آموزش

آموزش 4 روش رفع ارور Microsoft Office encountered error during setup آفیس

برنامه‌های Microsoft Office را همه ما استفاده می‌کنیم. یکی از رایج‌ترین ارورهایی که هنگام نصب این برنامه رخ می‌دهد، Microsoft Office Encountered an Error during Setup ⚠️ است. این ارور به دلایل مختلفی رخ می‌دهد و جلوی نصب برنامه را می‌گیرد. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۴ روش رفع ارور Microsoft Office encountered error during setup آفیس می‌پردازیم.

رفع ارور Office has encountered an error during setup هنگام نصب آفیس

?How to Fix Microsoft Office Encountered Error During Setup

ارور Microsoft Office Professional Plus Encountered an Error during Setup به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. ممکن است برنامه‌های دیگری موجب بروز این اختلال شوند. علاوه بر این، وجود پوشه‌های خراب خود مایکروسافت هم می‌تواند موجب این مشکل شود. دلایل دیگری هم وجود دارد و ما در این مطلب از لینک 2 دانلودروش‌های مختلف رفع این خطا را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

رفع مشکل Encountered an error during setup با Task Scheduler

پیش از هر کاری می‌توانید از قابلیت Troubleshooting ویندوز استفاده کنید. Win+I را فشار دهید. در پنجره باز شده Update & Security را انتخاب کنید. از سمت چپ Troubleshoot را انتخاب کنید. سپس روی Windows Store Apps از سمت راست بزنید.

رفع مشکل Encountered an error during setup

صبر کنید تا فرایند عیب یابی انجام شود و مشکلات فیکس شوند. سپس سیستم را ری استارت کنید و دوباره سعی کنید Microsoft Office را نصب کنید.

پیشنهاد می‌کنیم آنتی ویروس خود را هم موقتا غیرفعال کنید. اصولا با راست کلیک روی آیکون آنتی ویروس در تکسبار می‌توانید گزینه‌های غیرفعال شدن را مشاهده کنید.

رفع مشکل Encountered an error during setup

برای رفع مشکل Encountered an error during setup با Task Scheduler روی منوی استارت کلیک کنید و Task Scheduler را جستجو کنید. روی آن کلیک کنید.

رفع مشکل Encountered an error during setup

در پنجره باز شده و از منوی سمت چپ روی Task Scheduler library بزنید تا منوی آن باز شود.

رفع مشکل Encountered an error during setup

از این بخش روی پوشه Microsoft راست کلیک کنید و Delete folder را انتخاب کنید.

رفع مشکل Encountered an error during setup

حال سعی کنید برنامه را دوباره نصب کنید.

اگر در هنگام نصب آفیس دچار مشکل شدید، به مطلب راهنمای حل مشکل نصب آفیس در ویندوز مراجعه کنید.

رفع ارور هنگام نصب آفیس با حذف برنامه‌های مربوط به Microsoft office

برای حل مشکل نصب نشدن آفیس در ویندوز ۱۰ بهتر است پیش از نصب برنامه جدید، فایل‌ها و برنامه‌های مربوط به این برنامه را به صورت کامل حذف کنید. روی منوی Start کلیک کنید. سپس Control Panel را سرچ کنید و روی آن کلیک کنید. در Control Panel روی View as بزنید و آن را به Category تغییر دهید. سپس روی Uninstall a Program که به صورت لینکی زیر Programs قرار دارد، کلیک کنید.

حل مشکل نصب نشدن آفیس در ویندوز 10

تمامی برنامه‌های مایکروسافت را پیدا کنید. سپس روی آن کلیک کنید و Uninstall را انتخاب کنید. پیش از این کار نام تمامی آن‌ها را در جایی بنویسید تا دوباره آنان را نصب کنید.

حل مشکل نصب نشدن آفیس در ویندوز 10

حل مشکل نصب نشدن آفیس در ویندوز ۱۰ با تغییر نام پوشه Microsoft Help و نصب دوباره Microsoft Office

برای رفع ارور Microsoft Office Professional Plus encountered an error during setup دکمه‌های Win + R را فشار دهید و در کادر regedit را وارد کنید. روی OK بزنید.

ارور هنگام نصب آفیس

در Registry Editor به مسیر زیر بروید و اگر چنین پوشه‌ای وجود دارد، آن را پاک کنید:

HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindows NTCurrentVersionScheduleTaskCacheTreeMicrosoftOffice

ارور هنگام نصب آفیس

سپس Microsoft Office را نصب کنید.

اگر با پیغام خطای پیکربندی مواجه شدید، مطلب حل مشکل پیغام Configuration Progress در آفیس را مطالعه کنید.

رفع مشکل Encountered an error during setup با Clean boot

ممکن است مشکلاتی در رابطه با سایر برنامه‌ها و سرویس‌ها وجود داشته باشد که موجب بروز این مشکل شده باشد. در چنین حالتی برای رفع ارور Duringبهتر است حالت Clean boot را اجرا کنید.

برای این کار WIN+R را فشار دهید. سپس در کادر MSCONFIG را وارد کنید و Enter را بزنید.

روی سربرگ Boot بزنید و تیک Safe Boot را بردارید. در سربرگ General روی Selective startup کلیک کنید. سپس تیک Load startup items را بزنید.

در سربرگ Services تیک Hide all Microsoft services را بزنید و سپس روی Disable all کلیک کنید.

رفع مشکل Encountered an error during setup

در سربرگ Startup روی Open Task Manager کلیک کنید. در پنجره Task Manager و در سربرگ  Startup روی هر کدام از آیتم‌هایی که در حالت Enabled هستند، راست کلیک کنید و Disable را انتخاب کنید.

رفع ارور Microsoft Office encounters error during setup

پس از این سیستم را ری استارت کنید تا حالت Clean boot را اجرا کنید. حال سعی کنید آفیس را نصب کنید. پس از این، تمامی تغییرات انجام شده را به حالت قبل برگردانید. سپس سیستم خود را ری استارت کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش‌های رفع ارور During مایکروسافت آفیس پرداختیم. شما از کدام روش برای رفع ارور Microsoft Office encounters error during setup استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا