آموزش

معرفی بهترین نرم افزار های ویدئو کنفرانس

این روزها همه برای برقراری ارتباط‌های آنلاین خود به صورت تصویری به نرم افزارهای ویدئو کنفرانسی نیاز دارند. این نرم افزارها تنوع بالایی دارند و همگی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. اگر دوست دارید با این نرم افزارهای کاربردی آشنا شوید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شما را با هر کدام و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند آشنا کنیم.

نرم افزار زوم؛ بهترین و شناخته شده ترین نرم افزار ویدئو کنفرانس

برای تجهیز ویدئو کنفرانس همواره به نرم افزارهایی مثل زوم نیاز است. زوم یک برنامه ویدئو کنفرانس گروهی معتبر است که سهولت در استفاده از آن موجب شده تا مردم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. به کمک این نرم افزار کاربردی از هر دستگاه و سیستم عاملی می‌توان با درج یک کد یا شماره وارد جلسه ویدئو کنفرانس شد و از کیفیت عالی تماس و ویدئو لذت برد. اگر شما هم دوست دارید این نرم افزار را داشته باشید به صورت رایگان می‌توانید آن را دانلود و استفاده کنید.

نرم افزار WHRERBY، ساده‌ترین کاربری با مهم‌ترین امکانات

نرم افزار whereby دومین پیشنهاد ما برای افرادی است که دوست دارند به کمک یک نرم افزار رایگان از امکانات جالب توجهی بهره‌مند شوند. به کمک این نرم افزار کاربران اصلا نیاز نیست اپلیکیشن یا نرم افزار خاصی را دانلود کنند. فقط کافی است به واسطه یک لینک وارد فضای نرم افزار شوند و به راحتی با ساده‌ترین روش ممکن از آن استفاده کنند.

نرم افزار whreby تجربه کاربری ساده‌ای دارد و برای حضور افراد کمتر از ۵ نفر رایگان است. این نرم افزار امکان حضور ۵۰ نفر را به صورت همزمان و پرداخت هزینه دارا است.

نرم افزار WHRERBY، ساده‌ترین کاربری با مهم‌ترین امکانات

 

Google meet، معروف‌‌ترین و پیشرفته‌ترین ابزار برای برگزاری جلسات آنلاین

اگر شما حداقل یکبار جلسه آنلاین برگزار کرده باشید، حتما با نرم افزار گوگل میت آشنایی دارید. این نرم افزار که با افزونه کروم باز می‌شود و قابل استفاده است این امکان را به کاربران گوگل ارائه می‌دهد تا با استفاده از کاربری جیمیل خود وارد جلسه شوند. پس شرط اصلی گوگل میت برای برگزاری جلسات آنلاین تنها ورود با حساب کاربری جیمیل است.

در فضای گوگل میت به عنوان یک تلفن تصویری، به راحتی می‌توانید جلسات و کلاسهای آنلاین خود را برگزار کنید. همچنین این نرم افزار از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند سیستم زیرنویس همزمان هم دارا است که موجب می‌شود تا افراد ناشنوا هم بتوانند تجربه حضور عالی در این جلسات داشته باشند.

Slack، یک ویدئو کنفرانس تحت شبکه برای کسب و کارهای آنلاین

یکی دیگر از نرم افزارهای تحت شبکه،  Slack نام دارد. این نرم افزار برای حضور به ثبت‌نام نیاز دارد. به همین خاطر برای ورود مشتریان و افرادی که با این سیستم غریبه هستند خیلی پیشنهاد نمی‌شود. نرم افزار slack یک فضای مناسب برای جلسات گروهی و درون تیمی برای به اشتراک گذاری صفحه و انتقال اطلاعات است البته این نرم افزار نسخه رایگان و پولی دارد که در نسخه پولی آن، امکانات گسترده تری نظیر ذخیره‌سازی فضا هم دیده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم از این نرم افزار برای جلسات درون تیمی زیر ده نفره کمک بگیرید.

اسکایپ، قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین ابزار و نرم‌افزار تماس تصویری

اسکایپ، قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین ابزار و نرم‌افزار تماس تصویری

اسکایپ هم مانند گوگل میت جزو معروف‌ترین نرم افزارهای تحت شبکه هستند که از آن برای به اشتراک گذاری جلسات آنلاین استفاده می‌شود. به کمک این نرم افزار به راحتی می‌توانید جلسات را با تعداد بالای ۲۰۰ نفر برگزار کنید و از کیفیت بالای تصویر لذت ببرید.

یکی از ویژگی‌های استفاده از اسکایپ این است که هم با ویندوز و هم با اندروید قابلیت اجرا دارد و علاوه بر تماس ویدئویی، امکان تماس صوتی را نیز دارد. به همین خاطر اسکایپ می‌تواند قابلیت چند منظوره برای برقراری ارتباطات روزانه را در سازمان‌ها، آموزشگاه‌ها و حتی ارتباطات خانوادگی و دوستانه را داشته باشد.

خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس از پیرامون ارتباط

ما در این مقاله شما را با چندین نرم افزار پر کاربرد و رایگان برای برگزاری جلسات آنلاین خود آشنا کردیم. به واسطه هر کدام از این نرم افزارها به راحتی و چند کلیک می‌توانید تجربه جلسات آنلاین خود را با بالاترین کیفیت برگزار کنید. اما توجه داشته باشید که برای برگزاری جلسات آنلاین به تجهیزات دیگری مانند تلفن کنفرانس و سیستم‌های ویدئو کنفرانس هم نیاز است تا بتوانید با کامل‌ترین امکانات جلسات با کیفیت را برگزار کنید.

فروشگاه اینترنتی پیرامون ارتباط، معتبرترین فروشگاه برای تهیه محصولات مرتبط برای تجهیز کردن سالن کنفرانس است. شما میتوانید با ورود به سایت به آدرس piramoonertebat.com ضمن دانلود رایگان انواع نرم افزارهای تحت وب با کامل‌ترین تجهیزات ویدئو کنفرانس آشنا شوید.

برای راهنمایی و مشاوره خرید می‎توانید با شماره تماس ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۹۰ ارتباط بگیرید تا بهترین محصولات را با ضمانت‌نامه دو ساله و همچنین امکان ارسال کالا به صورت فوری از این مجموعه خریداری کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا