آموزش

آموزش ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس دائمی آمریکا

ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس، یا خرید اپل آیدی یکی از راه‌های دسترسی و استفاده از خدمات اپل آیدی به شمار می‌آیددر حالی که زمان زیادی از حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور نگذشته بود، شرکت اپل امکان ساخت اپل آیدی را برای کاربران ایرانی دشوارتر از قبل کرد.

نزدیک به دو سال پیش در خردادماه سال ۹۹، سیاست‌های ساخت و استفاده از اپل آیدی تغییری اساسی یافت و از آن تاریخ به بعد، ساخت و استفاده از اپل آیدی علاوه بر ثبت ایمیل معتبر، به وارد کردن شماره معتبر و تایید دومرحله‌ای نیاز پیدا کرد. باید به این نکته توجه داشت که شماره ایرانی در این سرویس کاربرد ندارد و تحریم است؛ به همین دلیل کاربرانی که از دستگاه‌های مبتنی بر ios استفاده می‌کنند، برای ساخت اپل آیدی از شماره مجازی گوگل ویس بهره می‌گیرنددر ادامه این گزارش با آموزش ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس همراه ما باشید. 

گوگل ویس چه کاربردی دارد؟ 

امن‌ترین و در عین حال بهترین روش برای دسترسی کاربران ایرانی به خدمات اپل، ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس است. پلتفرم‌های گوناگونی در سطح جهانی این شماره‌های مجازی را ارائه می‌کنند اما متاسفانه تعداد زیادی از این سرویس‌ها پولی هستند. تنها سرویس رایگانی که شماره مجازی معتبر مخصوص ایالات متحده به کاربران ارائه می‌کند، گوگل ویس (Google Voice) است. 

گوگل ویس (Google voice) از اپلیکیشن‌های کاربردی است که می‌توان برای تهیه شماره مجازی با پیش شماره رایگان آمریکا از آن استفاده کرد. گوگل ویس برای شهروندان خود کاملا رایگان طراحی شده و دریافت پیام و برقراری تماس در بستر این پلتفرم کاملا رایگان است. البته ارسال پیام و تماس تلفی تنها به شماره‌هایی با پیش شماره آمریکا رایگان می‌باشد و برای برقرای ارتباط با سایر کشورها، هزینه‌هایی‌ شامل می‌شودشما می‌توانید با استفاده از شماره‌ای که گوگل ویس برایتان ایجاد می‌کند، گوگل آیدی خود را ایجاد کرده و فعالیتتان را آغاز کنید. گوگل ویس علاوه بر دارا بودن نسخه اپلیکیشنی برای کاربران اندروید و ios از نسخه تحت وب نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند از نسخه تحت وب برای مدیریت پیام‌ها و تماس‌های خود استفاده کنند. Google voice امنیت زیادی دارد و بهترین انتخاب کاربران ایرانی برای ساخت اپل آیدی است. 

استفاده از گوگل ویس تاریخ انقضا ندارد؛ البته به شرطی که کاربران در بستر این پلتفرم فعال باشند. شرکت گوگل ویس برای تشخیص کاربران فعال از کاربران غیرفعال و حذف آن‌ها بازه‌ای ۵ الی ۶ ماهه در نظر گرفته است؛ به این معنی که اگر کاربردی در طی ۵ الی ۶ ماه از این سرویس استفاده نکند، گوگل نسبت به حذف حساب او اقدام می‌نماید. با انجام فعالیت در گوگل ویس کاربر فعال بودن خود را نشان داده و از غیر فعال شدن حساب خود جلوگیری می‌کنید 

خرید اپل آیدی

چرا برای ساخت اپل آیدی با شماره مجازی در ایران، از گوگل ویس استفاده کنیم؟ 

به دلیل تحریم‌هایی که از سوی سایت‌ها و سرویس‌های مختلف از جمله اپل برای کاربران ایرانی اعمال شده، یکی از راه‌های دسترسی و استفاده از این سرویس‌ها و دسترسی به خدمات اپل آیدی، ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس است. همچنین به دلیل تغییرات جدید شرکت اپل مبنی بر تایید دومرحله‌ای، برای بهتر است برای ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس که امنیت بالایی دارد، استفاده شود. لازم به ذکر است که برخی اپلیکیشن‌ها مانند اپلیکیشن Text plus، اپلیکیشن Next Plus، اپلیکیشن Talk2 و اپلیکیشن Text Free امکان ساخت شماره مجازی برای اپل آیدی را فراهم کرده‌اند اما Google voice نسبت به بقیه اپلیکیشن‌ها بیشتر بر سر زبان افتاده است. 

آموزش گام به گام ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس 

برای ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس، کافی است مراحل زیر را گام به گام انجام دهید: 

  1. ثبت اطلاعات خواسته شده اپل آیدی 

اولین گام برای ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس، مراجعه به سایت ساخت اپل آیدی است. در گام بعدی اپل آیدی اطلاعاتی از شما می‌خواهد که باید به ترتیب آن‌ها را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، کشور (آمریکا)، ذکر تاریخ تولد به میلادی، ایمیل شما، رمز عبور، تایید رمز عبور، کشور شماره (به دلیل اینکه قرار است با شماره مجازی گوگل ویس، اپل آیدی بسازید باید کشور شماره را روی United state قرار دهید)، شماره گوگل ویس و وارد کردن اعداد داخل عکس می‌شود. پس از تکمیل فیلد و اطلاعات خواسته شده، باید روی گزینه Continue کلیک کنید. 

  1. تایید آدرس ایمیل 

دومین مرحله برای ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس، تایید ایمیل است. در این مرحله اگر اطلاعاتی که وارد کرده‌اید مشکلی نداشته باشد، شرکت اپل ایمیلی حاوی یک کد ۶ رقمی به آدرس ایمیلی که در گام اول وارد کرده‌اید، ارسال می‌کند و شما باید این کد را در کادری که نمایش داده می‌شود وارد کنید. 

  1. تایید شماره مجازی 

آخرین مرحله برای ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس، تایید شماره مجازی است. پس از اینکه آدرس ایمیلیتان توسط شرکت ایمیل تایید شد، این شرکت دوباره یک کد رقمی به شماره موبایلی که وارد کرده‌اید، ارسال می‌کند و شما باید آن کد را در کادری که نمایش داده می‌شود، ثبت کنید. اگر برای ساخت اپل آیدی از شماره مجازی گوگل ویس استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق نسخه تحت وب و یا اپلیکیشن‌های ios و اندروید کد دریافتی خود را مشاهده کنید. پس از تایید شماره موبایل، اپل آیدی شما با موفقیت ساخته خواهد شد و می‌توانید از اپل آیدی برای دسترسی به خدمات مختلف استفاده کنید. 

توصیه‌هایی درباره ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس 

از آنجایی که شماره مجازی گوگل ویس مجازی است، برخی کاربران نگران این هستند که این شماره مجازی آمریکا در آینده غیرفعال شود و به واسطه غیرفعال شدن شماره، دسترسی به اپل آیدی و امکانات آن از بین برود. در طی چندین سال اخیر گزارش‌هایی مبنی بر غیرفعال شدن شماره دیده نشده، اما جهت اطمینان بیشتر در ادامه توضیحی کوتاه درباره استفاده صحیح بعد از ساخت اپل آیدی با خرید شماره مجازی گوگل ویس ارائه می‌کنیم. 

اولین نکته که برای ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس، باید در نظر داشته باشید درباره تغییر شماره است. در دستگاه‌های اپل برای تغییر شماره استفاده شده در اپل آیدی، نیازی به تایید مجدد شماره نیست و برای تغییر شماره نیازی به دسترسی به شماره قبلی نخواهد بود. البته لازم به ذکر است که این موضوع هنگامی در دسترس قرار دارد که در دستگاه اپل خود لاگین شده باشید. در صورتی که به هر دلیلی به شماره دسترسی نداشته باشید و ارتباطتان قطع شده باشد، می‌توانید شماره خود را از قسمت Security اپل آیدی در دستگاه خود بدون نیاز به دسترسی شماره قبلی، تغییر دهید. اگر زمانی دسترسی شما به شماره قطع شده باشد، راه‌های جایگزین وجود دارد؛ اما به‌شرطی که قبل از Logout کردن از اپل آیدی در دستگاه اپل خود، از سلامت شماره مجازی گوگل ویس خود اطمینان حاصل کرده و سلامت شماره خود را تست کنید. 

خرید شماره مجازی اپل آیدی

در صورتی که شماره مجازی گوگل ویس خود را گم کرده‌اید یا به آن دسترسی ندارید تا زمانی که Sign out نکرده باشید هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید. در صورتی که نیاز به خارج و Sign out از دستگاه اپل خود داشته باشید و بخواهید از طریق دستگاه اپلی دیگر دوباره به اپل آیدی دسترسی پیدا کنید، بهتر است به موارد زیر دقت داشته باشید: 

  1. در صورتی که با دستگاه اپل دیگر و با همان اپل آیدی وارد شده‌اید و درحال حاضر این دستگاه فعال است، هنگامی که از دستگاه اول در اپل آیدی خروج کنید و  به همان دستگاه یا دستگاه اپل دیگری وارد شوید، کد اپل آیدی به دستگاه دوم که اپل آیدی در آن فعال است ارسال می‌شود 
  1. اگر از یک گوشی اپل استفاده می‌کنید و یا یک اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس مسدود شده، ساخته شده است و فقط در یک دستگاه فعالیت دارد، می‌توان تنها با یک کار کوچیک این مشکل را برطرف کرد. برای حل این مشکل باید قبل از خروج از اپل آیدی، باید در قسمت تنظیمات اپل آیدی و از بخش Passwords & Security، شماره موبایل را به یک شماره مجازی جدید و فعال گوگل ویس تغییر دهید. در حالت دوم باید پس از خرید شماره مجازی گوگل ویس جدید، به قسمت Settings سپس Apple ID و Password & Security مراجعه کنید و گزینه Edit را زده و گزینه Add a trusted number را انتخاب کنید. پس از آن باید شماره جدید خود را وارد نمایید و آن را وریفای کنید. (لازم به ذکر است که در این مرحله به وریفای کردن شماره قبلی نیازی نیست). در گام بعدی می‌توانید شماره مجازی گوگل ویس سابق را که از دسترسی خارج شده بود را از روی اپل آیدی حذف کرده و شماره جدید را جایگزین شماره مجازی گوگل ویس از دست رفته کنید.  

افزایش امنیت اپل آیدی بعد از ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس 

برای ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس و افزایش امنیت اپل آیدی راه‌های گوناگونی وجود دارد. استفاده از رمز عبور قوی می‌تواند امنیت نسبی برای اپل آیدی به وجود بیاورد که البته به تنهایی کافی نیست. رمز عبور اپل آیدی باید ۸ کاراکتر یا بیشتر تعریف می‌شود و حداقل باید از یک حرف کوچک و یک حرف بزرگ و یک عدد استفاده شده باشد. همچنین برای قوی‌تر شدن رمز، می‌توانید از نماد‌هایی مانند @،! و غیره استفاده کنید. استفاده از رمز عبورهای آسان امنیت اپل آیدی را تهدید می‌کنند و به خطر می‌اندازند. 

 یکی دیگر از راه‌های افزایش امنیت اپل آیدی، انتخاب سوال‌های امنیتی است. شرکت اپل برای تایید هویت کاربران خود و همچنین افزایش امنیت حساب آن‌ها، از سوالات امنیتی استفاده می‌کند. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده باشید می‌توانید با استفاده از سوالات امنیتی، رمز عبور اپل آیدی خود را بازیابی کنید. جواب این سوالات باید به گونه‌ای باشد که به راحتی در خاطر شما بماند اما حدس آن برای باقی افراد، دشوار باشد. همچنین با استفاده از حالت Find My، می‌توانید گوشی خود را از راه دور و به‌صورت اینترنتی ردیابی کرده و آن را قفل کنید. اگر اپل آیدی شما به هر دلیلی با مشکل مواجه شد و قابل بازیابی نبود، در صورت خاموش بودن Find My می‌توانید به راحتی اپل آیدی را حتی بدون رمز فعال سازی کنید. در صورت روشن بودن Find My، ابتدا باید مشکل اپل آیدی را برطرف نمایید و سپس با داشتن رمز صحیح آن را از دستگاه خارج کنید. برای خاموش کردن Find My باید پس از وارد کردن اپل آیدی خود در دستگاه به قسمت Setting بروید و در بالای این قسمت اپل آیدی خود را انتخاب کرده و پس از آن روی گزینه Find My بروید و Find My iPhone را خاموش کنید.  

شماره مجازی گوگل ویس

خرید شماره مجازی گوگل ویس برای ساخت اپل آیدی؛ بهترین روش برای دسترسی به خدمات اپل 

اپل آیدی یکی از ملزومات اصلی کاربران اپل است؛ اما کاربران ایرانی به دلیل تحریم، از شماره مجازی برای ایجاد اپل آیدی خود استفاده می‌کنند. ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس یکی از راه‌های دسترسی به خدمات اپل است و به دلیل تحریم‌هایی که وجود دارد نه تنها برای ساخت اپل آیدی، بلکه برای دسترسی به دیگر خدمات پرکاربرد و برخی اپلیکیشن‌ها، تنها خرید شماره مجازی است که می‌تواند کلید دسترسی به این خدمات باشد. طبق تجربیات کاربران ایرانی، خرید شماره مجازی از مجموعه‌های قابل اعتماد بهترین روش برای ساخت اپل آیدی و دسترسی به خدمات آن است.  

در مجموعه آریاپی، بزرگترین ارائه دهنده خدمات ارزی، می‌توانید با چند کلیک و با امنیت بالا اقدام به خرید شماره مجازی و شماره مجازی گوگل ویس کنید. در حقیقت آریاپی، سایتی فعال در زمینه پرداخت و خدمات ارزی است که با پشتیبانی سریع و ۲۴ ساعته، خدمات ارزی متنوع و انجام فوری سفارشات، توانسته توجه تعداد کثیری از کاربران را جلب خود کند. شما می‌توانید با مراجعه به آریاپی، علاوه بر خرید شماره مجازی کشورهای مختلف به افتتاح حساب در سایت‌های خارجی پرداخته و از خدمات ارزنده مانند خرید آی‌پی ثابت، پرداخت‌های بین‌المللی و کارت‌های اعتباری استفاده کنید. 

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا