آموزش

بررسی و دانلود 11 تا از بهترین برنامه تغییر صدا اندروید

یکی از بهترین راه‌های ساخت ویدئو و پادکست طنز و شوخی با دوستان، استفاده از افکت‌های تغییر صدا 🗣️ است. برنامه‌های زیادی برای این کار وجود دارد. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه بررسی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه تغییر صدا اندروید می‌پردازیم.

دانلود نرم افزار تغییر صدای اندروید

The Best Voice Changing Apps for Android

برنامه‌های مختلفی برای تغییر صدا وجود دارند. بسیاری از آن‌ها می‌توانند صدای شما را به صدای کودک، مرد، زن، شخصیتهای محبوب کارتونی، شخصیت‌های بزرگ فیلم‌های هالیوودی و… تغییر دهند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین برنامه‌های تغییر صدای اندروید را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

دانلود نرم افزار افکت گذاری روی صدا برای اندروید Squeak Voice Changer

بررسی و دانلود 11 تا از بهترین تغییر صدا اندروید

 

برای عوض کردن صدا در اندروید می‌توانید از برنامه Squeak Voice Changer استفاده کنید. با این برنامه می‌توانید به سادگی صدای خود را به یکی از شخصیت‌های موجود در این برنامه تغییر دهید. قبل از ضبط صدا نیز می‌توانید نوع صدای این شخصیت‌ها را بشنوید.

بررسی و دانلود 11 تا از بهترین تغییر صدا اندروید

کافی است روی علامت ضبط صدا بزنید و سپس صحبت کنید. زمان تبدیل صدا به مدت زمان صدای ضبط شده برمی‌گردد. نتیجه نهایی نیز واضح و رسا است. برای استفاده از صداهای بیشتر باید هزینه پرداخت کنید. در غیر این صورت، تعداد صداها کم است. پس از ضبط صدا هم می‌توانید آن را دانلود کنید و هم می‌توانید به صورت مستقیم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود رایگان نرم افزار تغییر صدا Voice Changer With Effects و VoiceTooner

بررسی و دانلود 11 تا از بهترین تغییر صدا اندروید

Voice Changer With Effects بهترین برنامه تغییر صدا است. در این برنامه تن‌های مختلفی از صدا وجود دارد. استفاده از آن ساده است و شما می‌توانید صدای تغییریافته را دانلود کنید یا مستقیما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

بررسی و دانلود 11 تا از بهترین تغییر صدا اندروید

کاربران فیس بوک نیز می‌توانند صدا را با یک تصویر در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانید از صدای ضبط شده به عنوان زنگ تماس استفاده کنید. برنامه VoiceTooner نیز مشابه Voice Changer With Effects است.

نرم افزار تغییر صدا به صدای گویندگان اندروید Voice Changer

بررسی و دانلود 11 تا از بهترین تغییر صدا اندروید

نرم افزار تغییر صدا حرفه ای Voice Changer دارای رابط کاربری مدرن و ساده‌ای است. برای استفاده از این برنامه، در ابتدا باید صدای خود را ضبط کنید. سپس فیلتر مناسب را انتخاب کنید و در نهایت، آن را دانلود کنید. علاوه بر این، می‌توانید ویس ضبط شده را کات کنید. همچنین می‌توانید از آن به عنوان صدای زنگ استفاده کنید.

اپلیکیشن تغییر صدا اندروید Narrator’s Voice

بررسی و دانلود 11 تا از بهترین تغییر صدا اندروید

نرم افزار تغییر تن صدا اندروید Narrator’s Voice نیز گزینه مناسبی برای این کار است. از این برنامه برای تبدیل متن به صدا می‌توانید استفاده کنید. تن‌های صدای متفاوتی در آن وجود دارد و امکان ترجمه متون هم وجود دارد. این برنامه از زبان‌های مختلفی مانند ژاپنی، آلمانی و ایتالیایی پشتیبانی می‌کند. استفاده از این برنامه رایگان است. در صورتی که می‌خواهید از آن بدون تبلیغات استفاده کنید باید اشتراک تهیه کنید.

تغییر صدا اندروید هنگام مکالمه VoiceFX

بررسی و دانلود 11 تا از بهترین تغییر صدا اندروید

برنامه تغییر صدا اندروید VoiceFX به کاربر این امکان را می‌دهد تا در هنگام مکالمه صدای خود را تغییر دهند و در کمترین زمان صدای آن‌ها تغییر کند. علاوه بر این، امکان استریم کردن نیز وجود دارد. همچنین می‌توانید از صدای از قبل ضبط شده یا فایل‌های صوتی موجود استفاده کنید و نیازی نیست حتما صدای خود را ضبط کنید.

برنامه افکت صدا خوانندگی اندروید Handy Tools Studio Voice Changer

بررسی و دانلود 11 تا از بهترین تغییر صدا اندروید

برنامه تغییر صدای اندروید Handy Tools Studio Voice Changer نیز این امکان را به کاربر می‌دهد تا صداهای مختلفی را انتخاب کند و نتیجه نهایی را در گوشی خود ذخیره کند. خوانندگان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند تا صدایشان را شبیه صدای ضبط شده در استودیو و… کنند. علاوه بر این، امکان تغییر صدا به صدای برخی از شخصیت‌های معروف کارتونی نیز وجود دارد. استفاده از این برنامه رایگان است.

دانلود نرم افزار لیزری کردن صدا اندروید با AndroidRock Voice Changer

بررسی و دانلود 11 تا از بهترین تغییر صدا اندروید

برای تغییر صدا اندروید می‌توانید از برنامه AndroidRock Voice Changer استفاده کنید. این برنامه رایگان است. این برنامه دارای فیلترهای مختلفی مانند صدای زنبور، پیر مرد و… است. برای استفاده از آن ابتدا باید صدای خود را ضبط کنید و سپس فیلتر را انتخاب کنید. امکان تغییر تن صدای ویس‌های از قبل ضبط شده و آماده هم وجود دارد.

اگر می‌خواهید صدای ضبط شده خود را واضح و رساتر کنید، مطلب ۹ تا از بهترین روش‌های تقویت و افزایش صدا اندروید را مطالعه کنید.

تغییر صدا به صورت زنده با Snapchat و TikTok

بررسی و دانلود 11 تا از بهترین تغییر صدا اندروید

اپلیکیشن تغییر صدا اندروید Snapchat و TikTok از بهترین گزینه‌ها برای انجام این کار هستند. این دو برنامه رایگان هستند و کاربران می‌توانند با استفاده از برخی از فیلترهای آن‌ها صدای خود را تغییر دهند. صداها به همراه ویدئو ضبط می‌شوند. در نهایت، می‌توانید آن‌ها را ذخیره کنید و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برنامه تغییر صدا به مرد و… Voicemod Clips

بررسی و دانلود 11 تا از بهترین تغییر صدا اندروید

نرم افزار تغییر صدا حرفه ای Voicemod Clips علاوه بر تغییر صدا در ویدئو، صدای شما را بدون ضبط ویدئو هم تغییر می‌دهد. همچنین می‌توانید ویدئو و ویس ضبط شده را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای فیلترهای مختلفی است.

برای آشنایی با سایر برنامه‌های تغییر صدا در گوشی مطلب بهترین برنامه و روش‌های تغییر صدا گوشی و تبلت اندروید را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی و بررسی برنامه‌های عوض کردن صدا در اندروید پرداختیم. شما از کدام یک از این برنامه‌ها استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا