آموزش

خرید گل برای مراسمات و مناسبت های خاص

هدیه دادن از رسوم قدیمی ایرانیان است بطوری که برای مناسبت های مختلف سعی داریم به همدیگر هدیه بدهیم و امروز قصد داریم گل های مناسب برای مراسم و مناسبت های مختلف را به شما معرفی کنیم.

گل ها را میتوان زیباترین و لطیف ترین عناصر موجود در طبیعت نام برد که با وجود تنوع گل ها و همچنین دارای بودن رنگ ها و رایحه های متنوع جذابیت این موهبت الهی را چند برابر میکند. که ما میتوانیم این گل های زیبا را کنار هم قرار دهیم و برای شما ارسال کنیم تا به عزیزان خود هدیه بدهید.

گل ها را  میتوان براساس نوع محصول دسته بندی کرد و همچنین این دسته بندی می توانید برای مناسبت های مختلف به افراد مختلف هدیه داده شود.

به عنوان مثال در این مقاله به شما میگوییم که چه گل هایی مناسب هدیه دادن به خانم ها برای تولد یا چه گلی مناسب برای تشکر از استاد می باشد.

خرید گل برای مناسبت های مختلف

برای هر مناسبتی چه گلی بخریم ؟

۱- خرید گل برای تولد خانم

وقتی که قصد دارید برای جشن تولد همسر خود گل بخرید برای ابراز احساسات و صمیمت یک دسته گل بزرگ  رز قرمز بخرید و اگه میخواهید باکس گل سفارش بدهید

برای هدیه دادن به خانم ها معمولا تم رنگی و تناژ رنگی روشن استقبال می شود و بیشتر رنگ های صورتی ، پاستیلی و رنگ های روشن برای هدیه دادن به خانم ها استفاده می شود گل رز قرمز و آبی و گل  ارکیده از گل های مورد علاقه خانم هاست بهمین خاطر داخل سبد گل یا باکس گلی که سفارش می دهید حتما از یکی این دو گل استفاده کنید

خرید گل برای تولد خانم

۲-  خرید گل برای تشکر از استاد

برای رسمی تر بودن هدیه معمولا سبد گل پیشنهاد می شود و گل هایی که در تم رنگی تیره و بنفش هستند مناسب برای هدیه دادن به اساتید می باشند و گل هایی مثل میخک ، داوودی ، لیسن توس میتوانند گل های مناسب برای هدیه دادن به استاد باشند.

اگر قصد دارید یک دسته گل شیک و لاکچری را برای تشکر و قدردانی به استاد خود بدهید، دسته گلی با ترکیب گل های رز، آلسترومریا و داوودی انتخاب مناسبی است.

۳- خرید گل برای عرض تسلیت در مراسم ترحیم

با توجه به مشغله و درگیری های روزمره ممکن هست نتوانید در مراسم ترحیم برخی از عزیزان شرکت کنید و ارسال گل گزینه مناسبی برای عرض تسلیت می باشد.

در مراسم ترحیم معمولا تاج گل یا گل رومیزی برای عرض تسلیت سفارش داده می شود.

گل های با تم سفید رنگ مناسب این مراسم می باشد و معمولا گل هایی داوودی ، میخک ، آنتریوم ، ژربرا و گلایل برای تزیین تاج گل وگل رومیزی مناسب می باشد.

خرید گل برای عرض تسلیت در مراسم ترحیم

۴- خرید گل مناسب برای خواستگاری

برای خواستگاری معمولا سبد گل و باکس گل در سایز بزرگ استفاده می شود و از گل هایی مثل اورینتال ، لیلیوم ، رز و ارکیده استفاده می شود.

ترکیب رنگی گل مناسب خواستگاری شاد و در رنگ بندی های مختلف می باشد.

خرید گل مناسب برای خواستگاری

۵- خرید گل برای افتتاحیه

در افتتاحیه نمایشگاه ها ، مغازه و شعب جدید کسب و کارها معمولا تاج گل تبریک و جام گل سفارش داده می شود

تاج گل تبریک چیست؟ تاج گل هایی که تم رنگی روشن و شاد دارند را تبریک میگوند معمولا از گل های آنتریوم ، لیلیوم ، اورینتال و گلایل می باشد.

۶- خرید گل برای روز مادر و روز زن

به دلیل حجم بالای سفارشات در این رزو قیمت گل افزایش یافته و بهمین خاطر گل های مثل داوودی ، میخک و السترومریا مناسب برای هدیه دادن در روز زن و روز مادر می باشد

و گل هایی با تم رنگی روشن ٌصورتی یا گلبهی مورد استفاده می باشند.

همه مادرها از هدیه گرفتن دسته گل و سبد گل خوشحال می شوند. بنابراین برای خرید کادوی روز زن و مادر، می توانید در کنار هدایای خود یک دسته گل در نظر بگیرید و عشق و قدردانی خود را به مادران گرانقدر خود نشان دهید.

۷- گل برای عیادت بیمار

گلی که برای عیادت بیمار میخواهید می بایست در سایز کوچک باشد که بیمار برای جابجایی آن دچار مشکل نشود. و ترجیحا از باکس شیشه ای استفاده نشود بیشتر پیشنهاد می شود سبد گل کوچک در رنگ بندی قرمز و آبی آماده و برای بیمار ارسال شود.

۸- گل برای تولد نوزاد

برای تولد نوزاد معمولا گل های صورتی رنگ بهمراه بادکنک پیشنهاد می شود. همچنین باکس های مخصوصی برای تبریک بدنیا آمدن قدم نورسیده موجود می باشد که جای عروسک و بادکنک روی باکس می باشد.

شما میتوانید از سراسر دنیا از طریق وبسایت گل فروشی شرمیلا ارسال گل به ایران داشته باشین و عزیزانتان را در ایران سورپرایز کنید

مزایای خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری ، انتخاب گل به سرعت انجام می شود عدم نیاز به حضور فیزیکی ، طرح ها و مدل های فراوانی از قبل موجود هست که میتوانید انتخاب و سفارش دهید.

گل فروشی آنلاین شرمیلا به آدرس اینترنتی shermila.net  به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات می باشد.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا