آموزش

آموزش 3 روش تغییر کشور در گوشی سامسونگ

تغییر کشور در گوشی سامسونگ 🌎، یکی از دغدغه‌های افرادی است که تازه گوشی خود را عوض کرده‌اند. اگر شما گوشی خود را از یک کشور دیگر خریده‌ باشید، احتمالا با مشکل تغییر لوکیشن روبرو شده‌اید. در این مطلب از انزل وب، به شما ۳ روش تغییر کشور در گوشی سامسونگ را آموزش می‌دهیم.

نحوه تغییر منطقه گوشی سامسونگ

How to Change Region on a Samsung Device

اگر شما کشور خود را اشتباه ثبت کرده باشید با مشکلاتی از قبیل اختلاف ساعت و … روبرو خواهید شد. همچنین لوکیشن شما در برنامه‌هایی که به آنها دسترسی دارید هم تاثیرگذار است. بنابراین اگر به تازگی گوشی خود را عوض کرده‌اید، تغییر ریجن گوشی سامسونگ اولین چیزی است که باید یاد بگیرید.

تغییر Region گوشی سامسونگ

برای تغییر کشور در گوشی اندروید سامسونگ، وارد Samsung’s account  شوید، به قسمت Profile رفته و کشور خود را تغییر دهید.

تغییر لوکیشن در گوشی سامسونگ

آموزش تغییر لوکیشن در گوشی سامسونگ

تعویض ریجن در اکانت گوگل

اگر قصد دارید region را در اکانت گوگل خود عوض کنید، ابتدا به قسمت Account در Google Play store رفته و سپس Country را تغییر دهید. دقت کنید که فقط سالی یک‌بار میتوانید ریجن را در اکانت گوگل خود تغییر دهید.

تغییر کشور اکانت گوگل

تغییر کشور در اکانت گوگل

تغییر آدرس IP در گوشی Samsung

در گوشی Samsung S8 هر بار که شما اینترنت خود را از Wi-Fi به داده تلفن همراه تغییر می‌دهید، IP شما تغییر می‌کند. بهترین راه برای حل این مشکل و تغییر آدرس IP، استفاده از یک VPN است. با نصب یک VPN مناسب، شما میتوانید لوکیشن مدنظر خود را به راحتی انتخاب کنید و به سایت‌ها یا برنامه‌های متنوع دسترسی داشته باشد. اگر VPN کارساز نبود، باید از طریق تغییر کشور در گوگل پلی اقدام کنید.

نحوه تغییر MAC Address در Samsung Galaxy

Samsung شما دارای یک شناسه منحصر به فرد به نام آدرس کنترل دسترسی رسانه یا آدرس MAC است. این به کنترلر رابط شبکه (NIC) اختصاص داده شده است و هدف اصلی آن، شناسایی دستگاه شما در یک Local Network است.

اولین قدم برای تغییر MAC Address، بررسی روت بودن گوشی است. برای این کار اپ Root Checker را دانلود کرده و برنامه را Run کنید. اگر گوشی شما Root شده باشد، عبارت “Rooted” را مشاهده خواهید کرد.

اپلیکیشن BusyBox را دانلود کنید. این برنامه به شما امکان می‌دهد که یک‌سری از عملکردهای گوشی Galaxy S8 را کنترل کنید. دستورالعمل‌های درون برنامه را دنبال کنید و BusyBox را فعال کنید.

برنامه Terminal Emulator را نصب کنید. اگر تجربه کار با Terminal commands در PC را دارید، این مرحله برای شما بسیار راحت‌تر خواهد بود.

اکنون برای تغییر MAC Address دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

Terminal Emulator را در Samsung S8 راه‌اندازی کنید.

“su” را تایپ کنید و روی Enter ضربه بزنید.

سپس ” busybox iplink show name of your network” را وارد کرده و روی Enter ضربه بزنید. شما می توانید آدرس MAC فعلی خود را ببینید.

حالا ” busybox ifconfig name of your network hw ether” را تایپ کنید و آدرس مک جدید خود را در قالب استاندارد ۱۲ کاراکتری بنویسید. بسیار مهم است که سه دنباله اول آدرس MAC را یکسان نگه دارید زیرا مستقیماً سخت‌افزار دستگاه شما را منعکس می‌کند. اما انتخاب سه بخش آخر برای شماست.

مجدداً از عبارت “busybox iplink show name of your network” برای تأیید تغییر استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب، به شما نحوه تغییر سرور گوشی سامسونگ را آموزش داده‌ایم. آیا این مطلب برای شما کاربردی بود؟ شما از چه روش‌هایی برای تغییر کشور گوشی خود استفاده میکنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا