آموزش

آموزش نحوه تبدیل ویدیو YouTube به MP3 به صورت سریع و رایگان

یوتیوب یکی از سرویس های محبوب اشتراک ویدیو ، موزیک ویدیو ، فیلم و… است. در این سرویس شما میتوانید ویدیو ها آنلاین مشاهده و در لیست نمایش خود ذخیره کنید اما متاسفانه امکان دانلود مستقیم ویدیو و یا تبدیل ویدیو به سایر فرمت ها نظیر فرمت آهنگ MP3 فراهم نشده است. برای اینکار میتوانید از سرویس های رایگان و پر سرعت تبدیل ویدیو یوتیوب به فرمت فایل MP3 استفاده کنید که در ادامه یک مورد مناسب و قدرتمند از آنها را بررسی میکنیم.

نحوه تبدیل ویدیو یوتیوب به فایل آهنگ MP3 به صورت رایگان

How to Convert YouTube Video to MP3 File

همانطور که اشاره کردیم شما میتوانید بدون دردسر ویدیوهای یوتیوب را از طریق سرویس های آنلاین بدون نیاز به نصب نرم افزار و یا از طریق نصب برنامه بر روی سیستم عامل خود به فرمت محبوب MP3 تبدیل کنید. در ادامه ما نحوه انجام اینکار را در چند مرحله ساده بررسی میکنیم.

تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3 توسط سرویس AceThinker

خب برای شروع ابتدا به سرویس YouTube to MP3 Converter کمپانی AceThinker مراجعه کنید. این سرویس کاملاً رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد و بر روی اکثر مرورگرها مانند Google Chrome ، Firefox ، Internet Explorer ، Opera ، Safari و.. و در اکثر کامپیوتر ها و دستگاه های تلفن همراه کار می کند.

در قسمت جستجو صفحه اصلی سایت شما میتوانید اسم ویدیو خود را جستجو کنید یا به صورت مستقیم لینک ویدیو را وارد کنید و سپس بر روی آیکون دانلود کلیک کنید.

تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3 توسط سرویس AceThinker

سرویس به سرعت ویدیو مد نظر را جستجو میکند، حال شما نام آهنگ ، نمایش ویدیو به همراه دکمه پلی و دکمه Download را مشاهده میکنید.

تبدیل ویدیو یوتیوب به فایل صوتی

پس از کلیک بر روی دکمه Download این سرویس به صورت اتوماتیک شروع به آنالیز آدرس ویدیو میکند و کیفیت های مختلف ویدیو و کیفیت های مختلف آهنگ را برای دانلود نمایش میدهد که برای کیفیت های بسیار بالا باید نرم افزار AceThinker Music Downloader را دانلود کنید و برای کیفیت های معمولی و پایین نیاز به نصب نرم افزار ندارید و دکمه دانلود بدون پرداخت هیچ گونه هزینه و تبلیغات مزاحم نمایش داده میشود.

به صورت مثال با کلیک بر روی کیفیت ۱۲۸ براحتی میتوانید نسخه MP3 ویدیو مدنظر را دانلود کنید. همچنین دانلود نسخه MP4 نیز در این سرویس امکان پذیر است.

نکته جالب دیگر این است که این سرویس برای سایت های محبوب دیگر نظیر Dailymotion, Vimeo, Instagram و.. نیز با کارکرد مشابه در دسترس است.

دانلود نرم افزار تبدیل ویدیو یوتیوب به فایل صوتی AceThinker Video Keeper

احتمالا متوجه شده اید که AceThinker  علاوه بر این سرویس آنلاین قوی یک نرم افزار قدرتمند دانلودر ویدیو نیز برای دانلود و نصب بر روی کامپیوتر نیز منتشر کرده است که دارای امکانات حرفه ای و بیشتر نسبت به سرویس آنلاین می باشد. با نصب نرم افزار AceThinker Video Keeper شما میتوانید علاوه بر یوتیوب ویدیو از اکثر سرویس های محبوب نظیر YouTube, Vimeo, Dailymotion, Facebook, TED, Instagram, Twitter, Metacafe, Lynda, Veoh, Break, VEVO و.. با کیفیت بالا و مختلف ویدیو دانلود و یا اینکه آنها را بدون دردسر بر روی کامپیوتر خود به فرمت هایی نظیر MP3 و.. تبدیل و ذخیره کنید.

دانلود نرم افزار تبدیل ویدیو یوتیوب به فایل صوتی AceThinker Video Keeper

نحوه کار با این نرم افزار نیز مشابه سرویس آنلاین است و تنها نیاز است لینک ویدیو خود را در کادر جستجو برنامه وارد کنید و بر روی دکمه دانلود کلیک کنید و منتظر باشید تا سرویس گزینه های مختلف مرتبط با ویدیو شما را برای دانلود نمایش دهد.

دانلود نرم افزار تبدیل ویدیو یوتیوب به فایل صوتی AceThinker Video Keeper

از دیگر قابلیت های مهم این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما میتوانید همه ویدیوها را از یک لیست پخش یا کانال YouTube یا فقط برخی از آنها را برای دانلود همزمان با یک کلیک انتخاب کنید.
  • فیلم های با وضوح بالا مانند فیلم های ۷۲۰P ، ۱۰۸۰P ، ۴K و ۸K را می توان بدون هیچ مشکلی بدون مشکل دانلود کرد.
  • طیف وسیعی از فرمت های ویدئویی و صوتی از جمله WMV ، AVI ، FLV ، MP4 ، MOV ، MKV ، VOB ، MP3 ، WMA ، WAV ، AAC ، OGG و .. در نرم افزار به خوبی پشتیبانی می شوند.
  • برای تجربه بهتر پخش، فیلم را با تنظیمات بهینه شده برای iPhone ، iPad ، Apple TV ، Android ، Samsung ، Sony ، LG ، HTC ، Blackberry و غیره تبدیل کنید.
  • با اصلاح ، چرخش ، برش ، تنظیم روشنایی ، افزودن متن ، درج زیرنویس و غیره به صورت دلخواه ، فایل های ویدئویی و صوتی را ویرایش کنید.

نظر و پیشنهاد شما؟

در پایان پس از معرفی سرویس آنلاین تبدیل ویدیو یوتیوب به آهنگ MP3 تجربه شما در زمینه استفاده از قابلیت های این سایت و یا نرم افزار AceThinker Video Keeper چیست؟ آیا موفق شده اید نسخه صوتی ویدیو خود را توسط این نرم افزار تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3 دانلود کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را بخش دیدگاه های این پست با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا