آموزش

کاژه : بازسازی ساختمان ، روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

اگر در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت دارید، مطمئناً در مقایسه با فردی که صرفاً برای رفاه حال ساکنین به فکر نوسازی ساختمان است، معیارهای متفاوتی را باید مدنظر قرار دهید. شاید هم بخواهید برای افزایش ارزش ساختمان، دستی به سر و رویش بکشید و آن را در آینده‌ای نزدیک با قیمت بیشتری به فروش برسانید. مقیاس عملیات بازسازی می‌تواند بسیار گسترده یا محدود باشد. گاهی اجرای پروژه‌هایی مثل ساخت روف گاردن یا نصب شیشه استین گلس نیز انتظاراتتان را برآورده می‌کند. انتظاراتی که بر مبنای دلایل بازسازی شکل می‌گیرند. اما صرف‌نظر از اینکه دلیل و انگیزه‌تان برای بازسازی ساختمان چیست، بسیار مهم است که این کار را به شکل اصولی انجام دهید. انجام اصولی کار به معنای سپردن آن به مجموعه‌ای مُجرب و متخصص است.

بازسازی ساختمان چه ضرورتی دارد؟

بازسازی ساختمان گاهی یک اقدام اختیاری و گاهی هم یک انتخاب اجباری است! در اغلب مواقع این کار با هدف ایجاد تغییر در نمای بنا صورت می‌پذیرد. اینکه چندین و چند سال زندگی در محیطی یکنواخت، به‌تدریج باعث ملال و دل‌زدگی شود، جای تعجب ندارد. به همین علت بسیاری از صاحب‌خانه‌ها در فواصل زمانی ۵ یا ۱۰ ساله به فکر اِعمال برخی تغییرات در ظاهر و حتی ساختار خانه می‌افتند.

بازسازی خانه بعضاً می‌تواند به یک فوریت حیاتی تبدیل شود. گاهی پیش می‌آید که کل ساختمان یا بخش‌هایی از آن بنا به دلایلی مثل سالخوردگی دچار آسیب جدی می‌شوند. آسیب‌هایی که می‌توانند منشأ بروز خطرات و خرابی‌های بزرگ‌تر باشند. در چنین شرایطی بازسازی، تنها گزینه روی میز است که ساختمان را نجات می‌دهد. البته توصیه می‌شود که با انجام بررسی‌ها و تعمیرات دوره‌ای، هرگز اجازه ندهید که وضعیت خانه به این نقطه بحرانی برسد!

بازسازی ساختمان علاوه بر افزایش ارزش آن و ایجاد تنوع، مزایای دیگری هم دارد. این کار در مقایسه با نقل‌مکان به‌واسطه خرید یا اجاره یک ساختمان جدید، بارها و بارها آسان‌تر و ارزان‌تر است. وقتی بتوانید با اِعمال چند تغییر، نمای خانه را مطابق با خواست و ترجیح خودتان تغییر دهید، چرا باید دردسرهای جابه‌جایی را به جان بخرید؟ یک قانون معروف که به «اثر پروانه‌ای» معروف است می‌گوید گاهی یک تغییر کوچک منجر به تحولات بزرگ می‌شود. این قاعده در بحث بازسازی خانه نیز صدق می‌کند. به‌طور مشابه، اجرای روف گاردن یا نصب شیشه استین گلس نیز به‌تنهایی می‌توانند تحولی چشمگیر را در نمای ساختمانتان ایجاد کنند.

کاژه : بازسازی ساختمان ، روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

با اجرای روف گاردن، سبز زندگی کنید!

حتماً شما هم پشت‌بام‌ها یا تراس‌های سرسبز بعضی واحدهای آپارتمانی را دیده‌اید. با دیدن این صحنه احتمالاً سلیقه و خوش‌ذوقی صاحب‌خانه را تحسین کرده‌اید و با خود گفته‌اید ای‌کاش می‌توانستید در خانه خودتان هم چنین فضایی ایجاد کنید. اگر واحد آپارتمانی شما هم دارای فضای باز مشابهی مثل تراس، بالکن یا پشت‌بام باشد، می‌توانید از طریق ایجاد روف گاردن این کار را انجام دهید.

بازسازی ساختمان از طریق اجرای روف گاردن، امکان هم‌جواری با طبیعت را در دل ساختمان‌های عبوس سیمانی برایتان امکان‌پذیر می‌سازد. به این ترتیب می‌توانید یک فضای سبز اختصاصی برای خودتان داشته باشید و لحظات به‌یادماندنی و خاطره‌انگیزی را در آن رقم بزنید. برای ایجاد روف گاردن یا بام سبز، پروژه‌های مختلفی وجود دارد که اجرای هر کدام از آن‌ها به زمان و هزینه مشخصی نیاز دارد. البته در این میان، مساحت فضای بازِ در دسترس نیز معیار مهمی در انتخاب نوع پروژه محسوب می‌شود. بااین‌حال آنچه در وهله نخست، حصول نتیجه دلخواهتان از ساخت روف گاردن را تضمین می‌کند، انتخاب ایده مناسب و اجرای ماهرانه آن است. پس بهتر است برای این منظور حتماً از مشاوره‌ها و خدمات یک مجموعه کاربلد بهره بگیرید.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

آزادی عمل در چیدمان فضا با استفاده از حائل‌های متحرک و قابل‌حمل، مهم‌ترین دلیل استقبال بازار از پارتیشن شیشه ای است. پارتیشن‌ها اگرچه بیشتر در محیط‌های اداری کاربرد دارند اما در محیط منزل نیز می‌توانید موارد زیادی برای استفاده از این دیواره‌های شفاف پیدا کنید.

به‌طور کلی اساسی‌ترین کارکرد پارتیشن شیشه‌ای، تفکیک فضا و فراهم کردن زمینه‌ای برای استفاده بهینه از آن است. به‌عنوان مثال اگر تصمیم دارید فضای آشپزخانه یا سالن غذاخوری منزل را از دیگر مناطقِ آن مثل سالن پذیرایی جدا نمایید، به جای دیوارکشی بین آن‌ها می‌توانید از پارتیشن یک یا چندتکه استفاده کنید. پارتیشن شیشه‌ای بعضاً جایگزین مناسبی برای اتاق شیشه‌ای است زیرا می‌توانید از طریق ادغام چند پارتیشن، فضای شیشه‌ای محصوری مثل یک اتاق بسازید.

توجه داشته باشید که اتاق‌ها یا پارتیشن‌های شیشه‌ای که در ادارات و محیط‌های سازمانی نصب و اجرا می‌شوند، اغلب از نوع آکوستیک هستند و با جلوگیری از نفوذ سروصدا به درون محوطه، محیطی آرام و به دور از آلودگی صوتی را پدید می‌آورند.

کاژه؛ ارائه دهنده بهترین راهکارهای بازسازی ساختمان

چه مقیاسی را برای بازسازی ساختمان در نظر گرفته‌اید؟ آیا می‌خواهید یک بازسازی اساسی و زیربنایی انجام دهید؟ یا صرفاً به اجرای چند پروژه مثل نصب استین گلس یا ایجاد روف گاردن بسنده می‌کنید؟ بسته به اینکه چه جوابی به این سؤال می‌دهید، به تخصص‌ها و مهارت‌های مختلفی برای انجام عملیات نوسازی نیاز خواهید داشت. اگر می‌خواهید همه چیز به بهترین شکل ممکن جلو برود، طبیعتاً باید انجام هر فاز از عملیات نوسازی ساختمان را به بهترین‌ها بسپارید.

انتخاب بهترین پیمانکاران مستلزم صرف زمان و انرژی زیاد است. ما مسیر را برایتان کوتاه کرده‌ایم و به‌واسطه سال‌ها تجربه، شرکت کاژه را به‌عنوان یک نام معتمد و معتبر به شما پیشنهاد می‌دهیم. کاژه، مجموعه‌ای متشکل از بهترین متخصصان معماری و دکوراسیون است که در حداقل زمان و با هزینه‌ای مناسب، ساختمان را مطابق با میل و خواسته شما، نونوار می‌کند! همان‌طور که می‌دانید دریافت مشاوره، اولین قدم برای آغاز فرایند بازسازی ساختمان است. پس اگر در اجرای تصمیمتان برای بازسازی مصمم هستید، با کارشناسان کاژه تماس بگیرید. آن‌ها آماده همراهی با شما و پاسخگویی به سؤالات احتمالی‌تان هستند.

برای مشاوره و سفارش با اطلاعات تماس کاژه ارتباط برقرار کنید.

۸۸۴۹۲۳۱۴ – ۰۹۱۲۱۵۰۹۵۱۶ – www.kajeh.com

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا