آموزش

پرفروش ترین تلویزیون های سونی 2021 خانواده براویا و مستر

آیا سونی هنوز هم یکی از بهترین ها برای صوت و تصویر هست یا خیر؟ پرفروش ترین تلویویزیون های سونی ۲۰۲۱ کدام ها هستند؟ چرا تلویزیون های سونی با وجود قیمت بالا هنوز ارزش خرید دارند؟ در این مقاله به همه ی این سوال ها پاسخ خواهیم داد. هر چند شرکت سونی با اختلاف زیادی از دو شرکت سامسونگ و ال جی در رده سوم پرفروش ترین تولید کننده تلویزیون قرار دارد اما به نسبت برندهای دیگر هنوز هم یکی از قدرتمندترین شرکت های تولید کننده تلویزیون در جهان به حساب می آید. در حالی که رقبای کره ای دست به نوآوری و ابداعات جدید زده اند سونی چیز زیادی رو نکرده است و اگر در چند سال آینده دست به تغییر استراتژی نزند شاید برندهای نوظهوری مانند شیائومی بتوانند از آن پیشی بگیرند و سلطه این شرکت از بازار را کم کنند. شاید تا اینجا با خودتان فکر کنید پس سونی دچار مشکل شده است و خیلی نمی توان روی آن حساب باز کرد؛ پیشنهاد می کنم صبر کنید و تا انتها با ما همراه باشید تا با قاطعیت تمام به شما اثبات کنیم که هنوز هم سونی یکی از بهترین شرکت هایی است که می توانید برای خرید تلویزیون خود انتخاب کنید. قضاوت را کنار بزارید و تا آخر مطلب پرفروش ترین و بهترین تلویزیون های سونی ۲۰۲۱ کدام مدل ها خواهند بود” همراه ما باشید.

چرا ملت تلویزیون سونی میخرند؟

اگر سونی خیلی اهل ابداعات و خلق فناوری های جدید نیست پس چرا این همه افراد تلویزیون سونی می خرند؟

جواب ساده است؛ چون استراتژی سونی برای کسب سود و فروش تلویزیون با برندهایی مانند سامسونگ و ال جی متفاوت است. چون در واقع بیزینس مدل سونی برای فروش تلویزیون متفاوت است. در حالی که سامسونگ سعی می کند تا اختراعات جدید رهبری فروش تلویزیون در دنیا را حفظ کند سونی سعی می کند با افزایش کیفیت و تجربه کاربری بهتر طرفداران خود را حفظ کند. حتماً شنیده اید که می گویند کسی که چشمش به دیدن تلویزیون سونی عادت کند نمی تواند تلویزیون برند دیگری خریداری کند. سونی با ارتقاء کیفیت بصری و افزایش امکانات تصویری، صوتی، هوشمند تلویزیون های خود کاری می کند که بتواند به خوبی با برندهای دیگر رقابت کند و نمایشگرهای خود را با قیمت بیشتری به نسبت مدل های همرده به فروش برساند. در یک جمله سونی به جای فناوری جدید تمرکز خود را روی کیفیت بالاتر زوم کرده است؛ به همین دلیل کاربرانی که کیفیت برای شان ملاک اول است همیشه طرفدار سونی باقی می مانند. در ادامه قصد داریم تلویزیون هایی که پتانسیل این را دارند که پرفروش ترین تلویزیون های سونی ۲۰۲۱ باشند را به شما معرفی خواهیم کرد و هر کدام را مختصر مفید بررسی خواهیم کرد.

انواع تلویزیون سونی

انواع مدل تلویزیون های سونی

سونی به عنوان یکی از کله گنده های بازار در حوزه تلویزیون چند مدل نمایشگر مختلف دارد که هر کدام مناسب نیاز قشر خاصی از کاربران است. تلویزیون های اولد با کیفیت تصویر فوق العاده و طراحی بسیار باریک یک گزینه لاکچری و گران قیمت هستند که تنها گروه خاصی از افراد این مدل ها را می خرند. تلویزیون های LCD سری X در دو گروه بالا رده و میان رده تولید می شوند و این مورد هم متناسب با قیمت و کارایی در دو رنج قیمتی متفاوت تولید و به فروش می رسند. با توجه به اینکه سونی به نسبت سامسونگ و سونی تنوع محصولات کمتری دارد انتخاب گزینه مناسب در این برند راحت تر است و کاربران کمتر دچار سردرگمی می شوند.

پردازنده جدید تلویزیون های سونی

در ابتدای مطلب گفتیم سونی خیلی اهل اختراعات زیاد و کارهایی از این دست نیست اما با توجه به اینکه تمرکز خودش را روی بهبود عملکرد قرار داده در سال ۲۰۲۱ از پردازنده جدید XR با استفاده از هوش شناختی رونمایی کرد. XR Cognitive Processor اولین پردازنده صدا و تصویر مبتنی بر هوش شناختی است که می تواند با تشخیص ژانر محتوایی صدا و تصویر را متناسب با محتوا تنظیم کند. البته این پردازنده در تلویزیون های بالارده سونی بکار رفته و در مدل های میان رده هنوز دیده نمی شود.

پشتیبانی جدید Google TV از Sony

سونی در سال ۲۰۲۱ یک خلاقیت دیگر در سیستم عامل خود انجام داده و توانسته با همکاری بیشتر با گوگل از نرم افزار Google TV در سیستم عامل اندروید خود استفاده کند. با استفاده از گوگل تی وی می توانید خیلی راحت تر از قبل به نرم افزار های مختلف اندرویدی دسترسی داشته باشید و آرشیوی از اپ های کاربردی را روی Google TV خود سوار کنید. به کمک این آپدیت سونی سیستم عامل اندروید کاربری تر و با رابط ساده تر از قبل بر روی تلویزیون های ۲۰۲۱ سوار شده است.

تلویزیون سونی A80J

پرفروش ترین تلویزیون اولد سونی ۲۰۲۱ مدل A80J خواهد بود. هر چند بهترین تلویزیون سونی ۲۰۲۱ مدل A90J است اما به دلیل قیمت بالا و یک سری مسائل دیگر این تلویزیون گزینه پرفروش بازار نخواهد بود. تلویزیون سونی A80J با امکانات پیشرفته و طراحی باریکی که دارد می تواند پرفروش ترین تلویزیون بالارده سونی در سال ۲۰۲۱ باشد.

رزولوشن تصویر: ۴K

رفرش ریت: ۱۲۰ هرتز

پردازنده: XR

سیستم صوتی ۴۰ وات

تنظیم پایه ۳ حالته

منو: فارسی

عملکرد گیمینگ عالی

تلویزیون سونی X9500J

در بین تلویزیون های LCD/LED مدل X9500J با داشتن فناوری های پیشرفته تصویری و کیفیت عالی در کنار طراحی باریک و شیک بالارده ترین مدل سونی است که بعد از OLED قرار می گیرد. به دلیل اینکه قیمت تلویزیون سونی X9500J به نسبت رقبای هم رده بالاتر است شاید کمی در تعیین جایگاه فروش آن تردید وجود داشته باشد اما مطمئناً این محصول جزو پرفروش ترین ها است.

کیفیت تصویر: ۴K

رفرش ریت: ۱۲۰ هرتز

پردازنده: XR

سیستم صوتی: ۳۰ وات

تنظیم پایه ۳ حالته

منو: فارسی

گزینه گیمینگ عالی

تلویزیون سونی x9000j

کیفیت تصویر: ۴K

پردازنده: XR

رفرش ریت: ۱۲۰ هرتز

سیستم صوتی: ۲۰ وات

منو: فارسی

بهترین LCD گیمینگ سونی

تلویزیون سونی X8500J

کیفیت تصویر: ۴K

رفرش ریت: ۱۲۰  هرتز

پردازنده: X1

سیستم صوتی:۲۰ وات

گزینه گیمینگ ارزان قیمت

منو: فارسی

تلویزیون سونی X8000J

کیفتی تصویر: ۴k

رفرش ریت: ۶۰ هرتز

پردازنده: X1

سیستم صوتی: ۲۰ وات

برای گیمینگ حرفه ای مناسب نیست!

منو: فارسی

ما در افرالند تمام سعی خود را بکار می بندیم تا جدیدترین تلویزیون های برند و اصلی از شرکت های مطرح را به دست شما کاربران عزیز برسانیم. تلویزیون های سونی جزو با کیفیت ترین محصولات موجود هستند که به نسبت رقبا از کیفیت چند سرو گردن بالاتر برخوردارند. در صورتی که قصد خرید تلویزیون سونی با امکانات عالی و کیفیت بالا را دارید پیشنهاد می کنیم حتماً با کارشناسان فروش ما در افرالند تماس حاصل فرمائید و از راهنمایی های آنان برای خرید تلویزیون استفاده کنید یا به وبسایت ما به نشان اینترنتی afraland.com سر بزنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا