آموزش

آموزش 4 روش استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری

برخی از افراد دوست ندارند صفحه‌ای در Instagram 📷 داشته باشند اما در عین حال می‌خواهند از مطالب این شبکه اجتماعی استفاده کنند و پست‌های کاربران را مشاهده کنند. برای این کار راه‌ حل‌هایی وجود دارد. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۴ روش استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری می‌پردازیم.

آموزش ورود به اینستاگرام بدون اکانت ، نصب و لاگین

?How to View Instagram Posts Without an Account

مدیران Instagram در تلاش هستند تا دیدن اینستاگرام بدون عضویت را غیرممکن کنند. مسلما عضویت در این شبکه و ساخت اکانت برای آن‌ها سود بیشتری دارد. به همین علت، برای دیدن پست‌ها و استوری‌های یک پیج باید وارد اکانت خود شوید. با این حال، ممکن است به هر دلیلی نخواهید پیجی بسازید یا با پیج خود در از پروفایلی دیگر دیدن کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری از طریق سایت

برای ورود به اینستا بدون نصب و از طریق سایت آن کافی است آدرس وب‌سایت Instagram را با نام کاربری درست و دقیق یک صفحه عمومی در بخش جستجوی مرورگر وارد کنید. به شکل زیر:

www.instagram.com/[username]

آموزش 4 روش استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری

حال می‌توانید بخش فید آن کاربر را مشاهده کنید. در صورتی که بخواهید پست‌ها را بزرگ‌تر مشاهده کنید، باید روی آن‌ها کلیک کنید. در این حالت باید وارد اکانت خود شوید. امکان انجام هیچ گونه فعالیت دیگری مثل لایک کردن، مشاهده کامنت‌ها و… با این روش وجود ندارد.

می‌توانید سایر اکانت‌ها را از بخش جستجوی سایت اینستاگرام که در بالای صفحه قرار دارد، پیدا کنید و نیازی نیست برای باقی جستجوها به گوگل برگردید یا URL وارد کنید.

اگر پیج موردنظر شما بسیار معروف باشد، می‌توانید نام آن را در گوگل سرچ کنید (مثال anzalweb instagram) و به راحتی پروفایل آن را پیدا کنید. به عنوان مثال، پیدا کردن پیج بازیگران، ورزشکاران و خواننده‌ها کار آسانی نیست. در غیر این صورت، باید نام کاربری آن را بدانید. می‌توانید وارد پیج دیگری شوید. از بخش جستجوی اینستاگرام نام شخص یا پیج را جستجو کنید. سپس از میان نتایج، نزدیک‌ترین پیشنهاد را انتخاب کنید. شیوه دیگر این است که در گوگل نام شخص را به همراه واژه Instagram جستجو کنید. سپس بهترین پیشنهاد را کلیک کنید.

اگر اکانت اینستاگرام دارید و قبلا در مرورگر وارد آن شده بودید، پیش از انجام این کار از اکانت خود خارج شوید.

استفاده از سایت اینستاگرام بدون داشتن حساب کاربری با Ingramer

برای سرچ اینستاگرام بدون عضویت می‌توانید از Ingramer استفاده کنید. در کادر Type username نام کاربری صفحه عمومی را وارد کنید. سپس روی دکمه آبی کنار آن بزنید. صبر کنید تا پیج برایتان باز شود. با کلیک روی هر پست می‌توانید آن را در حالت بزرگ‌تر مشاهده کنید. کپشن پست‌ها نیز نمایان خواهد شد.

آموزش 4 روش استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری

برای دیدن پست‌های دیگر، به پایین صفحه بروید و روی دکمه Next page بزنید.

از این سایت برای مشاهده صفحات عمومی می‌توانید استفاده کنید.

امکان مشاهده پست‌های شخصی که شما را بلاک کرده است هم وجود دارد.

بخش دیگر این سایت هم امکان دیدن اینستاگرام بدون لاگین را برای شما فراهم می‌کند. در این بخش می‌توانید جنسیت، تعداد فالور، تعداد پست و… را فیلتر کنید تا پیدا کردن پیج موردنظر برایتان راحت‌تر شود.

آموزش 4 روش استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری

ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل با GetInsta

برای سرچ اینستاگرام با گوگل وارد سایت GetInsta شوید. سپس کمی به پایین صفحه بروید و در کادر، نام کاربری صفحه‌ای عمومی را وارد کنید. سپس روی Get now بزنید تا بتوانید تصویر پروفایل، تعداد پست، فالور و دنبال‌کنندگان آن پیج را ببینید.

آموزش 4 روش استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری

این سایت، بخش دیگری هم دارد که به شما تعداد فالور یک پیج را نشان می‌دهد. در کادر نام کاربری را وارد کنید و روی Next بزنید.

آموزش 4 روش استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری

اگر پست یا استوری شما حذف شده است و می‌خواهید دوباره آن را برگردانید، به مطلب آموزش ۴ روش بازیابی پست و استوری حذف شده اینستاگرام مراجعه کنید.

چگونه بدون نصب اینستاگرام وارد اینستا شویم؟ با ImgInn

برای استفاده از اینستاگرام بدون نصب با ImgInn، مرورگری را باز کنید. سپس در کادر جستجو، کلمه، نام کاربری یا هشتگ موردنظر خود را وارد کنید و Enter را بزنید. روی پروفایل یا هشتگ موردنظر کلیک کنید.

آموزش 4 روش استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری

در صفحه باز شده می‌توانید Posts، Stories و Tagged را با کلیک روی آن‌ها مشاهده کنید. با کلیک روی Download all می‌توانید ویدئوها و تصاویر را دانلود کنید.

آموزش 4 روش استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری

با کلیک روی هر پست می‌توانید کپشن، کامنت‌ها، لایک‌ها و… آن پست را مشاهده کنید. با زدن روی دکمه آبی رنگ Download هم می‌توانید تصویر یا ویدئوی پست را دانلود کنید.

اگر می‌خواهید تغداد لایک‌های پست‌های پیج شما مخفی باشند، مطلب آموزش پنهان کردن تعداد لایک در اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش‌های دیدن پست اینستاگرام بدون فالو و بدون وارد شدن به اکانت را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای این کار استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا