آموزش

آموزش تصویری استعلام کارت پایان خدمت آنلاین

دیگر نیازی نیست برای استعلام کارت پایان خدمت 🎖️ خود زمان زیادی صرف کنید و به جای خاصی بروید. اکنون می توانید به راحتی با استفاده از اینترنت، به صورت آنلاین این کار را انجام دهید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش روش استعلام کارت پایان خدمت آنلاین میپردازیم.

نحوه استعلام آنلاین کارت پایان خدمت

?How to Inquire Iran Military Service Completion Card Online

برای این که بتوانید کارت پایان خدمت سربازی خود را استعلام کنید، می توانید از سایت یا برنامه سازمان نظام وظیفه استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه استعلام کارت پایان خدمت هوشمند را آموزش می دهیم. با ادامه این پست ما را همراهی کنید.

نحوه استعلام کارت پایان خدمت هوشمند

پیش از استعلام کارت پایان خدمت آنلاین باید مطمئن شوید که اطلاعات پایان خدمت سربازی شما توسط یگان خدمتی در سامانه ثبت شده است. بر ای این کار باید مدارک خود را به یگان تحویل دهید. یگان پس از بررسی مدارک، آنان را ثبت می‌کند. پس از آن کارت از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد. روند ارسال پس از  تسویه حساب و ثبت اطلاعات سربازان ممکن است تا ۱۵ روز طول بکشد.

با صدور کارت برای سرباز پیامکی ارسال می‌شود. اگر این مدت زمان گذشت و پیامکی دریافت نکردید، باید وضعیت صدرو کارت را استعلام کنید.

برای این کار باید کد سخا داشته باشید. این کد را می‌توانید از دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی دریافت کنید.

برای استعلام آنلاین کارت پایان خدمت با کد ملی، نرم افزار پیگیری و استعلام آخرین وضعیت درخواست را دانلود و نصب کنید. راه دیگر این است که وارد سایت نظام وظیفه عمومی شوید. روی خدمات الکترونیکی کلیک کنید.

استعلام کارت پایان خدمت هوشمند

همان طور که ذکر شد، از برنامه هم می‌توانید استفاده کنید. وارد برنامه شوید.

به جای نام کاربری کد ملی و به جای رمز عبور کد سخا را وارد کنید.

استعلام کارت پایان خدمت هوشمند

سپس کد امنیتی را وارد کنید و روی ورود بزنید. اگر کلمه عبور را فراموش کردید، روی دکمه فراموشی کلمه عبور بزنید. حال به صفحه جدید منتقل می شوید. کد ملی را برای نام کاربری وارد کنید. سپس شماره موبایل خود را وارد کنید. این شماره باید با شماره زمان ثبت نام یکی باشد. حال روی ارسال پیامک بزنید تا رمزی برای شما پیامک شود.

استعلام کارت پایان خدمت آنلاین

پس از ورود به سامانه، می توانید مشخصات فردی خود را مشاهده کنید. سپس روی گزینه وظیفه عمومی در قسمت راست کلیک کنید. گزینه استعلام را انتخاب کنید.

استعلام کارت پایان خدمت آنلاین

برای یادگیری استعلام کارت هوشمند رانندگان، مطلب آموزش سریع استعلام کارت هوشمند راننده را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه پیگیری آنلاین کارت پایان خدمت را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا