آموزش

آموزش 3 روش جلوگیری از تبلیغات گوگل به صورت کامل

آیا روزهای خوب بدون تبلیغات آنلاین را به خاطر دارید؟ تبلیغات گوگل این روزها آزاردهنده و بیش از حد است. ⛔ آیا شما هم می خواهید تبلیغات گوگل را خاموش کنید؟ در این مطلب از لینک 2 دانلودقصد داریم آموزش ۳ روش جلوگیری از تبلیغات گوگل به صورت کامل را بررسی کنیم.

چگونه از تبلیغات گوگل جلوگیری کنیم؟

How to Turn Off Google Ads

گوگل بزرگترین موتور جستجوی جهان است و سال تولد آن به ۱۹۹۷ برمی گردد. گوگل یک وب خزنده است و می تواند ۷۵۰۰۰۰۰۰۰ صفحه اینترنتی را باز کند. تقریبا جستجوی هر چیزی به ۲۶ زبان زنده دنیا با گوگل امکان پذیر است. بنابراین تبلیغات در چنین فضای گسترده با میلیون ها نفر بازدید کننده  بسیار سودآور خواهد بود. به ۳ روش زیر می توانیم از نمایش تبلیغات مزاحم گوگل جلوگیری کنیم:

۱- با استفاده از مسدود کننده داخلی Google Chrome

۲- با اضافه کردن پلاگین مسدودکننده تبلیغات مرورگر مانند AdBlock

۳- تبلیغات شخصی شده را غیر فعال کنید.

روش اول با تنظیمات مرورگر

ابتدا باید به مسیر زیر بروید:

Settings” > “Privacy & Security” > “Site Settings” > “Intrusive Ads

ابتدا روی گوگل کروم کلیک کنید. می توانید در منوی Start در ویندوز یا در فولدر Application در مک آن را پیدا کنید.

جلوگیری از تبلیغات گوگل

حالا روی ۳ نقطه در سمت راست بالای صفحه مرورگرتان کلیک کنید.

جلوگیری از تبلیغات گوگل

روی Settings کلیک کنید.

جلوگیری از تبلیغات گوگل

در اینجا تنظیمات گوگل در یک پنجره جدید باز می شود. حالا روی Privacy and security کلیک کنید.

جلوگیری از تبلیغات گوگل

در پایین قسمت Privacy and security گزینه Site Settings را پیدا کنید. روی آن کلیک کنید.

جلوگیری از تبلیغات گوگل

حالا روی Pop-ups and redirects کلیک کنید. حالا گزینه Don’t allow sites to send pop-ups or use redirects را فعال کنید. این گزینه از باز شدن پنجره های جدید و هدایت کننده به سایت های دیگر جلوگیری می کند. در اینجا به منوی تنظیمات سایت برگردید. روی گزینه Additional content settings کلیک کنید. این گزینه مربوط به تنظیمات پیشرفته محتوایی سایت است. Ads را انتخاب کنید و Ads are blocked on sites known to show intrusive or misleading ads را فعال کنید.

جلوگیری از تبلیغات گوگل

با فعال کردن این حالت تبلیغات مزاحم مسدود می شود.

چگونه تبلیغات گوگل را ببندیم در اندروید

ابتدا chrome را باز کنید. روی منوی ۳ نقطه بزنید. روی Settings بزنید. علامتی شبیه به چرخ دنده دارد. حالا روی Site Settings بزنید.

جلوگیری از تبلیغات گوگل

در اینجا pop-ups and redirects را انتخاب کنید و Content را انتخاب کنید. حالا سوییچ را در حالت Off قرار دهید و به منوی Settings برگردید. Intrusive ads را انتخاب کنید و مطمئن شوید که سوییچ را در حالت Off قرار داده اید. این کار همه تبلیغات را مسدود نمی کند اما بیشتر تبلیغات را مسدود می کند.

جلوگیری از تبلیغات گوگل

حذف تبلیغات گوگل روی گوشی iPhone

ابتدا گوگل کروم را باز کنید و روی منوی ۳ نقطه بزنید. برای وارد شدن به قسمت تنظیمات روی Settings بزنید. در پنجره جدید Content Settings را انتخاب کنید و روی Block Pop-ups بزنید. Block Pop-ups را روشن کنید با عمل از پنجره های باز شو در پنجره دیگر جلوگیری می شود.

روش دوم حذف تبلیغات با افزونه و برنامه ها

جلوگیری از تبلیغات در گوگل کروم با استفاده از AdBlock

AdBlock (جایگزین uBlock Origin یا Ghostery)یک افزونه مرورگر است که از همه تبلیغات اینترنتی جلوگیری می کند. شما می توانید آن را به مرورگر خودتان اضافه کنید. شما باید متناسب با مرورگر خودتان آن را دانلود کنید. اگر مرورگر شما Google Chrome است مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا گوگل کروم را باز کنید و از منوی ۳ نقطه وارد قسمت Settings شوید. در این پنجره روی Extensions کلیک کنید. در پنجره جدید روی منوی ۳ خط در سمت چپ صفحه کلیک کنید و به سمت پایین اسکرول کنید. گزینه Open Chrome web store را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. در این قسمت Adblock را سرچ کنید. حالا دکمه Add to Chrome را بزنید.

جلوگیری از تبلیغات گوگل

حذف تبلیغات گوگل در گوشی سامسونگ با استفاده از Adblock

ابتدا Google play را باز کنید. در قسمت Search عبارت Adblock را تایپ کنید. آن را دانلود و سپس Install کنید. ممکن است از شما درخواست مجوز برای نصب را بخواهد که Allow را بزنید.

روش سوم حذف تبلیغات شخصی سازی شده

حذف تبلیغات سایت ها با غیر فعال کردن تبلیغات شخصی شده

ابتدا به آدرس https://myaccount.google.com بروید.

جلوگیری از تبلیغات گوگل

روی گزینه Privacy & personalization کلیک کنید. به سمت پایین اسکرول کنید و My Ad Center را انتخاب کنید. این گزینه به شما امکان می دهد تبلیغات Google Ad را مدیریت کنید. حالا روی گزینه Personalized ads کلیک کنید و Turn off را بزنید. این گزینه در سمت راست پایین پنجره قرار دارد. حالا روی Got it کلیک کنید. حالا از شما می خواهد که تبلیغات مرورگرتان را بررسی کنید.

سوالات متداول

آیا Adblock را می توان روز فایرفاکس نصب کرد؟

بله فقط باید روی علامت پازل در بالای سمت راست صفحه فایرفاکس کلیک کنید. در قسمت Extensions عبارت Adblock را سرچ کنید. سپس Add to FireFox را بزنید.

آیا تبلیغات بازی ها را با همین روش می توان حذف کرد؟

خیر در بازی های آفلاین قرار دادن گوشی در حالت هواپیما تکنیکی عالی است. اما برای حذف تبلیغات بازی های آنلاین مجبور هستید نسخه پرمیوم آن را بخرید و یا از VPN استفاده کنید.

تبلیغات شخصی شده چیست؟

در واقع بازاریابی فرد به فرد است. که بنر یا پیام های تبلیغاتی به صورت تک به تک برای ایمیل یا تلفن همراه مشتریان ارسال می شود. بررسی ها نشان داده شده که افراد تمایل بیشتری نسبت به تبلیغات شخصی شده نشان می دهند.

جمع بندی

حذف تبلیغات زشت و ناخواسته در گوگل پیامدهای خوبی را به دنبال دارد. زیرا این تبلیغات باعث سردرگمی کاربر می شود بخصوص در مواقعی که چند پنجره تو در تو باز شده باشد. گاهی بدافزارها و ویروس ها از طریق همین تبلیغات ناخواسته وارد سیستم شما می شود و آن را هک می کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش روش جلوگیری از تبلیغات گوگل به صورت کامل پرداختیم. آیا شما از روش های بالا برای حذف تبلیغات استفاده می کنید؟ اگر شما از روش های دیگری برای حذف تبلیغات گوگل کروم استفاده می کنید با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا