آموزش

دانلود بروزترین فیلم های هندی – خارجی – ایرانی – کره ای مووی لند

این روز ها نمی توان تحت هیچ شرایطی میزان نفوذ فیلم و سریال های خارجی را در زندگی عامه مردم رد کرد. در حقیقت اغلب مردم زمانی که به اوقات فراغت کوتاهی می رسند، در نخستین گام به سراغ تماشای فیلم و سریال ها می روند. به همین جهت است که این روزها تقاضای بسیار زیادی برای فیلم خارجی، فیلم هندی، فیلم ایرانی، فیلم کره ای و.… ایجاد شده است. این موضوع به نوبه خود نشان از گستردگی سلایق عامه مردم می باشد.

مردم تمایل دارند تا آثاری را تماشا کنند که مطابق سلیقه و ذائقه آن ها باشد. اما  متاسفانه ارضا کردن این سلیقه تا حدی با دردسر های مختلفی همراه است. دلیل اصلی این موضوع را هم می توان نبود یک مرجع مناسب برای مخاطبان این حوزه دانست. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا به شیوه ای دقیق این موضوع را زیر ذره بین نقد و بررسی خود قرار دهیم. لذا اگر شما هم تمایل دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری را کسب کنید ، بهتر است با ما همراه شوید.

 

 

فیلم های خارجی را می توان به عنوان یکی از پرمخاطب ترین تولیدات سینمایی در بین ایرانیان تلقی نمود. در واقع اکثر ایرانیان تمایل دارند تا فیلم های جدید و اکشن خارجی را دنبال نمایند. فیلمنامه قوی، بازیگران عالی، کیفیت بالای ساخت و.. از جمله مزیت های منحصر به فردی است که صرفا در این تولیدات دیده می شود. با این وجود زمانی که به دنبال دانلود این آثار می روید، با طیفی از رسانه های اسپم مواجه می شوید.

در واقع اغلب این رسانه ها تلاش می کنند تا صرفا فیلم های معروف را قرار دهند . از طرفی دیگر آن ها توضیحات جامع و مناسبی را برای هر فیلم ذکر نمی کنند. این موضوع باعث می شود تا فرایند تصمیم گیری برای مخاطبان اندکی دشوار شود. موضوع دیگری که در این رابطه وجود دارد، نبود فایل زیرنویس هماهنگ برای آثار خارجی است. در حقیقت بیشتر این رسانه ها، فایل های زیرنویس را بدون هیچ گونه بررسی قرار می دهند.

به همین جهت هم مخاطبان بعد از دانلود با مشکلات مختلفی مواجه می شوند. رسانه مووی لند سعی داشته تا این مشکل را به نحوی برطرف سازد. به همین جهت است که این رسانه تلاش نموده تا طیف زیادی از فیلم های خارجی را در سایت خود قرار دهد. از طرفی دیگر برای تک تک این آثار هم زیر نویس یا صوت دوبله هماهنگ قرار می گیرد. مجموع این فاکتورها در کنار همدیگر سبب شده تا مووی لند گزینه ای مناسب برای عاشقان فیلم خارجی باشد.

 

 

فیلم های هندی را می توان جزو پرمخاطب ترین آثار سینمایی در بین ایرانیان دانست. در واقع این دسته از تولیدات به دلیل نزدیکی با فرهنگ ایرانیان، محبوبیت بیشتری در بین مردم ما دارند. از طرفی دیگر صدا و سیما طی دهه های گذشته طیف زیادی از این آثار را پخش کرده است. همین مورد باعث شده تا نسل حاضر با آن ها انس بگیرند و تمام بازیگران بالیوودی را بشناسند. این در نوع خود سبب شده تا بخش زیادی از این افراد در فضای اینترنت به دنبال دانلود این فیلم ها باشند.

اگرچه این آثار به ظاهر زیاد و گسترده هستند، اما دستیابی به آن ها می تواند زمان نسبتا زیادی را از شما بگیرد. از طرفی دیگر یافتن صوت دوبله برای آنها اندکی دشوار است. دلیل این موضوع را می توان کم بودن مترجمان هندی دانست. با وجود تمام این مشکل ها، وبسایت مووی لند سعی داشته تا به نحوی شرایط را برای عاشقان این دسته از تولیدات تسهیل کند. به همین جهت بوده که این رسانه تعداد زیادی از فیلم های هندی را در وبسایت خود قرار داده است . از طرفی دیگر این رسانه برای تمام این فیلم ها صوت دوبله یا زیرنویس فارسی هماهنگ گذاشته است. این موضوع به نوبه خود سبب می شود تا مووی لند یک گزینه مناسب برای عاشقان فیلم هندی باشد .

 

 

شاید در بین تمام فیلم هایی که در جهان وجود دارد، فیلم های ایرانی را بتوان بهترین و البته منحصر به فردترین مدل های فیلم برای هموطنان عزیز در نظر گرفت. در واقع این دسته از تولیدات می توانند بهترین انتخاب ممکن برای افرادی باشند که می خواهند ساده تر با یک اثر سینمایی ارتباط بگیرند . ترکیب کلی این موارد سبب شده تا بسیاری به دنبال دانلود و تماشای فیلم ایرانی باشند. متاسفانه این روز ها اغلب فیلم های ایرانی تحت تاثیر قانون کپی رایت قرار گرفته اند و افراد به سختی می توانند فیلم های جدید را ببینند.

حتی بسیاری از رسانه های فعال در این حوزه هم دیگر این دسته بندی از فیلم ها را ارائه نمی دهند. رسانه مووی لند سعی کرده تا شرایط را برای این دسته از مخاطبان تسهیل نماید . به همین جهت هم بوده که یک دسته بندی ویژه برای فیلم های ایرانی قرار داده است. از طرفی دیگر شما امکان دسترسی به تمام فیلم های جدید ایرانی را خواهید داشت. لذا اگر جزو عاشقان فیلم ایرانی هستید ، حتما به وبسایت مووی لند مراجعه فرمایید .

 

 

بعد از پخش سریال هایی همچون جواهری در قصر و جومونگ، تمایل ایرانیان به فیلم های کره ای رشد بسیار بالایی را به خود گرفته است. به گونه ای که این روز ها تمام ایرانیان به خوبی با این دسته از تولیدات آشنایی دارند. همین مورد سبب شده تا بسیاری از مردم به دنبال تماشای فیلم های جدید از این کشور باشند. اگرچه این نیاز با ظهور سریال هایی همچون اسکویید گیم، رشد بالاتری را به خود دید.

اما متاسفانه باید عنوان کنیم که به دلیل کم بودن مترجم در این زمینه ، یافتن فیلم های دوبله شده کره ای اندکی دشوار است. رسانه مووی لند سعی کرده تا این دشواری را اندکی برای هم وطنان عزیز کمتر نماید. به همین جهت است که ما جدیدترین فیلم های کره ای را با فایل زیر نویس و البته صوت دوبله مناسب در وبسایت قرار داده ایم. لذا اگر شما هم جزو عاشقان فیلم کره ای هستید، می توانید به مووی بلند مراجعه فرمایید .

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا