آموزش

سرور مجازی ابری میزبان فا از سرور اختصاصی قوی تر است

با توجه به اینکه سرورهای مجازی از سرورهای اختصاصی ساخته می شوند، معمولا این تصور را داریم که سرور اختصاصی بهتر و قوی تر از سرور مجازی است. باید گفت به لطف تکنولوژی ابری همراه با معماری کلاسترینگ می توان سرورهای مجازی با دها و صدها برابر منابع بیشتر از سرورهای اختصاصی در اختیار داشت که یک انقلاب بزرگ در عرصه میزبانی محسوب می شود.

تشریح ساختار سرورهای مجازی ابری با معماری کلاسترینگ

برای تشبیه این موضوع می توانیم به دریاها و اقیانوس ها اشاره کنیم که حاصل تجمع رودهای مختلف است. در سیستم ابری، سرورهای مختلف به عنوان یک رود برای دریا عمل کرده و در انتها تشکیل یک ابر پردازشی عظیم می شوند. به این معنی که منابع حاصل از سرورهای اختصاصی در یک جا جمع شده و یک قدرت عظیم میزبانی با منابع نزدیک به نامحدود شکل می گیرد. حال می توانیم هر قدر که می خواهیم از این منبع عظیم به یک سرور مجازی ابری اختصاص دهیم که در برخی مواقع، این منابع از ده ها سرور اختصاصی نیز بیشتر خواهد بود. در حال حاضر قدرتمندترین سرورهای اختصاصی منابعی با رم حدود ۲۵۶ گیگابایت و پردازشگرهای مجموعا چند ده گیگاهرتزی دارند که با تکنولوژی ابری کلاسترینگ می توان یک سرور مجازی ابری با چندین برابر منابع ذکر شده را در اختیار داشت.

مزیت بزرگی که در این سیستم وجود دارد تجمع منابع است که برای سایت های بسیار پربازدید مانند گوگل، ورزش ۳ و … یک نعمت بزرگ محسوب می شود. علت این است که در سال های گذشته سایت هایی مانند ورزش سه که بازدیدهای لحظه میلیونی دارند مجبور بودند از چند سرور اختصاصی برای میزبانی سایت استفاده نمایند. به اینصورت که دیتابیس بر روی یک سرور، فایل ها و وب سرور بر روی سرورهای دیگر قرار می گرفتند و مدیریت آنها بسیار سخت می شدو

میزبان فا ارائه دهنده سرورهای ابری کلاسترینگ با تضمین پایداری ۱۰۰ درصد

شرکت میزبان فا برای اولین بار در ایران توانسته است سرورهای ابری با تضمین پایداری ۱۰۰ درصد را ارائه نماید. سرورهای مورد ارائه از منابع متوسطی مانند رم ۲ گیگ و ۲ هسته پردازنده شروع شده و تا ۳۸ هسته و ۶۴ گیگ رم قابل ارتقا و انتخاب است. حتی اگر به منابعی بیش از این مقدار هم نیاز داشته باشید هیچ محدودیتی در ارائه وجود ندارد و می توانید با خیالی آسوده از سرورهای مجازی ابری میزبان فا که به حق کیفیت و قدرت بالاتری ازسرورهای اختصاصی دارند استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سرور ابری بر روی لینک مقابل کلیک کنید: خرید سرور مجازی ابری از میزبان فا

خدمات میزبانی وب ابری میزبان فا

اگر قصد دارید وبسایت شما بر روی زیرساخت ابری، میزبانی شود و تمایلی به تهیه سرور ابری ندارید سرویس های هاست ابری میزبان فا بهترین انتخاب برای شماست. هاست ابری میزبان فا اولین هاست ابری واقعی در ایران است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • تضمین پایداری ۱۰۰ درصد
  • منابع کاملا مشخص و اختصاصی برای هر اکانت
  • جلوگیری از حملات D-DoS و هدایت درخواست های واقعی به وبسایت
  • بهره گیری از سرورهای فوق قدرتمند نسل ۹ و ۱۰ شرکت HP
  • بهره گیری از تکنولوژی DNS Clustering به منظور اتصال به سرورهای دیگر
  • منابع عظیم پرداشی و میزبانی فایل بدون دغدغه کمبود منابع
  • و …

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید هاست ابری بر روی لینک مقابل کلیک کنید: سفارش هاست ابری از میزبان فا

برای مشاهده و سفارش سرویس های دیگر میزبان فا بر روی لینک مقابل کلیک کنید: سرویس های میزبانی وب لینوکس میزبان فا

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا