آموزش

آموزش 9 روش چک و اعلام آنلاین شدن یک مخاطب مشخص واتساپ

گاهی پیامی در واتساپ برای شخصی ارسال می‌کنید که پاسخش برایتان اهمیت زیادی دارد. در این زمان مدام باید واتساپ را چک کنید تا از آنلاین بودن شخص و پاسخ دادن وی مطمئن شوید. در چنین مواردی می‌توانید از برنامه‌هایی استفاده کنید که با یک اعلان وضعیت آنلاین بودن مخاطب 🔔 را به شما نشان می‌دهند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۹ روش چک و اعلام آنلاین شدن یک مخاطب مشخص واتساپ می‌پردازیم.

دانلود برنامه اعلام و چک آنلاین شدن واتساپ

?How to Know That Someone Is Online on WhatsApp Without Checking

اگر منتظر پیامی در واتساپ هستید یا نمی‌خواهید در زمان آنلاین شدن یک کاربر آنلاین باشید، می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالثی استفاده کنید که برای این کار ساخته شده‌اند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبرنامه‌های آنلاین یاب واتساپ رایگان و غیر رایگان را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

امنیت این برنامه‌ها بر عهده کاربر است و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با این مسئله نمی‌پذیرد.

اپلیکیشن آنلاین یاب واتساپ WhatsDog

آموزش 9 روش چک و اعلام آنلاین شدن یک مخاطب مشخص واتساپ

برای دریافت هشدار آنلاین شدن مخاطب در واتساپ اندروید می‌توانید از برنامه WhatsDog استفاده کنید. این برنامه را باید به صورت فایل APK دانلود کنید.

سپس آن را نصب کنید و وارد برنامه شوید. برای این که بتوانید رد آنلاین شدن مخاطب را بزنید، کافی است شما را وارد برنامه کنید. هر زمان که آن شخص آنلاین شود، اعلانی دریافت خواهید کرد. این برنامه میزان آنلاین بودن شخص در روز را هم نشان می‌دهد.

نرم افزار تشخیص آنلاین بودن در واتس اپ برای آیفون و اندروید: mSpy

برنامه اعلام آنلاین واتساپ برای آیفون و اندروید mSpy یکی دیگر از بهترین برنامه‌ها در این زمینه است. ویژگی مثبت mSpy این است که کاربران آیفون می‌توانند بدون استفاده از Jailbreaking از آن استفاده کنند. به سادگی می‌توانید شماره مخاطب را در آن وارد کنید و علاوه بر دریافت اعلان آنلاین بودن، هر گونه اطلاعات دیگری در زمینه تماس، پیام، ایمیل و… هم کسب کنید.

برای دانلود این برنامه باید از فایل APK استفاده کنید. کاربران آیفون نیز قبل از نصب این برنامه باید از اطلاعات خود در iCloud بکاپ بگیرند.

دانلود برنامه Onlinenotify آیفون

آموزش 9 روش چک و اعلام آنلاین شدن یک مخاطب مشخص واتساپ

نرم افزار ردیابی واتساپ Onlinenotify برای کاربران iOS است. برای استفاده از این برنامه باید از Jailbroken استفاده کنید. از این برنامه برای ردیابی آنلاین، آفلاین و تایپ کردن شخص می‌توانید استفاده کنید. این برنامه رایگان نیست.

نرم افزار اعلام آنلاین شدن واتساپ آیفون و اندروید WhatzTrack

برنامه اعلام آنلاین شدن مخاطب در واتساپ WhatzTrack برای کاربران iOS و اندروید است. این برنامه نیاز به دریافت مجوز و دسترسی به اطلاعات شخصی شما ندارد. با این برنامه می‌توانید ببینید که یک شخص چه زمانی آنلاین و آفلاین می‌شود و تا چه مدت آنلاین بوده است. این برنامه رایگان نیست. کاربران آیفون برای استفاده از این برنامه نیازی به نصب Jailbreaking ندارند.

ردیاب آنلاین واتساپ WhatzSeen

آنلاین یاب واتساپ رایگان WhatzSeen نیز گزینه دیگری برای چک کردن وضعیت آنلاین بودن مخاطبان است. ابتدا باید APK آن را دانلود کنید و از این طریق این برنامه را نصب کنید. سپس وارد آن شوید و شماره و نام مخاطب را وارد کنید. سپس روی دکمه Start following بزنید. اگر شخص آنلاین باشد، دکمه کنار آن سبز می‌شود. اگر نمی‌خواهید از وضعیت آنلاین بودن آن شخص اطلاع پیدا کنید، باید روی این دکمه بزنید تا قرمز و خاموش شود.

هر زمان که فرد آنلاین شود، برای شما اعلانی ارسال می‌شود. در این برنامه می‌توانید علاوه بر زمان آنلاین بودن مخاطب، زمان آخرین آنلاین بودن کاربر را هم مشاهده کنید. اگر نمی‌خواهید دیگران زمان آنلاین بودن و آخرین بازدید شما را متوجه شوند، کافی است وارد WhatsApp شوید و به مسیر Settings > Account > Privacy > Last time بروید. سپس از میان گزینه‌های زیر یکی را انتخاب کنید:

  • Everyone: همه
  • My contacts: تنها مخاطبین شما
  • No one: هیچکس

گاهی علت مشخص نبودن وضعیت آنلاین بودن شخص این است که آن فرد شما را بلاک کرده است.

برنامه چک آنلاین واتساپ WhatSeen

آموزش 9 روش چک و اعلام آنلاین شدن یک مخاطب مشخص واتساپ

از نرم افزار رصد واتساپ WhatSeen هم می‌توانید استفاده کنید. با این برنامه افراد نمی‌توانند متوجه شوند که شما پیام آن‌ها را خوانده‌اید. در واقع دو تیک آبی که نشان‌دهنده خوانده شدن پیام است، نمایان نخواهد شد. پیام‌های واتساپ خود را می‌توانید در این برنامه بخوانید بدون اینکه ارسال‌کننده متوجه آنلاین بودن شما شود.

اگر می‌خواهید چند اکانت واتساپ داشته باشید، می‌توانید مطلب روش‌های جدید داشتن دو یا چند برنامه واتساپ روی گوشی را مطالعه کنید.

اعلان آنلاین شدن مخاطب در جی بی واتساپ

برنامه رصد واتساپ رایگان GBWhatsApp نیز از بهترین برنامه‌ها در این زمینه است. این برنامه را می‌توانید از سایت‌‌های دیگری به جز گوگل پلی دانلود کنید. پس از نصب وارد برنامه شوید. سپس به GB Settings بروید. حال Main/Chat screen را انتخاب کنید. سپس به Contact Online Toast بروید. Show contact online toast را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید صدای اعلان هم فعال کنید و محل نمایش اعلان را روی اسکرین مشخص کنید.

برنامه اعلام آنلاین واتساپ WaStat

آموزش 9 روش چک و اعلام آنلاین شدن یک مخاطب مشخص واتساپ

برای دیدن آنلاین نشان دادن در واتساپ می‌توانید از برنامه WaStat استفاده کنید. این برنامه در زمان آنلاین شدن شخص برایتان اعلانی می‌فرستد. علاوه بر این، می‌توانید از آن برای رصد کردن آنلاین شدن خودتان به صورت نمودار در سی روز گذشته استفاده کنید. این گونه می‌توانید میزان استفاده از اینترنت و گذران زمان در فضای مجازی را مدیریت کنید. همچنین بر ده پروفایل نظارت داشته باشید.

برای یادگیری نحوه مخفی کردن وضعیت آنلاین خود در واتساپ مطلب آموزش روش‌های دیده نشدن و مخفی کردن وضعیت آنلاین واتساپ را مطالعه کنید.

نرم افزار اعلام آنلاین شدن واتساپ wTrack

آموزش 9 روش چک و اعلام آنلاین شدن یک مخاطب مشخص واتساپ

نرم افزار رصد واتساپ و اعلام آنلاین شدن یک مخاطب مشخص واتساپ wTrack هم برنامه خوبی در این زمینه است. با مشخص کردن مخاطب موردنظرتان در این برنامه، اعلانی در زمان آنلاین شدن شخص دریافت خواهید کرد. این برنامه تنها تا ۱۲ ساعت رایگان است.

سایت و برنامه اعلام آنلاین واتساپ WA Watcher

سایت و برنامه اعلام آنلاین واتساپ WA Watcher دیگر گزینه‌ای است که می‌توانید از آن استفاده کنید. کافی است وارد سایت WA Watcher شوید و در کادر شماره را وارد کنید. کد کشور را نیز از منوی Country انتخاب کنید. سپس روی Check online status بزنید تا بتوانید وضعیت آنلاین بودن شخص را متوجه شوید.

آنلاین شدن یک مخاطب مشخص واتساپ

این سایت دارای بخش دیگری به نام Chatwatch Web APP است که می‌توانید به صورت آنلاین از آن استفاده کنید. در این بخش می‌توانید علاوه بر دیدن وضعیت آنلاین بودن مخاطب، هشدار آن را هم فعال کنید تا هر زمان که فرد آنلاین شد، اعلانی برایتان بیاید. وارد سربرگ Create account شوید. سپس ایمیل و رمز خود را وارد کنید و روی Continue بزنید و اکانتی بسازید تا بتوانید از این بخش و قابلیت‌های آن استفاده کنید.

آنلاین شدن یک مخاطب مشخص واتساپ

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۹ روش چک و اعلام آنلاین شدن یک مخاطب مشخص واتساپ پرداختیم. شما از کدام برنامه برای این کار استفاده می‌کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا