آموزش

5 روش فهمیدن کسانی که به صورت آنلاین شما را چک میکنند

آیا نگران این هستید که افرادی شما را در اینترنت جستجو می‌کنند؟ 🕵 فهمیدن این مسئله با چند روش امکان پذیر است. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه بررسی ۵ روش فهمیدن کسانی که به صورت آنلاین شما را چک میکنند، می‌پردازیم.

نحوه فهمیدن اشخاصی که اسم من را جستجو میکنند؟

?How to Find Out Who Is Searching for Me on Internet

اگر می‌خواهید بدانید که چه کسانی شما را در اینترنت جستجو می‌کنند یا پروفایل شما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف چک می‌کنند، باید بگوییم که امکان متوجه شدن این امر به صورت دقیق وجود ندارد. اما شما می‌توانید متوجه شوید که آیا نامتان در اینترنت جستجو شده است یا خیر. در این مطلب از لینک 2 دانلودموضوع روش فهمیدن کسانی که به صورت آنلاین شما را چک میکنند را بررسی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چگونه بفهمیم چه کسانی مرا جستجو میکنند؟ با Google Alerts

برای این که متوجه شوید چه کسی شما را در اینترنت جستجو کرده است، وارد اکانت گوگل خود شوید. سپس وارد Google Alerts شوید.

حال در کادر نام خود را وارد کنید. روی Create Alert بزنید.

روش فهمیدن کسانی که به صورت آنلاین شما را چک میکنند

سپس روی علامت مداد که برای ویرایش است، بزنید. در این بخش می‌توانید مواردی را تنظیم کنید:

ایمیل هشدار چند بار برایتان ارسال شود. هر زمان که جستجو انجام شد، یک بار در روز یا یک بار در هفته.

تعیین منبع جستجو کلمه کلیدی: ویدئو، خبر، کتاب و… .

تنها هشدار جستجو با زبانی خاص برایتان ارسال شود. به عنوان مثال، زمانی که جستجو به زبان انگلیسی انجام شود.

منطقه جستجو را مشخص کنید. به عنوان مثال، جستجوهایی که در کشور X انجام می‌شود، به شما هشدار داده شوند.

چه نتایجی به شما هشدار داده شود.

این هشدارها به چه ایمیلی ارسال شود.

روش فهمیدن کسانی که به صورت آنلاین شما را چک میکنند

در نهایت، در صورت تغییر دادن این موارد روی Update alert بزنید. دوباره به صفحه قبلی برمی‌گردید. در این بخش روی علامت چرخ دنده بزنید تا بتوانید زمان ارسال هشدار را مشخص کنید. سپس روی Save بزنید.

روش فهمیدن کسانی که به صورت آنلاین شما را چک میکنند

برای حذف هشدار هم می‌توانید روی علامت سطل زباله کلیک کنید.

اگر نگران این هستید که آیا نبود شما فردی از کامپیوترتان استفاده کرده است یا نه، می‌توانید مطلب روش فهمیدن مدت زمان کار و افرادی که در نبود شما از کامپیوتر استفاده کردند را مطالعه کنید.

چه کسانی پروفایل مرا چک میکنند؟ Social Mentions

روش دیگر این است که از سایت Mention.com استفاده کنید. استفاده از خدمات ابتدایی سایت رایگان است اما برای استفاده از سایر قابلیت‌ها باید اشتراک خریداری کنید. ۱۴ روز هم می‌توانید از بخش ویژه به صورت رایگان استفاده کنید. این سایت دارای نرم‌افزاری برای ویندوز ۱۰، مک، اندروید و آیفون است. برای استفاده از سایت باید ایمیل خود را وارد کنید و هشداری ایجاد کنید. کاربر می‌تواند تا ۴ هشدار را ایجاد کند. سپس روی Get Started بزنید.

روش فهمیدن کسانی که به صورت آنلاین شما را چک میکنند

سپس این سرویس شروع به اسکن می‌کند. پس از اسکن می‌توانید بلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی و… را مشاهده کنید که نام شما در آن‌ها منشن شده است. با زدن روی Edit alert می‌توانید بخش‌هایی را که اسکن انجام می‌شود، تغییر دهید. ایمیل هشدار برایتان ارسال خواهد شد.

فهمیدن کسانی که مرا جستجو میکنند با پروفایل LinkedIn

روش فهمیدن کسانی که به صورت آنلاین شما را چک میکنند

یکی دیگر از روش‌های فهمیدن اینکه چه کسی شما را در اینترنت جستجو می‌کند، استفاده از پروفایل LinkedIn است. اصولا این جستجوها با اهداف شغلی و تحصیلی انجام می‌شود. اگر از LinkedIn Premium استفاده کنید، می‌توانید متوجه شوید که چه کسانی شما را جستجو کرده‌اند و پروفایل شما را چک کرده‌اند. اگر اکانت عادی دارید، صرفا می‌توانید تعداد محدودی از بازدیدکنندگان ، جستجوها و زمان آنان را مشاهده کنید.

اگر می‌خواهید ببینید چه کسی پروفایل اینستاگرام، تلگرام و… شما را چک کرده است، مطلب نمایش افرادی که پروفایل و عکس تلگرام ،اینستاگرام ،فیس بوک و واتساپ شما را مطالعه کنید.

چه کسانی پروفایل من را دیده اند؟ با استفاده از Facebook Interactions

با فیس بوک دقیقا نمی‌توان تشخیص داد که چه کسی پروفایل شما را مشاهده کرده است اما در برخی موارد در بخش پیشنهادات می‌توانید این افراد را مشاهده کنید. بخش پیشنهادات شامل کاربرانی می‌شوند که مشترکات زیادی در زمینه فالوورها، دنبال‌ کنندگان و… با شما دارند. در عین حال، ممکن است همه این اکانت‌هایی که پیشنهاد می‌شوند، به دنبال دیدن پروفایل شما نباشند یا صرفا یک بار روی آن کلیک کرده باشند.

روش فهمیدن کسانی که به صورت آنلاین شما را چک میکنند

اگر از بخش Facebook Story استفاده می‌کنید، بهتر می‌توانید مشاهده کنید که چه کسی استوری شما را دیده و چک کرده است.

اگر می‌خواهید بدانید که با چه کسی بیشتر از همه در واتساپ چت کرده‌اید، می‌توانید به مطلب آموزش دیدن مخاطبینی که بیشتر با آنها در واتساپ چت شده است مراجعه کنید.

چگونه بفهمیم چه کسانی مرا جستجو میکنند؟ با Twitter Analytics

روش فهمیدن کسانی که به صورت آنلاین شما را چک میکنند

با Twitter Analytics نمی‌توانید جزییات زیادی به دست آورید و ببینید که دقیقا چه کسی شما را جستجو کرده است اما خوبی این بخش از توییتر این است که می‌توانید علاوه بر دیدن بهترین توئیت‌های خود، بهترین فالورهایتان را هم مشاهده کنید. همچنین می‌توانید ببینید که چه کسی شما را دنبال کرده است که خودتان خبر ندارید. برای دیدن این بخش باید روی More و سپس Analytics بزنید.

برای یادگیری نحوه تغییر نام و آیدی Twiiter به مطلب آموزش نحوه تغییر اسم و نام کاربری در توییتر مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلود۵ روش فهمیدن کسانی که به صورت آنلاین شما را چک میکنند را بررسی کرده‌ایم. شما از کدام یک از این روش‌ها استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا