آموزش

نکات مهمی که برای تبلیغات در تلگرام باید بدانید

نکات مهمی که برای تبلیغات در تلگرام باید بدانید

دنیای دیجیتال امروز بستر مناسبی را در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار داده است تا با کمترین هزینه و بیشترین سرعت، به راحتی به تبلیغ محصولات و خدمات خود بپردازند. برخلاف شیوه های سنتی، شما در تبلیغات با استفاده از بسترهای مدرن نظیر پیامرسان تلگرام، کسب و کار خود را با هزینه ای بسیار کمتر به طیف وسیع تری از افراد معرفی می کنید، بازخورد بیشتری می گیرید و درآمد بیشتری کسب می کنید. اگر شما هم کسب و کاری دارید که قصد دارید آن را از طریق تلگرام به انبوه افراد معرفی کنید در این مقاله با ما همراه باشید تا به همه نکات ریز و درشت چگونگی انجام این کار بپردازیم.

روش های تبلیغات در تلگرام

برای تبلیغات در تلگرام، بسته به بودجه و نیازتان گزینه های متعددی پیش رو دارید. به طور کلی تبلیغات در این پلتفرم به سه شیوه امکان پذیر است:

  1. تبلیغات در کانال های تلگرامی
  2. تبلیغات در گروه های تلگرامی
  3. ارسال پیام تبلیغاتی به چت خصوصی افراد

در ادامه به شیوه انجام تبلیغات با هر یک از این روش ها، چالش های پیش رو و راهکارهای رفع این چالش ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تبلیغات در کانال های تلگرامی

تبلیغات در کانال های تلگرامی به دو شیوه انجام می شود.

در روش اول، شما می توانید یک متن تبلیغاتی مناسب نوشته و آن را به ادمین کانال های پربازدید بسپارید تا آن را به صورت کلیکی (تا گرفتن تعداد کلیک دلخواهتان)، بازدیدی (تا رسیدن به تعداد بازدید مدل خواهتان) یا ساعتی (برای مدت زمان دلخواهتان) در کانال قرار داده و آخرین پست کانال نگه دارند. بسته به میزان تخصصی بودن کانال و تعداد اعضای کانال هزینه متفاوتی برای تبلیغات خود پرداخت می کنید. به خاطر داشته باشید اگر کسب و کارتان محلی است در کانال های محلی شهر یا استان خودتان پست تبلیغاتی قرار دهید تا در هزینه تان صرفه جویی شود و بازخورد مفیدتری از تبلیغات خود بگیرید. خوبی این روش این است که شما در این روش آمار خوبی از بازخورد پست تبلیغاتی خود به دست خواهید آورد. عیب این روش هم این است که ممکن است رقبایتان با کلیک بیهوده یا بازدید فیک پول شما را هدر دهند.

در روش دوم، شما می توانید برای کسب و کار خود کانالی اختصاصی راه اندازی کنید و با جذب اعضای بیشتر، مشتریان احتمالی بیشتری برای کسب و کار خود فراهم بیاورید. تلگرام تنها به ادمین کانال اجازه می دهد در کل 200 نفر را عضو کانال خود کنند و سایر اعضا باید از طریق لینک دعوت به کانال شما ملحق شوند. لذا اگر می خواهید اعضای بیشتری را عضو کانال خود کنید بهتر است از طریق انتشار محتوای مفید و جذاب و تشویق سایر اعضا به دعوت دوستان و آشنایانشان به کانال اقدام به انجام این کار کنید.

تبلیغات در گروه های تلگرامی

اگر می خواهید با مخاطبین کسب و کارتان تعامل بیشتری داشته باشید، می توانید یک گروه تلگرامی اختصاصی ایجاد کنید و با جذب اعضای بیشتر، افراد بیشتری را با بیزینس خود آشنا کنید. شما می توانید با ایجاد فضایی دوستانه و انتشار محتوای مفید در گروه افراد را تشویق به عضویت و ماندن در گروه کنید. دور خرید عضو فیک را خط بکشید، زیرا در ازای پولی که برای خرید تعداد عضو فیک پرداخت می کنید اصلا تضمینی نیست اعضایی که به گروه شما ملحق می شوند واقعی باشند،  به این گروه علاقمند باشند، در آن فعالیتی داشته باشند و آن را ترک یا ریپورت نکنند.

اد بدون اجازه کاربران تلگرام به گروه گزینه دیگری است که برای اد ممبر پیش رو دارید. تلگرام در روز به هر خط اجازه می دهد نهایت تا 50 نفر را عضو گروه کنند. اگر می خواهید این تعداد را افزایش دهید باید به فکر استفاده از چندین خط باشید. همان طور که خودتان حدس می زنید مدیریت چندین خط برای انجام امور تبلیغاتی کار سختی است. چالش دیگری که با آن روبرو خواهید شد، یافتن شماره تلفن یا آی دی کاربران تلگرامی است که به زمینه کاری شما علاقه، نیاز یا ربطی داشته باشند، در این صورت پس از اد شدن با شانس بیشتری عضو دائمی گروه شما می مانند.

برای تسریع و خودکارسازی کل این پروسه، پیشنهاد ما به شما استفاده از نرم افزارهایی است که در پایان این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد.

ارسال پیام تبلیغاتی به چت خصوصی کاربران تلگرام

موثرترین شیوه برای معرفی کسب و کار خود به افراد ارسال پیام به چت خصوصی آنهاست. افرادهمواره پیامی که در پی وی خود دریافت می کنند توجه نشان می دهند، آن را باز می کنند و می خوانند. اما تبلیغات از این طریق به سادگی نوشتن متن پیام و ارسال به هر تعداد دلخواه از افراد نیست. تلگرام در این زمینه محدودیت هایی اعمال می کند. اگر بخواهید به افراد آشنا (افرادی که قبلا با شما چت داشته اند یا حداقل یک پیام به شما ارسال کرده اند) تبلیغی بفرستید، هیچ محدودیتی شامل حال تان نخواهد بود.

اما برای افراد غریبه (افرادی که شماره شما را سیو نـدارند و تا کنون هیچ چتی با شما نـداشته اند) تلگرام اجازه نمی دهد، با هر خط در هر روز به بیشتر از 50 نفر، پیام خصوصی ارسال کنید، بدیهی است که این تعداد، رقم بسیار پایینی برای یک تبلیغات مؤثر میباشد، لذا شما میتوانید با هزینه ای اندک، با تهیه چندین خط مجازی یا واقعی، تعداد ارسال های روزانه خود را افزایش دهید.

مدیریت چندین خط برای ارسال تبلیغات، یافتن شماره موبایل یا آی دی افرادی که میخواهید مخاطب تبلیغات خود قرار دهید و احتمال ریپورت شدن توسط گیرندگان پیام از چالش هایی است که در این روش تبلیغات پیش رو دارید. در ادامه نرم افزار مناسب برای رفع این چالش ها و خودکارسازی تبلیغات در تلگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار تبلیغات در تلگرام
نرم افزار مناسب برای تبلیغات در تلگرام، برنامه ای است که بتواند با چندین خط کار کند و به صورت خودکار این خطوط را تا قبل از رسیدن به محدودیت های تلگرامی تعویض کند. یکی از مهم ترین قابلیت هایی که این نرم افزار باید داشته باشد امکان استخراج اطلاعات کامل اعضای گروه های تلگرامی اعم از شماره موبایل، آی دی و نام است، زیرا اگر از گروه های مرتبط به زمینه کاری خود، اعضا را استخراج کنید بانکی از شماره یا آی دی افرادی را خواهی داشت که به حوزه کاری شما علاقمند هستند و در صورت اد شدن به گروهتان یا دریافت پیامتان شما را به تلگرام ریپورت نخواهند کرد، بلکه از آن استقبال می کنند و با شانس بیشتری از مشتریان شما می شوند. این نرم افزار باید قادر باشد لیست آی دی یا شماره تلفن مخاطبین هدف شما را به صورت خودکار به گروه شما اد کند یا پیام تبلیغاتی شما را به صورت تمام اتوماتیک برایشان ارسال کند.

یکی از نمونه های موجود در بازار که تمامی این قابلیت ها را دارد و در بازار بین المللی نیز به فروش می رسد، نرم افزار ارسال پیام گروهی در تلگرام کاربر مجازی است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امکانات این نرم افزار، طرز کار آن، نظرات سایر مشتریان به این لینک مراجعه کنید:

https://www.v-user.com/fa/محصولات/تبلیغات-در-تلگرام

شرکت کاربر مجازی محصولات مشابهی برای تبلیغات در واتساپ و نیز افزایش فالوور اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد. . شما همچنین می توانید نرم افزار دیلیت اکانت تلگرام کاربر مجازی را که توسط این شرکت به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است دانلود و استفاده کنید.شما می توانید با مراجعه به سایت کاربر مجازی  v-user.com  با سایر محصولات این شرکت آشنا شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا