آموزش

جلوگیری از نمایش پست های حساس و خشونت آمیز در اکسپلورر اینستاگرام

اینستاگرام از بهترین پلتفرم‌ های به اشتراک گذاری عکس و فیلم است. هر شخصی می‌تواند با اینترنت این شبکه اجتماعی را نصب کند و محتوای دلخواه خود را به اشتراک بگذارد. مدیران اینستاگرام سعی کرده‌اند قوانینی برای به اشتراک گذاری محتوا در این شبکه اجتماعی مشخص کنند تا برخی از افراد سودجو نتوانند محتوای غیراخلاقی، خشونت‌آمیز و… را در آن منتشر کنند. از طرفی هم کاربران می‌توانند نمایش محتوا را در صفحه خود مدیریت 🚫 کنند. در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه جلوگیری از نمایش پست های حساس و خشونت آمیز در اکسپلورر اینستاگرام را آموزش می‌دهیم.

چگونه Sensitive Content در فید اینستاگرام فیلتر و بلاک کنیم؟

?How to Block Sensitive Content on Explore Instagram App

ابتدا به معنی Sensitive content یا محتوا حساسیت برانگیز که توسط مدیران اینستاگرام تعریف شده است، می‌پردازیم. برای محتوای Instagram قوانین و دستورالعمل‌هایی وضع شده است. هدف از این قوانین حفظ امنیت و آرامش افراد است. Sensitive content نیز پست‌هایی هستند که لزوما قوانین اینستاگرام را نقض نمی‌کنند اما می‌توانند برای برخی از کاربران ناراحت‌کننده و آزاردهنده باشند. کاربران می‌توانند این محتوا را مدیریت کنند. در این مطلب از لینک 2 دانلودتنظیمات محتوای حساس در اینستاگرام را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بلاک پست های آزار دهنده در اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟

اینستاگرام دارای بخشی به نام Explore است. در این بخش شما می‌توانید پست‌های صفحاتی را مشاهده کنید که آنان را دنبال نکرده‌اید. محتوای این بخش با توجه به جستجوهای شما در اینستاگرام، پیج‌هایی که دنبال کرده‌اید، هشتگ‌هایی که سرچ کرده‌اید و… تعیین می‌شود. ممکن است در این میان پست‌هایی را مشاهده کنید که از نظر شما مناسب نیستند.

امکان این امر وجود دارد که با توجه به الگوریتم اینستاگرام این پست‌ها مشکلی نداشته باشند. با این حال، اگر شما دوست ندارید این پست‌ها را حتی یا فیلتر محو هم در این بخش مشاهده کنید، می‌توانید از قابلیت بلاک کردن Sensitive content و بلاک پست های آزار دهنده در اینستاگرام استفاده کنید.

اگر دیگر نمی‌خواهید پست‌های تبلیغاتی را مشاهده کنید، مطلب آموزش ۴ روش حذف تبلیغات اینستاگرام را مطالعه کنید.

نحوه جلوگیری از نمایش پست های خشونت آمیز در اینستاگرام

برای جلوگیری از نمایش پست های حساس در اکسپلورر اینستاگرام، این برنامه را باز کنید. سپس روی آیکون پروفایل خود که در پایین صفحه قرار دارد، بزنید.

جلوگیری از نمایش پست های حساس در اکسپلورر اینستاگرام

سپس روی منوی سه خطی که در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد، بزنید.

جلوگیری از نمایش پست های حساس در اکسپلورر اینستاگرام

حال روی Settings بزنید.

جلوگیری از نمایش پست های حساس در اکسپلورر اینستاگرام

در مرحله بعد روی Account بزنید.

جلوگیری از نمایش پست های حساس در اکسپلورر اینستاگرام

سپس روی Sensitive Content Control بزنید.

جلوگیری از نمایش پست های حساس در اکسپلورر اینستاگرام

در این بخش چند گزینه برای محدود کردن وجود دارد:

  • Limit (Default): با انتخاب این گزینه اینستاگرام محدودیت پست‌ها را در فید اعمال می‌کند که حالت پیشفرض است.
  • Limit Even More: با انتخاب این گزینه پست‌های بیشتری در فید و اکسپلورر فیلتر می‌شوند و با دقت بیشتری این محدودیت اعمال می‌شود.

جلوگیری از نمایش پست های حساس در اکسپلورر اینستاگرام

برای کاهش پست‌های بیشتر بهتر است گزینه دوم را انتخاب کنید.

یکی از ویژگی‌های دیگر اینستاگرام، امکان بلاک کردن اشخاص و پیج‌های مختلف است. برای یادگیری این کار، مطلب آموزش بلاک شخص و اکانت‌های احتمالی جدید او در اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش‌های بلاک پست های آزار دهنده در اینستاگرام را آموزش دادیم. آیا موفق شدید از نمایش این گونه پست‌ها جلوگیری کنید؟ لطفا نظرات، تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا