آموزش

راهنمای خرید تلفن ابری مناسب برای کسب و کارهای ایرانی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و رواج دورکاری، استفاده از تلفن ابری برای کسب و کارها بسیار سودمند و به صرفه است. اما تلفن ابری چیست و چگونه باید آن را در ایران خریداری کنیم؟

تلفن ابری به شما این امکان را می‌دهد که از هر جایی و هر زمانی تماس‌های کسب و کارتان را از دست ندهید و همچنین باعث سریع و کارآمدتر شدن ارتباطات با مشتریان و همکارانتان می شود. اما انتخاب یک تلفن ابری مناسب برای کسب و کارتان می‌تواند چالش برانگیز باشد. ما در این پست به بررسی فاکتورهایی کلیدی برای انتخاب تلفن ابری مناسب برای کسب و کارتان می‌پردازیم.

تلفن ابری چیست؟

تلفن ابری یا تلفن ویپ و اینترنتی یک تکنولوژی جدید است که امکان انتقال صدا و داده‌ها از طریق اینترنت را فراهم می‌کند. در واقع مثل تلفن های ثابت مخابراتی بوده اما خدماتی متفاوت و پیشرفته تر عرضه می کند. این تلفن ثابت به صورت اینترنتی ارائه می شود و نیازی به تجهیزات پیچیده، نصب نرم افزار یا سخت افزار خاص و هزینه های سیم کشی ندارد. این تکنولوژی به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق دستگاه‌های مختلفی مانند کامپیوترها، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها تماس‌های تلفنی خود را برقرار کنند. از مزایای تلفن ابری می‌توان به هزینه کمتر، امکانات بیشتر، انعطاف‌پذیری بیشتر و کیفیت بهتر صدا اشاره کرد.

تلفن ابری مناسب چه افرادی است؟

تلفن ابری مناسب چه افرادی است؟

  1. شرکت ها و سازمان های بزرگ: تلفن ابری می‌تواند به عنوان ابزار اصلی برای تماس‌های داخلی و برون سازمانی، مدیریت کنفرانس‌ها، و انتقال تماس‌ها به دسته‌بندی‌های مختلف استفاده شوند.
  2. کسب و کارهای خدماتی: تلفن ابری یا سازمانی به آنها امکان می‌دهد تا سوالات و نیازهای مشتریان را فوراً پاسخ دهند، درخواست‌ها را ردیابی کرده و برای ارائه خدمات بهتر برنامه‌ریزی انجام دهند.
  3. کسب و کارهای کوچک و متوسط: با استفاده از این ابزار، ارتباطات داخلی بین کارمندان بهبود یافته و امکان برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه فراهم می‌شود.
  4. فروشگاه‌ها: با استفاده از این تلفن ابری، مشتریان می‌توانند سوالات خود را درباره محصول ها، سفارش ها و خدمات مرتبط با فروشگاه مطرح کنند و با کارمندان فروشگاه در ارتباط باشند. همچنین، فروشگاه‌ها می‌توانند از تلفن سازمانی در ارتباط با تأمین کنندگان استفاده کرده و فرآیند خرید و فروش برایشان راحت تر می شود.
  5. کسب و کارهای آنلاین: این تلفن به آنها امکان می‌دهد تا با مشتریان خود در ارتباط باشند، پشتیبانی فنی ارائه و مشکلات فنی را حل کنند. همچنین، در صورت نیاز، می‌توانند خطوط تماس مستقیم را برای فروش و خدمات مشتریان در نظر بگیرند.
  6. دفاتر حقوقی و حسابداری: تلفن سازمانی به دفاتر حقوقی و حسابداری امکان می‌دهد تا با مشتریان خود در ارتباط دائمی باشند، نظرات و راهنمایی‌های لازم را ارائه بدهند و قراردادها و مستندات مربوطه را مدیریت کنند.
  7. فریلنسرها: بسیاری از فریلنسرها تنها به شماره تلفن همراه خود اتکا می‌کنند، غافل از آن که هنگام انتخاب، مشتری ترجیح می‌دهد سراغ کسب و کاری برود که شماره تلفن ثابت دارد. در گذشته برای خرید خط تلفن ثابت باید به مخابرات مراجعه می‌کردیم. و البته مهمتر این که خرید شماره تلفن ثابت تنها مشروط به داشتن مکان فیزیکی بود. اما اکنون با وجود عرضه‌کنندگان خدمات دفتر کار مجازی معتبری همچون «دفتر شما»، دیگر نه نیازی به مراجعه حضوری است و نه مکان فیزیکی.

تلفن گویا

در تلفن گویای ابری دفترشما نیازی به خرید هیچ گونه تجهیزات و صرفه هزینه جهت راه اندازی و نگهداری آن ندارید. همچنین راه اندازی تلفن گویا کسب و کارتان بسیار آسان و کاملا آنلاین درمدت چندین دقیقه توسط خودتان انجام می‌شود و نیازی به متخصصین شبکه نخواهید داشت.

همچنین در تلفن گویا دفترشما یک خط تلفن ثابت تهران خریداری می‌کنید و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید به تعداد نامحدودی داخلی تعریف کنید. تنظیمات نیز به صورت آنلاین در پرتال دفترشما قابل انجام است و به گزارش کامل تماس‌ها نیز دسترسی خواهید داشت.

منشی مجازی

اپراتورهای دفترشما (که در واقع منشی های مشترکین دفترشما هستند) تماسهای خود را با استفاده از نرم افزار اپراتوری پیشرفته ای پاسخ می‌دهند که به طور اختصاصی برای دفترشما طراحی شده است. وظایف منشی های مجازی «دفترشما» به شرح زیر است:

  • پاسخگویی به تماسها
  • تعیین وقت ملاقات
  • پیگیری امور مراجعان
  • گرفتن تماس خروجی و وصل کردن به شما
  • دریافت و ارسال فکس به صورت اینترنتی
  • ارائه گزارشی از تماسها به شما

ترانسفر داخلی

انتقال تماس به داخلی (ترنسفر) قابلیتی‌ در سرویس تلفن گویاست که از طریق آن پاسخ‌دهنده‌ی تماس می‌تواند تماس ورودی خود را در حین مکالمه به شماره داخلی همکار مورد نظر خود و یا به شماره‌ی موبایل یا تلفن ثابت مورد نظر خود منتقل کند به این ترتیب تماس ورودی به مقصد مورد نظرتان ترنسفر (منتقل) می‌شود.

فکس اینترنتی

با خرید فکس اینترنتی یا فکس ابری دفترشما یک شماره ثابت تهران به صورت اختصاصی به شما داده‌ خواهد شد که بتوان از طریق آن فکس ارسال و دریافت کرد. ارسال فکس از طریق پرتال دفترشما انجام شده که با هر دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد قابل دسترسی است. همچنین هیچ محدودیتی در تعداد فکس‌های ارسالی وجود ندارد.

تماس دو طرفه

مشترکین تلفن گویای دفترشما به جز دریافت تماس، به صورت مستقیم هم تماس خروجی بگیرند و تماس دو طرفه برقرار کنند.

شما برای برقراری تماس خروجی  با سرشماره خریداری شده از دفترشما، فقط به یک موبایل نیاز دارید. همچنین همکاران شما هم می‌توانند از این امکان استفاده کرده و چندین نفر به صورت همزمان با مشتریان مختلف تماس بگیرند.

زمانبندی پیشرفته

با کمک «زمابندی» شما تماس گیرنده را در ساعت‌ها یا روزهای دلخواه به یک منوی دیگرهدایت کرده و تنظیمات کلیدها و داخلی‌ها را روی آن منودرآن بازه زمانی، مشخص می‌کنید.

صندوق صوتی

وقتی که کسی تماسی به شماره تلفن شما بزند و شما قادر به پاسخگویی نباشید، تماس به صندوق صوتی هدایت می‌شود. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های صوتی را بعدا بشنوید و به آنها پاسخ دهید.

ازویژگی‌هایی مهم صندوق صوتی می توان به از دست نرفتن تماس ها، ذخیره پیام ها، انتقال پیام‌ها به افراد دیگر و دسته بندی پیام ها و گزارش پیام اشاره کرد.

لیست تماس

لیست تماس یک ویژگی مهم در سرویس تلفن گویا است که به کاربران امکان می‌دهد تمامی تماس‌های ورودی و خروجی خود را ثبت و مدیریت کنند.

ضبط مکالمات تماس

ضبط مکالمات تماس به معنای ضبط صوتی مکالماتی است که انجام می‌شود و این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که مکالمات تلفنی خود را ضبط و ذخیره کنند تا بتوانند آنها را بعداً گوش کنند یا به عنوان مرجع استفاده کنند.

صف انتظار

صف انتظار در تلفن گویای دفترشما یک ویژگی کاربردیست که تماس گیرنده تا زمانی که کارشناس پاسخگو بتواند تماس را دریافت کند یا تماس گیرنده یکی از گزینه‌های متعدد ارایه شده را انتخاب نکند، در صف انتظار منتظر می‌ماند. این سیستم به کارشناسان این امکان را می‌دهد تا از تعداد تماس‌های موجود در صف انتظار و مدت انتظار آن‌ها اطلاع پیدا کنند.

امکانات پیشرفته شرکت دفترشما  برای کسب و کارها

امکانات پیشرفته شرکت دفترشما  برای کسب و کارها

دفترشما یک سرویس تلفن اینترنتی و ابریست که به شما این امکان را می دهد بدون نیاز به هیچ سخت افزاری و دانش خاصی، ‌در هر کجای ایران، بدون وابستگی به فضای فیزیکی برای کسب و کار خود یک شماره تلفن ثابت اختصاصی به همراه، امکانات کامل یک دفتر کار حرفه ای رو در کنار هم داشته باشید. با ما در ادامه این امکانات باورنکردنی را بررسی میکنیم.

مدارک مورد نیاز برای دریافت تلفن ابری دفترشما

برای واگذاری خط به افراد حقیقی، ارائه مدارک هویتی (مانند صفحه نخست شناسنامه مالک شماره موبایل ثبت شده در پروفایل، تصویر پشت و روی کارت ملی) و تایید توسط کارشناسان نیاز است. همچنین تایید موبایل (از طریق ارسال کد اعتبارسنجی) و تایید ایمیل (از طریق ارسال لینک فعالسازی) الزامیست.

نکته جالب اینکه شما این امکان را دارید که پیش از اشتراک تلفن ابری دفترشما دو هفته رایگان این سرویس را امتحان کنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا