آموزش

آموزش حذف Suggested در پست های فید و دایرکت اینستاگرام

Suggested post اینستاگرام یکی از بخش‌هایی این شبکه اجتماعی است که در بسیاری از مواقع نمایان می‌شود. در این فهرست می‌توانید کاربران و پیج‌هایی را مشاهده کنید که با الگوریتم خاصی برای شما پیشنهاد می‌شوند! مدیران اینستاگرام سعی می‌کنند این شبکه را به جایی تبدیل کنند که کاربران بتوانند هر چیزی را کنترل کنند. می‌توانید با ترفندهایی به حذف Suggest post در اینستاگرام ❌ بپردازید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش حذف Suggested در پست های فید و دایرکت اینستاگرام می‌پردازیم.

چگونه پست های پیشنهادی و Suggested دایرکت اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟

?How to Remove Instagram Suggestions

بخش پیشنهادی اینستاگرام از الگوریتمی پیشرفته استفاده می‌کند.  این فهرست اصلا شامل افرادی می‌شود که شما آنان را می‌شناسید یا پیج‌هایی که به علایق شما مربوط هستند. هشتگ‌هایی که سرچ می‌کنید، دوستان مشترکی که در میان یک یا چند فالور شما وجود دارند، تاریخچه جستجوی شما، مخاطبین گوشی و فالورها و فالوئینگ‌های شما در سایر شبکه‌های اجتماعی لینک شده به اکانت Instagram بخش بزرگی از این فهرست را تشکیل می‌دهند. اگر علاقه‌ای به دیدن این موارد ندارید، می‌توانید این بخش را حذف کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش حذف ساجست پست اینستاگرام و عدم نمایش پست های پیشنهادی می‌پردازیم.

نحوه بستن لیست پیشنهادی اینستاگرام با بستن تک به تک اکانت‌ها

برای غیر فعال سازی پست های پیشنهادی اینستاگرام به این روش، می‌توانید از طریق گوشی یا مرورگر اقدام کنید. برای این کار وارد بخش Home اینستاگرام شوید. کمی پایین بروید تا لیست کاربران Recommended for You را ببینید. اگر مطمئن هستید که نمی‌خواهید اکانتی را فالو کنید، روی علامت ضربدر کنار آن اکانت بزنید. با زدن روی See all می‌توانید تمامی کاربران پیشنهاد شده را مشاهده کنید و از آن بخش به حذف ساجست پست اینستاگرام بپردازید.

نحوه بستن لیست پیشنهادی اینستاگرام

با زدن این گزینه وارد بخش All Recommendations خواهید شد. برای حذف هر کدام باید روی ضربدر بزنید. البته این لیست با این کار به صورت کامل بسته نخواهد شد. بلکه با رفرش (Refresh) کردن کاربران جدیدی به شما پیشنهاد خواهد شد.

چگونه Suggested post اینستاگرام را برداریم؟ با پاک کردن کش

برای حذف Suggested post در دایرکت اینستاگرام پیشنهاد می‌کنیم کش برنامه را پاک کنید. برای این کار به Settings بروید. به بخش Apps بروید و Instagram را پیدا کنید. روی آن بزنید. سپس روی Storage بزنید. حال روی Clear cache بزنید. پس از این کار روی Clear data بزنید. با این روش تمامی اطلاعات ذخیره شده در اینستاگرام حذف خواهد شد.

حذف Suggested post در دایرکت اینستاگرام

حال به دایرکت خود بروید. متوجه خواهید شد که حذف ساجست دایرکت انجام شده است.

حذف Suggested post در دایرکت اینستاگرام با حذف و نصب مجدد برنامه

برای حذف Suggested post در اینستاگرام به Play Store بروید. اینستاگرام را جستجو کنید. روی آن بزنید. سپس روی دکمه Uninstall بزنید.

حذف Suggested post در دایرکت اینستاگرام

از شما پرسیده خواهد شد که آیا از این کار مطمئن هستید. در جواب روی Accept یا Uninstall بزنید.

گوشی خود را ری استارت کنید. دوباره همین مسیر را بروید و این بار روی Install بزنید.

حذف Suggested post در دایرکت اینستاگرام

اگر می‌خواهید بخش کامنت استوری را ببندید، مطلب حذف ریپلای اینستاگرام را مطالعه کنید.

حذف Suggested در دایرکت اینستاگرام

روش دیگر برای حذف افراد پیشنهاد شده برای شروع چت کردن با آنها پاک کردن تاریخچه اینستاگرام است. برای اینکار مطلب آموزش حذف کامل هیستوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

حذف کامل هیستوری اینستاگرام جدید

چگونه در لیست پیشنهادی اینستاگرام قرار نگیریم؟

برای این که در بخش پیشنهادی اینستاگرام قرار نگیرید، ابتدا باید اکانت خود را Private کنید. البته خصوصی کردن اکانت به تنهایی به حذف Suggested post اینستاگرام نمی‌پردازد. برای این که بتوانید این کار را به صورت کامل انجام دهید باید از طریق مرورگر اقدام کنید. حذف لیست پیشنهادی اینستاگرام و حذف خودتان در نرم‌افزار اینستاگرام انجام شدنی نیست. در نتیجه مرورگر را در گوشی یا کامپیوتر باز کنید. سپس وارد سایت اینستاگرام شوید. روی آیکون پروفایل خود بزنید.

آیکون پروفایل در سمت راست و بالای صفحه کامپیوتر قرار دارد. در گوشی نیز در پایین مرور قرار دارد.

چگونه در لیست پیشنهادی اینستاگرام قرار نگیریم؟

Settings را انتخاب کنید.

چگونه در لیست پیشنهادی اینستاگرام قرار نگیریم؟

تیک بخش Similar Account Suggestions را بردارید. سپس روی Submit بزنید.

چگونه در لیست پیشنهادی اینستاگرام قرار نگیریم؟

اگر از دیدن تبلیغات در Instagram خسته شده اید، برای حذف آن مطلب روش‌های حذف تبلیغات اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش حذف Suggested post در اینستاگرام را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حذف Suggested post Instagram استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا