آموزش

12 تا از بهترین ابزار و برنامه برای ساخت میم (عکس خنده دار) اندروید و آنلاین

حتما نام Memes 😜 را بارها و بارها شنیده‌اید و تصاویر زیادی را با عنوان میم در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کردید. میم‌ها تصاویر یا ویدیوهای کوتاهی اغلب با محتوا طنز هستند که به سادگی اصل مطلب را بیان می‌کنند. اکثرا میم‌ها موضوع طنز دارند و مسائل اجتماعی، فرهنگی و… را به زبان طنز بیان می‌کنند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی ۱۲ تا از بهترین ابزار و برنامه برای ساخت میم (عکس خنده دار)در اندروید و آنلاین می‌پردازیم.

معرفی سایت و دانلود برنامه ساخت ترول ، میم و عکس خنده دار در گوشی

Best Android and Online Tools and Apps to Create Meme

میم‌ها از پایه‌های اصلی مطالب طنز صفحات و سایت‌های مختلف هستند. ساخت میم کار سختی نیست. کافی است تصویر یا ویدیوی مناسب را پیدا کنید. موضوع خود را هم بیابید و با برنامه سایتی کاربردی میم خود را بسازید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ساخت میم با کامپیوتر و گوشی می‌پردازیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس داخلی دانلود و نصب کنید.

آموزش ساخت میم با Mematic

بهترین برنامه برای ساخت میم

برنامه ساخت ترول اندروید Mematic از بهترین برنامه برای ساخت میم است. الگوهای آماده زیادی برای ساخت میم وجود دارد. کافی است تصویر را انتخاب کنید و متن خود را وارد کنید. رابط کاربری برنامه ساده است و استفاده از آن آسان است. با چند مرحله ساده می‌توانید به عکس متن دلخواه را اضافه کنید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه قابلیت‌های زیادی دارد. امکان گذاشتن استیکر، تغییر شکل متن و… نیز در این برنامه وجود دارد.

آموزش ساخت Meme با Memedroid

بهترین برنامه برای ساخت میم

برنامه ساخت عکس خنده دار Memedroid دیگر برنامه خوبی است که کاربران اندروید می‌توانند از آن استفاده کنند. از ویژگی‌های مثبت این برنامه آن است که به سادگی می‌توانید میمی را که ساختید با دوستان خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، از میم‌های دیگران هم می‌توانید استفاده کنید. امکان استفاده از GIF هم وجود دارد. این برنامه دارای عکس خام برای ساخت میم است. علاوه بر این تصاویر می‌توانید از عکس‌های خودتان هم استفاده کنید. کاربران می‌توانند سایر میم‌ها را مشاهده کنند و به آنان امتیاز بدهند و برایشان کامنت بگذارند.

اگر دوست دارید خودتان استیکر بسازید، به مطلب دانلود نرم افزار ساخت استیکر اندروید را مطالعه کنید.

دانلود برنامه ساخت عکس خنده دار Memasik

بهترین برنامه برای ساخت میم

نرم افزار ساخت Meme دیگر Memasik نام دارد. با این برنامه می‌توانید به تصویر استیکر، متن، ایموجی و… اضافه کنید. علاوه بر این، می‌توانید با سایر کاربران درباره میم‌ها حرف بزنید. رابط کاربری برنامه ساده است و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. در این برنامه می‌توانید میم‌های قدیمی، جدید، برتر و… را پیدا کنید. با استفاده از برخی از بخش‌های این برنامه می‌توانید سکه جمع کنید و میم‌های خود را ارتقا بدهید.

نرم افزار ساخت ترول برای اندروید Memes Maker & Generator

آموزش ساخت میم با گوشی

Memes Maker & Generator بهترین برنامه برای ساخت میم است. با این برنامه حتی می‌توانید ویدئو و GIF هم بسازید. رابط کاربری برنامه بسیار ساده است و برای ساخت میم وقت زیادی از شما نمی‌گیرد. هم می‌توانید از تصاویر کالری گوشی خود و هم از تصاویر خود برنامه استفاده کنید. این برنامه فیلترهای زیادی برای تغییر تصاویر دارد. علاوه بر این، برای ویدئوها هم افکت دارد. می‌توانید به سادگی روی تصاویر متن، استیکر و… قرار دهید.

اگر می‌خواهید با تصویر خود اموجی بسازید، مطلب آموزش روش ساخت میموجی در اندروید را مطالعه کنید.

دانلود برنامه ساخت Meme حرفه‌ای Meme Generator Free

آموزش ساخت میم با گوشی

برنامه ساخت Meme خوب دیگر Meme Generator Free نام دارد. این برنامه دارای قابلیت‌های مختلفی است. از ویژگی‌های مثبت آن وجود دسته‌بندی برای تصاویر و ساخت میم‌ها است. به عنوان مثال، می‌توانید از بخش محبوب‌ترین‌ها، معروف‌ترین‌ها، جدیدترین‌ها و… انتخاب کنید.  این برنامه دارای عکس مخصوص میم است. علاوه بر این، می‌توانید از تصاویر گوشی خود هم استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه این است که می‌توانید نوع مدرن میم هم بسازید و تنها الگوهای کلاسیک وجود ندارند.

دانلود ترول ساز فوق حرفه ای Meme Generator – Create Funny Memes

آموزش ساخت میم با گوشی

Meme Generator – Create Funny Memes هم از بهترین برنامه‌ها در این زمینه است. با این برنامه می‌توانید از تصاویر گالری خود برای ساخت میم استفاده کنید. از ویژگی‌های مثبت این برنامه این است که واترمارکی روی میم‌ها نمی‌گذارد. دسته‌بندی‌های مختلفی در برنامه وجود دارد. این دسته‌بندی‌ها شامل کارتون، حیوانات، انسان و… می‌شود. این برنامه دارای فونت‌های مختلفی است و شما می‌توانید متن خود را با رنگ‌های مختلف روی متن بگذارید، تصویر را برش دهید، بچرخانید و… .

آموزش ساخت میم با گوشی با Memeto

آموزش ساخت میم با گوشی

برای گرفتن ایده برای ساخت میم می‌توانید به مسائل مختلف با دید طنز نگاه کنید. پس از این که ایده خود را پیدا کردید، با برنامه Memeto میم خود را بسازید. این برنامه قابلیت‌های زیادی دارد و شما می‌توانید به تصویر خود، متن، استیکر و… اضافه کنید. همچنین می‌توانید اندازه فونت، نوع آن، رنگش و… را تغییر دهید. این برنامه بیش از ۱۰۰۰ استیکر دارد. شما می‌توانید از عکس برای ساخت میم استفاده کنید. این عکس می‌تواند برای این برنامه یا از گالری گوشی شما باشد.


سایت ساخت میم Meme Generator

برنامه ساخت Meme برای کامپیوتر

سایت ساخت Meme سرویس Imgflip برای کامپیوتر Meme Generator از سایت‌هایی با قابلیت‌های زیاد است. ساخت میم با این سایت بسیار ساده است. شما می‌توانید محبوب‌ترین میم‌ها را پیدا کنید. آن‌ها را انتخاب کنید و پس متن دلخواه خود را با فونت‌های مختلف و رنگ‌های مختلف وارد کنید. حتی می‌توانید محل قرارگیری متون را تغییر بدهید. کافی است در کادرهای سمت راست متن خود را وارد کنید. سپس روی تصویر کلیک کنید و متن را جا به جا کنید.

برخی از میم‌های آماده به صورت خودکار محل را انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال، در تصویر زیر، متن شما روی بورد شخص قرار می‌گیرد. این سایت دارای قابلیت جستجوی قوی است و هر میمی را می‌توانید در آن پیدا کنید.

برنامه ساخت Meme برای کامپیوتر

خودتان هم می‌توانید تصویر موردنظر را وارد کنید اما باید در سایت عضو شوید. برای این کار روی علامت Log in که در سمت راست و بالای صفحه قرار دارد، بزنید. سپس گزینه Sign up را انتخاب کنید و در سایت ثبت نام کنید. برای وارد کردن تصویر خود باید روی My که در کنار سربرگ Popular قرار دارد، کلیک کنید.

سایت ساخت میم Meme Creator

سایت ساخت میم

سایت ساخت میم Meme Creator یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای ساخت Memes است. کافی است وارد سایت شوید و از میان دسته‌بندی‌های مختلف میم موردنظر خود را پیدا کنید. سپس روی آن کلیک کنید و با زدن روی Recreate this meme متن دلخواه خود را روی تصویر بگذارید. از بخش جستجویی که در بالای صفحه قرار دارد هم می‌توانید استفاده کنید و نام میم موردنظر خود را سرچ کنید. این گونه راحت‌تر می‌توانید میم‌ها را پیدا کنید. برای این کار باید نام اصلی میم را بدانید. برای استفاده از این سایت نیازی نیست اکانت بسازید.

سایت ساخت میم Canva

برنامه ساخت meme برای کامپیوتر

Canva دیگر سایت ساخت میم است. وارد سایت شوید و روی دکمه start designing a Meme بزنید. وارد صفحه جدیدی خواهید شد. برای این که بتوانید میم خود را ذخیره کنید، باید در سایت اکانت بسازید. در صفحه جدید، روی Sign up که در بالای صفحه قرار دارد، بزنید و در سایت ثبت نام کنید.

کافی است از منوی سمت چپ تصویر موردنظر خود را پیدا کنید. سپس روی متون آن کلیک کنید و آنان را تغییر دهید. همچنین می‌توانید با زدن روی Upload تصویر موردنظر خود را وارد کنید. برای استفاده از این بخش‌های منو، حتما باید در سایت ثبت نام کنید. حتی می‌توانید با انتخاب بخش Templates از الگوهای مختلف چیدمان تصاویر استفاده کنید.

امکان ساخت ویدیو و استفاده از صوت‌های مختلف نیز وجود دارد. وقتی میم خود را با تمامی این قابلیت‌ها ساختید، روی Download که در بالای صفحه قرار دارد، بزنید تا بتوانید میم را ذخیره کنید. همچنین می‌توانید با زدن روی Share آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش ساخت میم با کامپیوتر به کمک سایت Imgur

آموزش ساخت میم با کامپیوتر

Imgur سایت ساخت میم است که با آن می‌توانید به تمامی میم‌ها دست پیدا کنید. به صورت رایگان می‌توانید از این سایت استفاده کنید. همچنین می‌توانید از میان میم‌های محبوب نیز بهترین گزینه را انتخاب کنید. امکان قرار دادن متن، تغییر سایز آن، تغییر فونت، چرخاندن تصویر و… نیز وجود دارد. زمانی که میم را ساختید، URL ان برایتان نمایان می‌شود و می‌توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش ساخت میم با کامپیوتر

آموزش ساخت میم با کامپیوتر به کمک سایت DIYLOL

آموزش ساخت میم با کامپیوتر

سایت ساخت میم DIYLOL نیز قابلیت‌های زیادی دارد. استفاده از این سایت بسیار ساده است. البته این سایت تصاویر اماده زیادی ندارد اما محبوب‌ترین میم‌ها را در اختیار کاربران گذاشته است. ۱۲ فرمت مختلف وجود دارد که می‌توانید متن هر بخش آن‌ها را تغییر دهید و حتی باکس‌های بیشتری برای متن قرار بدهید. امکان تغییر اندازه فونت، رنگ آن و… نیز وجود دارد.

آموزش ساخت میم با کامپیوتر

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ساخت میم با گوشی و کامپیوتر پرداختیم. شما از کدام یک از این برنامه‌ها و سایت‌ها برای ساخت میم استفاده کردید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا