آموزش

21 تا از بهترین سرویس های ساخت رزومه انگلیسی آنلاین رایگان

رزومه شما 💼 خلاصه‌ای از آن چیزهایی است که برای آن‌ها زحمت کشیده‌اید، به آن‌ها علاقه دارید، دز آن‌ها مهارت توانایی دارید و… . در واقع رزومه اولین برخورد کارفرما، مدیر و… با تجربه‌های شما است. در نتیجه، بهتر است به بهترین شکل ممکن آن را طراحی کنید و بسازید. برای این کار سرویس‌های آنلاینی وجود دارد که کافی است وارد آنها شوید، الگویی را انتخاب کنید و اطلاعات خود را وارد کنید. در نهایت، رزومه آماده را تحویل بگیرید. در این مطلب از لینک 2 دانلود۲۱ تا از بهترین سرویس های ساخت رزومه انگلیسی آنلاین رایگان را معرفی و بررسی می‌کنیم.

بهترین رزومه ساز انگلیسی آنلاین

Best Online English Resume Builders

اگر به دنبال شغلی حرفه ای می‌گردید، می‌خواهید برای ادامه تحصیل خود اپلای کنید، برای شرکت در انجمنی داوطلب شده‌اید و… بهتر است رزومه ای حرفه ای برای خود ایجاد کنید. رزومه بخش‌های مختلفی دارد که شما را به کارفرما، مسئول و… معرفی می‌کند تا اشخاص موردنظر بتوانند توانایی‌های شما را ارزیابی کنند و ببینند که آیا شما شخص موردنظر آن‌ها برای استخدام، فعالیت و… هستید یا خیر! برای این که بتوانید رزومه‌ای خوب و حرفه‌ای بسازید، می‌توانید از سرویس‌های آنلاین استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودچند سرویس رزومه ساز انگلیسی آنلاین را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ساخت رزومه انگلیسی آنلاین رایگان با Resume.com

رزومه انگلیسی آنلاین

برای ساخت رزومه انگلیسی آنلاین رایگان می‌توانید از سایت Resume.com استفاده کنید. تا کنون حدود ۶ میلیون رزومه در این سایت ساخته شده است. در این سایت ۲۴ الگوی رایگان رزومه وجود دارد. کاربران می‌توانند رزومه‌های موجود را ویرایش کنند و موارد دلخواه را در آن آپلود کنند. استفاده از این سایت بسیار ساده و است و نتیجه نهایی آن حرفه‌ای است. شیوه‌های مختلفی برای ورود اطلاعات وجود دارد. به عنوان مثال، شما می‌توانید شیوه سوال و جواب را انتخاب کنید و سوالات را پاسخ دهید.

در نهایت، رزومه آماده شده خود را دریافت کنید. از طرفی هم می‌توانید بخش‌ها را خودتان به ترتیب پر کنید. امکان اضافه کردن بخش‌های مختلف هم وجود دارد. به عنوان مثال، ممکن است در میان این سوالات، پرسش موردنظر شما وجود نداشته باشد که می‌توانید خودتان آن را اضافه کنید. وقتی اطلاعات مختلف را وارد کنید، می‌توانید پیش نمایشی از رزومه خود را مشاهده کنید و ببینید که این اطلاعات چگونه در الگوی رزومه انتخابی شما نمایش داده می‌شوند. همچنین می‌توانید در میانه راه الگوی خود را عوض کنید.

ساخت رزومه انگلیسی رایگان با Wozber

رزومه انگلیسی برای اپلای

Wozber سرویس خوبی برای ساخت رزومه به انگلیسی است. کار با این سرویس ساده و آسان است. این سرویس رایگان است و از نکات مثبت آن این است که پس از ساخت رزومه خود می‌توانید چک کنید که چه مشاغلی برای شما مناسب است و برای این موارد در آینده رزومه خود را ارسال کنید. برخی از الگوهای این سرویس ممکن است بسیار شبیه به هم باشند. بنابراین، در انتخاب الگو باید دقت کنید و به جزییات توجه کنید تا بتوانید مورد بهتر را برای خود انتخاب کنید.

ساخت رزومه به انگلیسی در VisualCV

رزومه انگلیسی آنلاین

برای ساخت رزومه انگلیسی برای اپلای و… می‌توانید از VisualCV استفاده کنید. استفاده از این سایت آسان است و رابط کاربری ساده‌ای دارد. کافی است اطلاعات خود را در آن وارد کنید و همزمان تغییراتی را که روی رزومه انتخابی شما ایجاد می‌شود، مشاهده کنید. این سرویس بخش رایگانی هم دارد که به شما اجازه می‌دهد که رزومه ایجاد کنید، آن را ویرایش کنید و در نهایت آن را به فرمت PDF دانلود کنید. در حالت رایگان می‌توانید از سه الگوی آماده حرفه‌ای استفاده کنید. حالت غیر رایگان آن دارای ۲۲ الگوی آماده است.

نمونه رزومه انگلیسی برای پذیرش در دانشگاه و… در My Perfect Resume

رزومه انگلیسی آنلاین

برای دیدن نمونه رزومه انگلیسی مهندس کامپیوتر و… می‌توانید از سایت My Perfect Resume استفاده کنید. با کمک این سایت می‌توانید از پایه رزومه خود را ایجاد کنید یا رزومه‌ای را که از قبل داشتید، وارد کنید و تغییراتی را روی آن انجام دهید. از ویژگی‌های مثبت این سرویس این است که در حین ساخت رزومه به شما پیشنهاداتی می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای بهبود رزومه خود استفاده کنید. با کمک این سایت می‌توانید به رزومه خود رنگ و لعاب ببخشید و آن را زیبا کنید. رزومه خود را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید. در این سایت نمونه های مختلفی از رزومه‌های آماده وجود دارد که با توجه به رشته، حرفه و… دسته بندی شده‌اند. از این رزومه‌ها می‌توانید برای ساخت رزومه خود ایده بگیرید.

استفاده از قالب رزومه انگلیسی در Standard Resume

رزومه انگلیسی آنلاین

Standard Resume دارای نمونه رزومه انگلیسی برای کار و… است. با کمک این سرویس می‌توانید اطلاعات خود را مستقیما از لینکدین وارد رزومه کنید. کار با این سرویس ساده است. ظاهر سایت ساده و مینیمال است تا بتوانید بهتر روی اطلاعاتی که وارد می‌کنید، تمرکز کنید. در حین وارد کردن اطلاعات می‌توانید پیش نمایش رزومه خود را مشاهده کنید و ببینید که اطلاعات شما چگونه نمایش داده خواهند شد. در نهایت هم می‌توانید رزومه خود را به صورت پی دی اف دانلود کنید. از دیگر ویژگی‌های این سرویس این است که فرمت موبایل رزومه را هم در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در گوشی‌های هوشمند هم آن را مشاهده کنید. استفاده از این سرویس رایگان است.

ساخت رزومه انگلیسی حرفه ای با FlowCV

رزومه انگلیسی رایگان

ساخت رزومه انگلیسی حرفه ای با FlowCV هم ساده و هم لذت بخش است. الگوی موجود در این سرویس رایگان است و ظاهر خوبی دارند. البته تنها یک الگوی آماده در سرویس وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین امکان ایجاد کاور لتر هم وجود ندارد. ظاهر الگوی موجود ساده و مینیمال است. اگر با ظاهر همان یک الگو مشکلی ندارید، می‌توانید ساخت رزومه را به راحتی شروع کنید و در نهایت، رزومه ای آماده تحویل بگیرید.

نمونه رزومه حرفه ای در Canva

رزومه ساز انگلیسی آنلاین

برای ایجاد رزومه شرکت ساختمانی و.. انگلیسی می‌توانید از سرویس Canva استفاده کنید. اگر می‌خواهید رزومه‌ای قوی و حرفه ای داشته باشید، می‌توانید به این سرویس اعتماد کنید. در این سرویس بیش از ۱۰۰ الگوی رزومه رایگان وجود دارد که توسط طراحان حرفه‌ای طراحی شده‌اند. الگوها با توجه به زمینه‌های مختلف دسته بندی شده‌اند و می‌توانید آنان را با توجه به حرفه خود انتخاب کنید.

رزومه ساز حرفه ای انگلیسی Indeed

رزومه ساز انگلیسی آنلاین

برای ساخت رزومه انگلیسی حرفه ای می‌توانید از سرویس Indeed استفاده کنید. فرایند ساخت رزومه در این سایت آسان است. شما می‌توانید پس از ساخت رزومه آن را با کارفرمایانی که در این سرویس حضور دارند، به اشتراک بگذارید. اگر هم از قبل رزومه دارید، می‌توانید آن را برای پیدا کرن موقعیت‌های شغلی مناسب روی این سرویس بارگذاری کنید. این سرویس رایگان است و ۸ الگوی آماده دارد.

رزومه ساز به زبان انگلیسی Zety

رزومه انگلیسی برای اپلای

Zety دیگر رزومه ساز به زبان انگلیسی است که با آن می‌توانید رزومه خود را بسازید. کار با این سرویس ساده است و به راحتی می‌توانید اطلاعات خود را در آن وارد کنید. این سرویس رایگان است و در ابتدای استفاده از آن باید اکانت خود را بسازید. وقتی رزومه خود را ساختید، کافی است روی Download بزنید و آن را دانلود کنید. فرمت فایلی که دانلود خواهید کرد، txt. است. برای دانلود در فرمت‌های دیگر باید اشتراک تهیه کنید.

ساخت رزومه انگلیسی آنلاین با ResumeHelp

رزومه انگلیسی آماده

رزومه ساز انگلیسی آنلاین ResumeHelp یکی دیگر از بهترین سرویس‌هایی است که از آن برای ساخت رزومه می‌توانید استفاده کنید. کافی است وارد این سرویس شوید و بخش‌های مختلف را به ترتیب پر کنید. در نهایت، رزومه خود را به صورت آماده تحویل بگیرید. به همین سادگی! در این سرویس بیش از ۲۰ الگوی آماده وجود دارد که شما می‌توانید به دلخواه خود آنان را تغییر دهید. علاوه بر این، در هنگام پر کردن بخش‌های مختلف می‌توانید از پاسخ‌های آماده هماهنگ با تجربه خود استفاده کنید و با سرعت بیشتری رزومه را ایجاد کنید.

نمونه رزومه حرفه ای در ResumeNerd

رزومه انگلیسی آماده

ResumeNerd رزومه ساز حرفه ای انگلیسی است که استفاده از آن بسیار ساده است. در این سرویس می‌توانید اطلاعات خود را بخش به بخش وارد کنید و نگران این نباشید که ممکن است اطلاعات مهمی را فراموش کنید. علاوه بر این، می‌توانید از نکاتی که در این سایت در رابطه با ساخت رزومه وجود دارد، استفاده کنید و رزومه‌ای بهتر و حرفه‌ای ایجاد کنید. امکان دانلود رزومه در فرمت‌های مختلف وجود دارد. همچنین شما می‌توانید از پاسخ‌های پیشنهادی آماده هم استفاده کنید.

ساخت رزومه انگلیسی حرفه ای با ResumeLab

نمونه رزومه انگلیسی برای پذیرش در دانشگاه

ResumeLab نیز گزینه مناسب دیگری برای ساخت رزومه انگلیسی حرفه ای است. در این سرویس ۱۸ الگوی آماده وجود دارد. تمامی این الگوها به صورت تخصصی طراحی شده‌اند و شما تنها کافی است اطلاعات خود را در الگوی موردنظر وارد کنید و رزومه‌ای آماده تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید هر کدام از الگوها را به شکل دلخواه تغییر دهید. نکته مثبت این سرویس این است که به رزومه ساخته شده شما نمره می‌دهد تا بتوانید ببینید تا چه میزان رزومه قوی دارید.

نمونه رزومه انگلیسی برای کار و… در ResumeNow

نمونه رزومه انگلیسی برای پذیرش در دانشگاه

ResumeNow رزومه ساز به زبان انگلیسی است که استفاده از آن بسیار راحت است. در این سرویس بخش‌های مختلفی وجود دارد که باید آنان را پر کنید تا بتوانید رزومه‌ای حرفه‌ای و کامل بسازید. ابتدا باید الگوی موردنظر خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با پر کردن هر بخش ببینید که رزومه به شکل درآمده است. در نهایت، در صورت راضی بودن از رزومه، می‌توانید آن را دانلود کنید یا به تغییر دادن ادامه دهید.

ساخت رزومه انگلیسی با Resumup

نمونه رزومه انگلیسی برای پذیرش در دانشگاه

Resumup نیز برای ساخت رزومه انگلیسی مناسب است. این سرویس نیز مانند دیگر سرویس‌ها است که شما می‌توانید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و رزومه آماده را دریافت کنید. برای این که بتوانید از بخش رایگان این سرویس استفاده کنید، باید رزومه‌ها را با فرمت TXT دانلود کنید و امکان دانلود رزومه‌ها در فرمت PDF وجود ندارد. با این حال استفاده از آن بسیار آسان است و به راحتی می توانید رزومه خود را ایجاد کنید.

ساخت رزومه انگلیسی آنلاین رایگان با EnhanCV

نمونه رزومه انگلیسی برای پذیرش در دانشگاه

EnhanCV هم مورد دیگری است که برای ساخت رزومه انگلیسی آنلاین رایگان می‌توانید استفاده کنید. شما می‌توانید رزومه‌ ساخته شده خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و نظر آن‌ها را درباره رزومه بدانید. استفاده از این سرویس آسان است زیرا رابط کاربری ساده‌ای دارد. در هنگام ساخت رزومه و وارد کردن اطلاعات، می‌توانید از پیشنهادات سرویس برای بهتر کردن رزومه خود استفاده کنید.

اگر می‌خواهید رزومه فارسی برای خود ایجاد کنید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب معرفی بهترین سرویس‌های ساخت رزومه فارسی آنلاین و رایگان را مطالعه کنید.

رزومه انگلیسی آماده با Resume Genius

رزومه انگلیسی آنلاین

برای ساخت رزومه انگلیسی آماده می‌توانید از Resume Genius استفاده کند. ساخت رزومه در این سایت بسیار راحت است، در حدی که در ۱۵ دقیقه می‌توانید رزومه‌ای حرفه‌ای بسازید. ۱۷ الگوی آماده در این سایت وجود دارد. ابتدا باید یکی از این موارد را انتخاب کنید. سپس باید سوالات را پاسخ دهید. تمام این موارد را باید به ترتیب پاسخ دهید. در پاسخ به سوالات می‌توانید در میان پاسخ‌ها نیز بگردید و پاسخی را که با جواب شما به این سوال هماهنگ است، انتخاب کنید. امکان ویرایش کردن پاسخ‌های آماده هم وجود دارد. همچنین می‌توانید رزومه خود را مستقیما در Indeed و Resume Library به اشتراک بگذارید.

ساخت رزومه انگلیسی برای اپلای و… با Kickresume

قالب رزومه انگلیسی

Kickresume هم برای ساخت رزومه انگلیسی آنلاین مناسب است. در این سرویس الگوهای آماده مختلفی وجود دارد. حتی امکان جستجوی مشاغل مرتبط با رزومه نیز در آن وجود دارد. الگوها از نظر گرافیکی سنگین هستند و طراحی قوی دارند اما در مجموع ساده هستند و پر کردن اطلاعات در آن‌ها نیز آسان است. برای مشاهده این رزومه‌ها سیستم شما باید مجهز به ATS باشد. در غیر این صورت امکان مشاهده آن‌ها وجود ندارد.

نمونه رزومه انگلیسی برای پذیرش در دانشگاه و… با Resumonk

ساخت رزومه انگلیسی آنلاین

برای ساخت رزومه می‌توانید از قالب رزومه انگلیسی Resumonk استفاده کنید. استفاده از این سرویس آسان است و الگوها شکل و شمایل ساده‌ای دارند. کافی است اطلاعات موردنیاز را وارد کنید. در کنار ساخت رزومه می‌توانید Cover letter (کاور نامه) مناسب با رزومه خود را هم تهیه کنید. این سرویس رایگان نیست و برای استفاده از آن می‌توانید اشتراک سالانه یا همیشگی تهیه کنید.

ساخت رزومه شرکت ساختمانی و.. انگلیسی با ResumeBuild

ساخت رزومه شرکت ساختمانی و.. انگلیسی

برای ساخت رزومه انگلیسی آماده می‌توانید از ResumeBuild استفاده کنید. استفاده از این سرویس نیز آسان است. شما می‌توانید در هنگام نوشتن اطلاعات خود از پیشنهادات سایت و موارد آماده استفاده کنید تا بتوانید با سرعت بیشتری رزومه خود را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید این پیشنهادات را با توجه به تجربه و مهارت خودتان تغییر دهید. امکان استفاده از بولت پوینت (Bullet point) برای دادن ظاهری بهتر به رزومه هم وجود دارد. در این سایت ۱۷ الگوی آماده وجود دارد.

رزومه ساز به زبان انگلیسی ShapeResume

رزومه ساز به زبان انگلیسی

ShapeResume هم برای ساخت رزومه انگلیسی مناسب است. وارد سایت آن شوید و برنامه را دانلود کنید. سپس آن را روی سیستم خود نصب کنید و با خیال راحت و بدون نیاز به اینترنت از آن استفاده کنید. بخش‌های مختلفی در برنامه وجود دارد که باید آن‌ها را پر کنید. این برنامه کارهای لازم بعدی را خود انجام می‌دهد و شما می‌توانید رزومه خود را با فرمت PDF دریافت کنید. در نسخه رایگان امکان ایجاد تغییر روی رزومه و ساختار آن وجود ندارد.

رزومه ساز حرفه ای انگلیسی SarmSoft Builder

رزومه ساز به زبان انگلیسی

رزومه ساز حرفه ای انگلیسی SarmSoft Builder هم سرویس خوبی برای ساخت رزومه است. وقتی وارد این سرویس شوید، متوجه ظاهر قدیمی آن می‌شوید که برای ویندوز ۹۵ طراحی شده است. با این حال، می‌توانید از آن روی ویندوز ۱۰ هم استفاده کنید. استفاده از این مورد از آن جهت آسان است که می‌توانید برنامه آن را دانلود کنید و روی سیستم خود نصب کنید. سپس به راحتی از آن استفاده کنید. در نتیجه، برای استفاده از آن نیازی به اینترنت ندارید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین سرویس‌ها و سایت‌های رزومه ساز انگلیسی آنلاین را معرفی و بررسی کردیم. ما از کدام یک از این موارد استفاده کردید؟ لطفاً نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا