مثل وای فای، دیتا، بلوتوث و… ریست می‌شوند. در صورت استفاده مجدد از هر کدام از این موارد، دوباره باید اطلاعات موردنیاز مثل رمز وای فای و… را وارد کنید.

رفع اختلال در برنامه بلد اندروید با حذف کش

در دستگاه های اندرویدی می توانید با حذف کش اختلال در برنامه بلد را برطرف کنید. برای این کار وارد Settings شوید. سپس به بخش All apps یا Apps بروید.

اختلال در برنامه بلد

بلد را جستجو کنید. روی آن بزنید. وارد بخش Storage شوید.

اختلال در برنامه بلد

سپس روی Clear cache بزنید. صبر کنید تا کش برنامه پاک شود. در آخر گوشی را ری استارت کنید و وارد برنامه شوید.

اختلال در برنامه بلد

برای یادگیری بهتر حذف کش می توانید مطلب نحوه پاک کردن کش و دیتای برنامه اندروید را مطالعه کنید.

رفع مشکل برنامه بلد با غیرفعال کردن آنتی ویروس

روش دیگر برای رفع مشکل برنامه بلد این است که آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید. زیرا ممکن است برنامه بلد را به عنوان بدافزار شناسایی و آن را مسدود کنند. آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید. سپس سعی کنید وارد برنامه شوید. اگر مشکل حل شد، بهتر است برای امنیت گوشی خود از آنتی ویروس دیگری استفاده کنید که با برنامه بلد سازگار باشد.

برای آشنایی با بهترین آنتی ویروس های اندروید، مطلب بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید رایگان را مطالعه کنید.

استفاده از نسخه وب در زمان اختلال در برنامه بلد

در صورت وجود اختلال در برنامه بلد می توانید از نسخه وب آن استفاده کنید. در سایت هم می توانید در نقشه جستجو کنید. نقشه را زوم کنید و مسیرهای مختلف را چک کنید.

اختلال در برنامه بلد

رفع مشکل برنامه بلد با آپدیت کردن گوگل پلی سرویس

گاهی برخی از مشکلات چنین برنامه هایی با آپدیت کردن گوگل پلی سرویس رفع می شود. برای حل مشکل به این شیوه، روش‌های مختلفی وجود دارد. برای یادگیری کامل این موارد، مطلب روش‌های رفع مشکل گوگل پلی و گوگل پلی سرویس را مطالعه کنید.

رفع مشکل برنامه بلد و پیغام در حال اتصال به GPS

بهتر است برای حل مشکل برنامه بلد و گرفتن نتیجه بهتر، از برنامه در فضای باز استفاده کنید. علاوه بر این، در برخی مناطق آنتن خوبی وجود ندارد. مثل کوه ها و… . علاوه بر این، بخش تنظیمات مکان را روی حداکثر دقت بگذارید. برای این کار به Settings بروید. سپس به مکان یاب بروید. سپس روی GPS and Networks بزنید و آن را روی حالت High Accuracy بگذارید. روشن بودن بلوتوث و وای فای هم می تواند به دریافت بهتر سیگنال GPS کمک کند.

رفع مشکل برنامه بلد با کمک گرفتن از پشتیبانی

اگر از همه این روش ها استفاده کردید و همچنان مشکل وجود دارد، می توانید با پشتیبانی برنامه بلد ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را مطرح کنید. در این بخش سوالات متداول هم وجود دارد. برای برقرای ارتباط روی دکمه گفتگو با ما کلیک کنید. سپس سوال خود را تایپ کنید یا روی شروع مکالمه جدید بزنید و از کارشناسان سوال بپرسید.

حل مشکل برنامه بلد

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های رفع مشکل برنامه بلد را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا