آموزش

13 روش خلاقانه و کاربردی ساخت وسایل با جعبه میوه

حتما شما هم جعبه‌های چوبی میوه 📦 را دیده‌اید و در نگاه اول فکر کردید که این جعبه‌ها تنها به درد نگه داری از میوه‌ها می‌خورند اما باید بگوییم که از این سبدها می‌توانید برای ساخت لوازم زیادی استفاده کنید. کافی است چند جعبه میوه سالم تهیه کنید و ایده‌های خود را اجرا کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلود۱۳ روش خلاقانه و کاربردی ساخت وسایل با جعبه میوه را آموزش می‌دهیم.

نحوه ساخت کاردستی با جعبه میوه در خانه

?Best DIY Wood Crates Projects and Ideas

سبدهای چوبی میوه از آن دسته از لوازمی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای ساخت چیزهای مختلف استفاده کنید. این جعبه‌ها در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند و گاهی تنها چیزی که نیاز دارید، چند سبد میوه به همراه خلاقیت است. در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه ساخت کاردستی با جعبه میوه را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ساخت قفسه با جعبه میوه

برای ساخت قفسه با جعبه میوه به چند جعبه میوه نیاز دارید. می‌توانید برای رنگ کردن آن از اسپری رنگ استفاده کنید. با توجه به اینکه چه وسیله‌ای می‌خواهید در آن بگذارید، تصمیم بگیرید که از چسب یا میخ استفاده کنید. با توجه به تعداد طبقاتی که می‌خواهید، جعبه‌ها را به شکل دلخواه روی هم بچینید. سپس آنان را با میخ و چکش به هم وصل کنید. در نهایت، با اسپری یا قلم مو و رنگ، طبقات را رنگ آمیزی کنید.

ساخت وسایل با جعبه میوه

همچنین می‌توانید به انتهای آن چهار تا چرخ وصل کنید تا بتوانید آن را حرکت دهید.

ساخت وسایل با جعبه میوه

ساخت جاکتابی با جعبه میوه

برای ساخت کتابخانه با جعبه میوه چند جعبه تهیه کنید. می‌توانید جعبه‌ها را رنگ کنید و با میخ به هم متصل کنید. نوع چیدمان جعبه‌ها به سلیقه خودتان بستگی دارد. اگر قرار نیست کتابخانه‌ای بلند درست کنید، کافی است جعبه‌ها را روی هم قرار دهید اما برای ساخت کتابخانه بلند جعبه‌ها را با میخ به هم وصل کنید. می‌توانید از دریل و پیچ برای این کار استفاده کنید.

ساخت وسایل با جعبه میوه

ساخت وسایل با جعبه میوه

ساخت میز تلویزیون با جعبه میوه

برای ساخت میز تلویزیون با جعبه میوه کافی است چهار جعبه را به صورت دو تا دو تا روی هم قرار دهید و کنار یکدیگر بگذارید. درون قفسه‌ها هم می‌توانید کتاب، لوازم تزیینی، کنسول، دستگاه پلیر و… قرار دهید. برای محکم‌کاری بهتر است جعبه‌ها را با میخ به هم وصل کنید. سپس چند جسم سنگین مثل کتاب، سنگ نمک و… را در در قفسه پایین قرار دهید. با توجه به سبک بودن جعبه‌ها و سنگین بودن تلویزیون امکان افتادن ان وجود دارد.

ساخت وسایل با جعبه میوه

ساخت سبد با وسایل دور ریختنی

ساخت وسایل با جعبه میوه

برای ساخت سبد با وسایل دور ریختنی کافی است یک جعبه میوه را سنباده بکشید. سپس آن را به رنگ دلخواه دربیاورید. می‌توانید از شابلون برای رنگ‌آمیزی استفاده کنید و طرح‌های مختلفی روی چوب ایجاد کنید. سپس درون آن لوازم خود را قرار دهید و کنار اتاق بچینید.

ساخت میز با جعبه میوه

برای ساخت میز با جعبه میوه روش‌های مختلفی را می‌توانید امتحان کنید. کافی است جعبه‌ها را به شکل دلخواه کنار هم بگذارید. می‌توانید برای زیر آن چرخ تهیه کنید و با پیچ وصل کنید تا بتوانید میز را راحت حرکت دهید. شکل‌های زیادی را می‌توانید اجرا کنید. در نتیجه، از خلاقیت خود کمک بگیرید.

ساخت وسایل با جعبه میوه

ساخت وسایل با جعبه میوه

خلاقیت با جعبه چوبی میوه و ساخت شلف

در این روش از خلاقیت با جعبه میوه کوچک، به میخ، چکش (می‌توانید از دریل و پیچ کمک بگیرید)، رنگ و تعدادی جعبه کوچک میوه نیاز دارید. سپس چیدمان جعبه‌ها را روی کاغذ بکشید تا پیش از نصب آن‌ها روی دیوار بدانید که چه طرحی می‌خواهید بزنید. حال جعبه‌ها را رنگ کنید و سپس آنان را به دیوار بچسبانید. قد این کار به سلیقه شما برمی‌گردد.

ساخت وسایل با جعبه میوه

می‌توانید از جعبه‌های کوچک به عنوان شلف تکی هم استفاده کنید.

ساخت وسایل با جعبه میوه

ساخت وسایل با جعبه میوه

ساخت تخت خواب با جعبه میوه

برای ساخت تخت خواب با جعبه میوه به تعدادی سبد میوه محکم و سالم نیاز دارید. تعداد جعبه‌ها به اندازه تخت بستگی دارد. اصولا برای یک تخت دو نفره به ۱۰ الی ۱۲ جعبه نیاز دارید. کافی است جعبه‌ها را به عنوان پایه کنار هم قرار دهید و تشک را روی آن بیندازید. برای اطمینان بیشتر و جا به جا نشده جعبه‌ها بهتر است آنان را با میخ یا پیچ به هم وصل کنید.

ساخت وسایل با جعبه میوه

ساخت میز کنار مبلی با جعبه میوه

برای ساخت میز کنار مبلی با جعبه میوه به یک جعبه میوه، چرخ، یک تخته چوب و پایه‌ای برای اتصال نیاز دارید.

ساخت وسایل با جعبه میوه

چرخ‌ها را به انتهای جعبه پیچ کنید. سپس تخته را با پایه به بدنه جعبه وصل کنید. می‌توانید از بخش جعبه برای قرار دادن کنترل، کوسن، کتاب و… استفاده کنید.

برای ساخت چراغ خواب مطلب آموزش ساخت چراغ خواب ساده با وسایل دور ریختنی را مطالعه کنید.

خلاقیت با جعبه میوه و ساخت میز کار

ساخت وسایل با جعبه میوه

برای ساخت میز با جعبه میوه، می‌توانید از جعبه‌ها به عنوان پایه استفاده کنید. سپس تخته چوب محکمی را به اندازه دلخواه برش بزنید و روی جعبه‌ها قرار دهید. برای استفاده راحت‌تر پیشنهاد می‌کنیم جعبه‌هایی را که به عنوان پایه قرار دادید، با میخ به هم وصل کنید و سپس به تخته پیچ کنید. این گونه دیگر نیاز نیست نگران جا به جا شده پایه باشید.

ساخت باغچه با جعبه میوه

برای ساخت گلخانه با جعبه میوه به نایلون، خاک باغچه، گل و گیاه و جعبه میوه نیاز دارید. کافی است درون جعبه را با نایلون بپوشانید. سپس خاک باغچه و گیاهان را درون آن بکارید. می‌توانید جعبه‌ها را به شکل دلخواه بچینید. از رنگ هم برای زیباتر شدن جعبه‌ها می‌توانید استفاده کنید.

ساخت وسایل با جعبه میوه

برای کاشت سبزی در جعبه میوه هم به همین روش می‌توانید کار خود را انجام دهید.

آموزش ساخت جاکفشی با جعبه میوه

برای ساخت جاکفشی با جعبه میوه، کافی است جعبه‌ها را به شکل دلخواه کنار هم بگذارید. می‌توانید آنان را رنگ کنید یا با پیچ به هم وصل کنید اما نیازی به این کار نیست.

ساخت وسایل با جعبه میوه

با بلوک هم می‌توان چیزهای جالبی ساخت. برای آشنایی با ایده‌های آن مطلب ۳۰ ایده خلاقانه با بلوک سیمانی برای محیط داخل و بیرون خانه را مطالعه کنید.

ساخت مبل با جعبه میوه

برای ساخت صندلی با جعبه میوه، می‌توانید از ایده‌های مختلفی استفاده کنید. برای این کار به جعبه میوه محکم، پارچه، منگنه، ابر برای پر کردن پارچه و رنگ نیاز دارید. ابتدا جعبه را به رنگ دلخواه دربیاورید. سپس پارچه را به به تخته‌ای منگنه کنید و درون آن را با ابر مخصوص پر کنید. سپس آن را به بالای جعبه وصل کنید.

ساخت وسایل با جعبه میوه

ساخت گلدان با سبد میوه

ساخت وسایل با جعبه میوه

برای ساخت گلدان با جعبه میوه ابتدا جعبه را سنباده بکشید. سپس روی آن را رنگ بزنید. می‌توانید از اسپری فیکس برای ثابت شدن رنگ استفاده کنید. اگر قرار است گلدان را درون خانه بگذارید، نباید برجستگی، چوب‌های ریز و… روی چوب‌ها وجود داشته باشد زیرا در حین جا به جایی ممکن است دست آسیب ببیند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش روش خلاقانه و کاربردی ساخت وسایل با جعبه میوه پرداختیم. شما کدام یک از این لوازم را درست خواهید کرد؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا