آموزش

خرید فالوور اینستاگرام و ارتقاء کیفیت پیج

یکی از مهم ترین اقداماتی که برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی یا کسب درآمد از اینستاگرام باید بدان توجه داشته باشید، افزایش تعداد فالوورهای پیج اینستاگرامی است که در این راستا شما می توانید از سرویس های خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش نرخ دنبال کننده های پیج خود استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن به کسب درآمدهای میلیونی از اینستاگرام دست یابید.

در خصوص خرید فالوور اینستاگرام تنها خرید فالوور نمی تواند در ارتقاء وضعیت پیج شما موثر باشد بلکه در کنار افزایش فالوورهای خود باید به سایر فاکتورهای مورد نظر اینستاگرام در ارتقاء وضعیت پیج توجه داشته باشید که از جمله مهم ترین این فاکتورها توجه به وضعیت بازدیدها و نرخ لایک و مشارکت مخاطبین پیج می باشد که شما در این زمینه نیز می توانید از سرویس های مختلفی استفاده کنید و با خرید لایک اینستاگرام و خرید بازدید اینستاگرام وضعیت پیج خود را در کمترین زمان بهبود بخشید.

استفاده از سرویس های خرید فالوور، خرید لایک و خرید بازدید و ویو اینستاگرام معمولا با توجه به کلاهبرداری ها و فرصت طلبی های افراد سودجو، این روزها به این سادگی ها هم انجام نمی شود و چه بسا افرادی که با صرف هزینه های هنگفت در دام شیادین افتاده اند و در این راه سرمایه کلان خود را از دست داده اند؛ اما شما با اعتماد بر سابقه درخشان وب سایت ایرانی گرام می توانید با خرید سرویس های مختلف این مارکتینگ از خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک و ویو در ارتقاء کیفیت و وضعیت پیج خود استفاده کرده و با صرف کمترین هزینه به آنچه که در ذهن خود دارید، برسید.

ایرانی گرام از جمله مارکتینگ های دیجیتال است که در زمینه خرید و فروش فالوور اینستاگرام، خرید لایک، خرید ویو و بازدید سرویس های متنوعی را ارائه می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت و بررسی سرویس های مختلف ارائه شده، سرویس مورد نظر خود را در قیمتی مناسب نسبت به قیمت های نجومی بازار خریداری کنید.

رسم توضیحی 1  خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام چه تاثیری روی کیفیت و وضعیت پیج دارد؟

شما اگر یک پیج اینستاگرامی داشته باشید و بخواهید از آن در زمینه فروشگاهی استفاده کنید، حتما باید به نرخ تعداد دنبال کنندگان پیج خود توجه داشته باشید؛ اما شاید بپرسید تعداد فالوورهای پیج چه تاثیری روی پیج دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم تعداد دنبال کنندگان پیج شما نه تنها روی ارتقاء وضعیت پیج و دیده شدن پیج شما در اکسپلورر اینستاگرام موثر است بلکه موجب افزایش اعتبار پیج شما نیز می شود. در واقع اگر شما یک پیج فروشگاهی داشته باشید، تعداد فالوورهای شما نشان می دهد که کاربران اینستاگرامی تا چه اندازه از ارائه خدمات و محصولات شما رضایت داشته اند و همچنان شما را دنبال می کنند. بنابراین اگر کاربر جدیدی وارد پیج شما شود، با دیدن تعداد بالای فالوورهای شما با اطمینان بیشتری نسبت به خرید محصولات اقدام می کند.

با این حال از تاثیرات نرخ تعداد فالوورهای پیج در دیده شدن شما در اکسپلورر نمی توان چشم پوشی کرد. در واقع تعداد فالوورهای پیج همانطور که برای مخاطبین شما نوعی اطمینان و اعتبار محسوب می شود برای ربات ها و هوش مصنوعی اینستاگرام نیز تعداد فالوورها نوعی اعتبار به شمار آمده و در نهایت در ارتقاء وضعیت پیج شما در اکسپلورر موثر است. با این تفاسیر هر چه تعداد فالوورها در یک پیج بالاتر باشد نه تنها روی فروش و درآمد صاحب پیج موثر است بلکه در دیده شدن پیج و بهبود وضعیت پیج در بخش های مختلف اینستاگرام نیز موثر می باشد.

رسم توضیحی 2  افزایش فالوور اینستاگرام

چگونه فالوورهای پیج اینستاگرامی را افزایش دهیم؟

افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرامی به همین سادگی ها انجام نمی شود و کاری سخت و طاقت فرسا می باشد؛ اما چه کنیم که این موضوع در دیده شدن پیج نقش اساسی را دارد. برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام راه های مختلفی وجود دارد و شما می توانید از طریق تبلیغات، شرکت در مسابقات اینستاگرامی، استفاده از اسپانسرینگ های اینستاگرام و سایر روش ها در افزایش تعداد دنبال کنندگان پیج خود استفاده کنید که البته هر یک از این روش ها با شرایط خاص و صرف زمان های طولانی و هزینه های سنگین انجام می شود. بنابراین چگونه فالوورهای پیج اینستاگرام را افزایش دهیم؟

در زمینه افزایش فالوور یکی از سریع ترین راه ها خرید فالوور اینستاگرام است که در کمتر از چند ساعت می تواند شما را به اهدافی که دارید، نزدیک کند؛ اما توجه داشته باشید که خرید فالوور اینستاگرام نیز با محدودیت های خاص خود مواجه است و بهتر است در این زمینه ضمن کسب اطلاعات دقیق در خصوص قوانین اینستاگرام با یک کارشناس یا متخصص مارکتینگ نیز مشورت کنید.

با توجه به قوانین جدید اینستاگرام و آپدیت های جدید ربات های اینستاگرامی خرید فالوور اینستاگرام به تازگی با محدودیت های خاصی انجام می شود، چرا که خرید فالوور فیک یا افزایش تعداد فالوورها در یک مدت زمان کوتاه می تواند موجب از دست رفتن پیج یا بلاک شدن آن شود. بنابراین بهتر است در این زمینه از ارائه کنندگان خدمات مارکتینگ کمک بگیرید و با استفاده از سرویس های خاص خرید و افزایش فالوور را مطابق قوانین اینستاگرام انجام دهید.

رسم توضیحی 3  خرید فالوور اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام و خرید بازدید اینستاگرام

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که می تواند در ارتقاء کیفیت و وضعیت پیج های اینستاگرامی موثر باشد، خرید لایک و افزایش بازدید اینستاگرام است. این دو عامل می تواند در دیده شدن پیج شما تاثیر فوق العاده ای داشته باشند، به طوری که در برخی موارد پیج های کم فالوور با نرخ بازدید هزارتایی وارد اکسپلورر شده و در کمتر از چند ماه به یکی از پیج های معروف اینستاگرامی مبدل می شوند.

بنابراین با یک برنامه ریزی مناسب می توانید تمامی عوامل و فاکتورهای مهم در ارتقاء پیج های اینستاگرامی را مدیریت کرده و در کوتاه مدت از یک پیج ۱۰ فالووری به یک پیج ۱۰ هزار فالووری برسید و در نهایت از طریق پیج اینستاگرامی خود کسب درآمد کنید؛ اما توجه داشته باشید که استفاده از این ترفندها باید مطابق با قوانین اینستاگرام انجام شود تا در ارتقاء وضعیت پیج موثر واقع شود.

بنابراین سریع ترین و بهترین راهی که می توانید در این زمینه از آن کمک بگیرید، استفاده از سرویس های اینستاگرامی است که توسط مارکتینگ های دیجیتالی ارائه می شود. در این سرویس ها معمولا خرید فالوور اینستاگرام همراه با خرید لایک اینستاگرام و خرید بازدید اینستاگرام انجام می شود که استفاده این بسته ها به صورت مشترک تاثیر فوق العاده ای بر دیده شدن و ارتقاء پیج دارد.

رسم توضیحی 4  خرید لایک اینستاگرام و خرید بازید اینستاگرام

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا