آموزش

17 تا از بهترین سرویس های پیدا کردن غذا مجانی در رستوران ها و… خارج و داخل کشور

شیوه‌های مختلفی برای صرفه جویی وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها، استفاده از کوپن‌های تخفیف رستوران‌ها و فست فودها 🍔 است. برنامه‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد و حتی بسیاری از رستوران‌ها و فست فودهای معروف اپلیکیشن تخفیف مختص به خود را دارند. در این مطلب از لینک 2 دانلود۱۷ تا از بهترین سرویس های پیدا کردن غذا مجانی در رستوران ها و… را معرفی می‌کنیم.

برنامه پیدا کردن غذا مجانی

Best Apps to Find Restaurant Deals and Get Free Food

با نصب و استفاده از برنامه‌های مخصوص تخفیف و کوپن رستوران‌ها و فست فودها، می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. برنامه‌های خوبی در این زمینه طراحی شده است که ما در این مطلب از لینک 2 دانلود۱۷ تا از بهترین سرویس‌های پیدا کردن غذای رایگان رستوران‌ها و فست فودها را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

غذا مجانی در خارج از کشور با Restaurant.com

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

برای پیدا کردن غذا مجانی در خارج از کشور می‌توانید از برنامه Restaurant.com استفاده کنید. در این سرویس می‌توانید کوپن‌هایی با ۵۰ درصد تخفیف پیدا کنید. حتی نیازی به پرینت گرفتن کوپن‌ها نیست و کافی است از گوشی خود آن‌ها را نشان دهید. این سرویس دارای دیگر انواع تخفیف‌ها نیز هست.

غذای رایگان رستوران در Groupon

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

از بهترین سرویس های پیدا کردن غذا مجانی و غذای رایگان در رستوران، سرویس Groupon است. در این سرویس می‌توانید بیش از ۱۰۰۰۰۰ معامله و تخفیف در روز پیدا کنید. کافی است در آن ثبت نام کنید و به سادگی رستوران‌های اطراف خود را پیدا کنید و از تخفیف‌های آن‌ها استفاده کنید.

غذای رایگان با Dairy Queen

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

Dairy Queen نیز گزینه مناسب دیگری برای پیدا کردن غذای رایگان است. پیشنهادات خوبی در این سرویس وجود دارد و با گشتن در آن می‌توانید بهترین آن‌ها را پیدا کنید.

غذا مجانی در خارج از کشور با Dunkin Donuts

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

Dunkin Donuts نیز گزینه خوبی برای پیدا کردن غذا مجانی در خارج از کشور است. با دانلود کردن این برنامه در همان ابتدای کار یک نوشیدنی رایگان هدیه می‌گیرید. علاوه بر این، برای هر دلار خرید نیز ۵ امتیاز به کاربر داده می‌شود. زمانی که ۲۰۰ امتیاز کسب کنید، نوشیدنی رایگان دیگری دریافت خواهید کرد که تا ۴۰ دلار می‌تواند قیمت داشته باشد.

غذا و ناهار مجانی با Living Social

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

با Living Social هم می‌توانید غذا و ناهار مجانی پیدا کنید. این برنامه شبیه به Groupon است و تقریبا پیشنهادات این دو یکسان است. در این سرویس هم می‌توانید رستوران‌ها و تخفیف‌های اطراف خود را پیدا کنید. ویژگی مثبت این برنامه این است که برای خریدهای گروهی تخفیف بیشتری قائل می‌شود.

غذای رایگان در آمریکا با Buffalo Wild Wings

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

برای پیدا کردن غذای رایگان در آمریکا می‌توانید از برنامه Buffalo Wild Wings استفاده کنید. با هر ده دلار خرید، ۱۰۰ امتیاز کسب می‌کنید. علاوه بر این، با نصب برنامه در همان ابتدای کار ده امتیاز به کاربر تعلق می‌گیرد. با این امتیازات می‌توانید غذای مجانی دریافت کنید.

شام رایگان با Chili’s

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

برای پیدا کردن غذا و شام رایگان در خارج از کشور می‌توانید از برنامه Chili’s استفاده کنید. با این برنامه می‌توانید برخی از غذاهای این رستوران را به صورت مجانی خریداری کنید. علاوه بر این، در روز تولدتان یک دسر رایگان هدیه بگیرید. کوپن‌های زیادی برای نوشیدنی، چیپس و… رایگان وجود دارد.

غذای رایگان با Panera Bread

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

Panera Bread مکان خوبی برای گذراندن اوقات فراغت است. اگر اهل خوردن سوپ و قهوه‌های خوب هستید، حتما اپلیکیشن این رستوران را نصب کنید. این رستوران مناسب افرادی است که دوست دارند برخی از کارهای خود را در هنگام خوردن یک قهوه و شیرینی خوشمزه انجام دهند. با هر خرید امتیازی کسب می‌کنید که به شما این امکان را می‌دهد تا در دفعات بعدی از تخفیف این امتیاز بهره ببرید.

برنامه پیدا کردن غذا مجانی Chick-Fil-A

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

برنامه پیدا کردن غذا مجانی Chick-Fil-A هم می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. در این سرویس غذاهای رایگان زیادی وجود دارد. کافی است برنامه را هر روز چک کنید زیرا برخلاف سایر رستوران‌ها و سرویس‌ها، برای غذای مجانی دلیل یا مناسبت خاصی وجود ندارد و ممکن است در یک روز عادی پیشنهاد خوبی دریافت کنید.

شام و ناهار مجانی با McDonald’s

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

McDonald’s نیز از بهترین سرویس های پیدا کردن غذا مجانی است. این فست فود زنجیره‌ای طرفداران زیادی دارد. بهتر است برنامه آن را نصب کنید زیرا پیشنهادات خوبی دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال، آخر هفته ها با هر خرید می‌توانید بسته سیب زمینی رایگان دریافت کنید.

غذای رایگان رستوران با Chipotle

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

Chipotle هم از بهترین سرویس‌ها برای دریافت غذای رایگان در رستوران است. با هر دلار خرید، ۱۰ امتیاز کسب می‌کنید و بعد از کسب ۱۲۵۰ امتیاز یک کوپن غذای رایگان دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، کوپن‌هایی با تخفیف‌های درصدی هم وجود دارد.

غذای مجانی رستوران با Wendy’s

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

با نصب اپلیکیشن Wendy’s هم می‌توانید غذای مجانی رستوران دریافت کنید. این رستوران زنجیره‌ای به مناسبت‌های مختلف تخفیفاتی می‌گذارد و دارای بخش منوی رایگان است که غذای آن هر دفعه تغییر می‌کند.

غذای رایگان در آمریکا با Jimmy John’s Gourmet Sandwiches

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

با نصب برنامه رستوران Jimmy John’s Gourmet Sandwiches می‌توانید غذای رایگان در آمریکا و سایر کشورهایی که شعبه این فست فود را دارند، دریافت کنید. با هر خرید امتیازی کسب می‌کنید که می‌توانید از آن امتیاز در خرید بعدی استفاده کنید و تخفیف بگیرید. علاوه بر این، می‌توانید در سایت آن ثبت نام کنید و اطلاعات خود را وارد کنید و به عنوان مثال، در روز تولد خود هات داگ رایگان جایزه بگیرید.

غذا مجانی در خارج از کشور با Baskin-Robbins

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

برای دریافت غذا مجانی در خارج از کشور می‌توانید برنامه Baskin-Robbins را نصب کنید. این فروشگاه زنجیره‌ای مختص به انواع بستنی است و هر از گاهی تخفیف‌های خوبی می‌گذارد. با نصب برنامه این فروشگاه و روشن کردن اعلان آن، می‌توانید از روزهای تخفیفی باخبر شوید. امکان دریافت ایمیل برای تخفیف‌ها هم وجود دارد. کافی است اطلاعات خود را در این برنامه تکمیل کنید.

غذا و شام رایگان با Burger King

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

گزینه خوب دیگر برای دریافت غذا و شام رایگان، استفاده از برنامه فست فود Burger King است. کوپن‌‌های تخفیف این رستوران هر چند روز یک بار تغییر می‌کند و تنها افرادی از آن‌ها مطلع می‌شوند که برنامه این رستوران را نصب کرده باشند. منوی تخفیف‌های این رستوران بسیار متنوع است.

برنامه پیدا کردن غذا مجانی Red Robin Gourmet Burgers

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

برنامه پیدا کردن غذا مجانی Red Robin Gourmet Burgers هم معاملات خوبی ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، با هر ده بار سفارش، غذای رایگانی به شما هدیه داده می‌شود. علاوه بر این، می‌توانید در ماه تولد خود از تخفیفات ویژه این فست فود استفاده کنید. این فست فود یک درصد از سفارش شما را به مدرسه دلخواهتان می‌بخشد و کمک می‌کند.

برای پیدا کردن نزدیک ترین دستگاه خودپرداز، مطلب آموزش پیدا کردن نزدیک ترین ATM روی نقشه گوگل مپ را مطالعه کنید.

غذای مجانی در ایران با نذری یاب

سرویس های پیدا کردن غذا مجانی

برای پیدا کردن غذای مجانی در ایران می‌توانید از سایت و اپلیکیشن نذری یاب استفاده کنید. این سایت به کاربر این امکان را می‌دهد تا مراسم‌های مختلف را انتخاب کند و بر اساس شهر، آدرس ایستگاه‌های نذری را پیدا کند. علاوه بر این، افرادی که نذری می‌دهند هم می‌توانند اطلاعات خود را در این سایت وارد کنند تا مردم بتوانند آنان را پیدا کنند.

البته باید حواستان باشد که امکان کلاهبرداری از کاربران هم وجود دارد. از آن جایی که این برنامه دسترسی کامل به اطلاعات شخص پیدا می‌کند، می‌تواند از جهاتی خطرناک هم باشد زیرا با پرداخت و شارژ حساب کاربری، کلاهبرداران می‌توانند حساب کاربر را به صورت نامحسوس خالی کنند. در نتیجه، تایید اصالت سایت و اپلیکیشن آن با خود کاربر است و در هنگام نصب و استفاده باید حواستان را جمع کنید.

برای آشنایی با برنامه‌های دریافت کد تخفیف در ایران، مطلب معرفی ۵ تا از بهترین سایت های دریافت کد تخفیف فارسی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی سرویس‌های برتر در زمینه کوپن و تخفیف دریافت غذای رایگان پرداختیم. آیا شما هم از این سرویس‌ها و برنامه‌ها استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا